eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaSukcesywne świadczenie usług sprzętowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Legnica: Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o
Numer ogłoszenia: 336314 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302388 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350, faks 76 8566355.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o. 2. Rodzaj i parametry techniczne sprzętu będącego w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych robót i godzin postoju: 1) KOPARKO-ŁADOWARKA- 3szt. a) 2000 godzin pracy, 437 godzin postoju, b) parametry robocze ramienia ładowarkowego: łyżka przedsiębierna wielofunkcyjna z widłami o poj. min. 1 m3, minimalna wysokość załadunku- 3 m, minimalna wysokość wyładunku- 2,5 m,ładunek min. 3 tony podnoszony do pełnej wysokości, rozstaw wideł co najmniej w zakresie 0,3m÷ 2,5 m,lemiesz otwierany przedni z możliwością załadunku i rozładunku palet, c) parametry robocze ramienia koparkowego: łyżka podsiębierna o szerokości w zakresie 600 mm ?20 mm, minimalna głębokość kopania- 5 m, wysokość załadunku minimum 4,5 m;d)dodatkowe wyposażenie koparki: instalacja hydrauliczna do młota udarowego, młot udarowy,łyżki podsiębierne o szerokościach 0,3m; 0,4m; 0,5m; 0,6m; 0,9m; łyżka skarpowa; e) przewidywany zakres robót: -wykonywany przy użyciu 1 (jednej) koparko ładowarki : kopanie grobów głębinowych (wykopów wąskoprzestrzennych), demontaż elementów kamiennych nagrobków młotem wyburzeniowym, ładowanie odpadów do kontenerów, odśnieżanie alei cmentarnych w okresie zimowym, przewóz elementów betonowych i kamiennych na terenie dwóch obiektów cmentarnych w Legnicy (przy ul. Zielonej i ul. Wrocławskiej) oraz Cmentarza Komunalnego dla miasta Legnicy w Jaszkowie.Wykonawca w celu uzyskania informacji na temat zakresu prac będących do wykonania w danym dniu na terenie Cmentarzy zobowiązany jest do stawiania się bez wezwania Zamawiającego codziennie w dni robocze o godz. 06.50 w siedzibie Zakładu Usług Pogrzebowych w Legnicy przy ul. Wrocławskiej 124,-wykonywany przy użyciu pozostałych koparko- ładowarek (1460 godzin pracy): -odśnieżanie alei, ulic, parkingów i placów,-kompleksowe prace ziemne, wykopy, niwelacje terenu, -załadunek odpadów (komunalne, budowlane, zielone, itp.),-załadunek soli i mieszanki piaskowo- solnej na samochody specjalistyczne, sporządzanie mieszanki piaskowo- solnej, hałdowanie piasku oraz soli w zasiekach oraz wiatach. 2)MINIKOPARKA- 1 szt. a) 440 godzin pracy, 29 godzin postoju, b) na gąsienicach ogumowanych lub kołach, c) maksymalna szerokość koparki- 1m, d) minimalna głębokość kopania- 2m, e) minimalna wysokość załadunku- 2,3m, f) lemiesz do zasypywania, g) łyżki przedsiębierne o szerokościach 0,25m; 0,35m; łyżka skarpowa, h) przewidywany zakres robót: - kompleksowe prace ziemne, wykopy, niwelacje terenu w ciągach chodnikowych, jezdniowych i alejach,-wykonywanie wykopów liniowych pod kable w terenie uzbrojonym i nieuzbrojonym, wykopów punktowych pod słupy. 3) KOPARKA- 1 szt. a) 37 godzin pracy, 0 godzin postoju, b) podwozie kołowe z podporami, c) łyżka ażurowa o poj. min. 1m3, d) łyżka do kopania i załadunku o poj. min. 1,2m3, e) zasięg ramienia min. 8m, f) przewidywany zakres robót: - odsiewanie kostki brukowej z zanieczyszczeń, ziemi, piasku i asfaltu,-prace przy porządkowaniu terenu,-załadunek kostki brukowej oraz odpadów budowlanych z rozbiórki dróg na środki transportu. 4) PODNOŚNIK KOSZOWY- 1 szt. a) 430 godzin pracy, 30 godzin postoju, b) wysięg górny- min. 18m, c) udźwig kosza- min. 250kg, d) kosz zabudowany na wysokość min. 1,5m, e) przewidywany zakres robót: - rozwieszanie flag,-naprawa oświetlenia,-prace remontowe i montażowe. 5) DŹWIG- 1 szt. a) 100 h godzin pracy, 10 godzin postoju, b) wysięg- min. 8m , c) udźwig- min. 10t, d) przewidywany zakres robót: - rozładunek materiałów,-prace montażowe oraz inne związane z podnoszeniem ciężarów. 6) SAMOCHÓD TOWAROWO- OSOBOWY- 1 szt. a) 480 godzin pracy, 35 godzin postoju, b) dopuszczalna masa całkowita do 3,5t, c) wyposażony w zaczep (hak holowniczy), d) przystosowany do przewozu min. 2 osób, e) na dachu zamontowana lampa ostrzegawcza pulsacyjna pomarańczowa (tzw. kogut),f) przewidywany zakres robót: -przewóz sprzętu i ludzi,-holowanie przyczepy wyposażonej w tylne oświetlenie ostrzegawcze. 7) SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY- 1 szt. a) 1600 godzin pracy, 110 godzin postoju, b) ładowność do 15t, c) skrzynia z wywrotem trójstronnym (na obie strony i do tyłu), d) przewidywany zakres robót:transport materiałów i sprzętu. 8) SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY - 1 szt. a) 2380 godzin pracy, 158 godzin postoju, b) ładowność min. 10t, c) skrzynia z wywrotem trójstronnym (na obie strony i do tyłu), d) wyposażony w HDS z możliwością załadunku i rozładunku materiałów sypkich i palet, e) przewidywany zakres robót:transport materiałów i sprzętu. 9) CIĄGNIK ROLNICZY- 1 szt. a) 38 godzin pracy, 0 godzin postoju, b) przyczepa samowyładowcza o dopuszczalnej masie całkowitej do 8t. 3.Wyszczególnione zakresy robót są szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że może nie zostać zrealizowany pełen zakres prac w okresie umownym. W takim przypadku Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za godziny, które nie były przepracowane, bądź płatne godziny postoju sprzętu poniżej wartości podanych w SIWZ.4.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: teren miasta Legnica oraz w odległości 50 km od granic miasta. Zamawiający każdorazowo określi dokładne miejsce realizacji zlecenia.5.Roboty objęte niniejszym zamówieniem nie są pracą stałą- środek transportowy lub sprzętowy wzywany będzie tylko na wezwanie Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. 6.Zakres i charakter robót wykonywanych za pomocą danego sprzętu określi każdorazowo Zamawiający. Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty jednocześnie.7.Zamawiający z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym przed planowanymi robotami powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej o planowanym terminie robót, miejscu robót oraz niezbędnym rodzaju sprzętu do ich wykonania z zastrzeżeniem, że koparko- ładowarka (1szt.) wykonywać będzie prace, o którym mowa w pkt. 2.1) e) tiret pierwsze, codziennie w dni robocze bez wcześniejszego zlecenia (zgłaszania zapotrzebowania) ze strony Zamawiającego. W sytuacjach wymagających szybkiego reagowania Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania środków transportowych lub sprzętowych w ciągu 4 godzin od zaistnienia zdarzenia. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić otrzymanie zgłoszenia i zapewnić wskazany sprzęt wraz z obsługą operatorską w terminie określonym przez Zamawiającego.8.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania robót w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. Zapotrzebowanie na sprzęt może być jednorazowe, stałe, tygodniowe lub miesięczne. 9.W przypadku awarii sprzętu podczas wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia jego naprawy lub podstawienia sprzętu zastępczego o parametrach odpowiadających wymaganiom określonym w SIWZ w ciągu 4 godzin od wystąpienia zdarzenia. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie sprzętu zastępczego Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia sprzętu i wykonania robót przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy.10.Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego.11.Czas pracy sprzętu wraz z obsługą operatorską będzie liczony od momentu podstawienia sprzętu wraz operatorem do miejsca wskazanego w zgłoszeniu do czasu zakończenia pracy sprzętu.12.Czas pracy i postoju sprzętu będą potwierdzane przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego poprzez zapis w karcie pracy sprzętu (karcie drogowej). Potwierdzenia ilości godzin pracy i postoju sprzętu w karcie należy dokonać najpóźniej następnego dnia po wykonaniu zlecenia. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania robót jest dniem ustawowo wolnym od pracy, zrealizowane roboty należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu ich wykonania.13.Rozliczenie wykonanych prac przez Wykonawcę odbywać się będzie miesięcznie. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie stanowiące iloczyn cen jednostkowych i ilości godzin postoju bądź ilości godzin faktycznie przepracowanych w związku z realizacją robót wykonanych przy użyciu określonego sprzętu wraz z obsługą operatorską w danym miesiącu. Czas pracy i postoju sprzętu rozliczany będzie z dokładnością do pół godziny.14.Za postój płatny uważa się w szczególności przerwę technologiczną, wypadek z wyłączeniem odpowiedzialności Wykonawcy. 15.Za postój bezpłatny uważa się awarię, serwis sprzętu lub pojazdu, wymianę ogumienia, uzupełnianie paliwa i oleju, wypadek z winy Wykonawcy, samowolne oddalenie się operatora lub kierowcy, a także inną nie zatwierdzoną przez Zamawiającego przerwę w pracy.16.Zamawiający ma prawo do kontroli świadczonych usług przez upoważnionego pracownika.17.Wykonawca odpowiada za jakość wykonywanych robót oraz zachowanie wszelkich norm bezpieczeństwa. 18.Wykonawca każdorazowo zobowiązuje się do prawidłowego zorganizowania miejsca pracy i bezpiecznych metod jej wykonania (np. zabezpieczyć teren, na którym będzie wykonywać prace). 19.Zamawiający nie jest zobowiązany do zabezpieczenia używanych przez Wykonawcę narzędzi i sprzętu oraz nie ponosi odpowiedzialności za ich uszkodzenie lub utratę. 20.Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu zapewnia Wykonawca na swój koszt. Jeżeli w Opisie Przedmiotu Zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe czy pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż określone w SIWZ. W przypadku zastosowania alternatywnych rozwiązań Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, że zaproponowane przez niego rozwiązania w pełni spełniają wszystkie wymagania przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Paweł Wójcik, ul. Chocianowska 17B, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1060517,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 675939,12

  • Oferta z najniższą ceną: 675939,12 / Oferta z najwyższą ceną: 675939,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.