eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRozbudowa i modernizacja monitoringu na przejściach granicznych w 2 częściachCzęść 1 - Rozbudowa i modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Korczowej; Część 2 - Modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Medyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Rzeszów: Rozbudowa i modernizacja monitoringu na przejściach granicznych w 2 częściach: Część 1 - Rozbudowa i modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Korczowej; Część 2 - Modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Medyce.
Numer ogłoszenia: 336542 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewoda Podkarpacki , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8671608, faks 017 8671962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja monitoringu na przejściach granicznych w 2 częściach: Część 1 - Rozbudowa i modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Korczowej; Część 2 - Modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Medyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja monitoringu na przejściach granicznych: Część 1 - Rozbudowa i modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Korczowej, a w tym: 1. Dostawa i instalacja urządzeń monitoringu IP. 2. Uruchomienie całości systemu. 3. Szkolenie w zakresie obsługi i administracji systemu. Wymagania ogólne całego systemu. 1. Cały system będzie stanowiło 60 kamer sieciowych IP wraz z systemem rejestracji strumieni wideo(niezbędne licencje na 64 kanały IP) oraz 2 stacjami roboczymi przeznaczonymi do podglądu na żywo oraz pracy z materiałem archiwalnym. Całość transmisji odbywać się będzie za pomocą protokołu sieciowego IPv4. 2. System musi pracować z wykorzystaniem transmisji opartej na protokole IPv4 według schematu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 7 do SIWZ. 3. System przy parametrach łączy określonych w tabelach musi zapewnić: 1) generowanie z każdej kamery dwóch strumieni wizyjnych IP głównego 25kl/s przy rozdzielczości 720p (HD) oraz pomocniczy 25kl/s przy rozdzielczości D1 z wykorzystaniem kompresji H.264. 2) możliwość sterowania kamer PTZ poprzez sieć IP - ePTZ. 3) możliwość konfigurowania ustawień kamer (dostęp do menu kamery) z poziomu aplikacji. Część 2 - Modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Medyce, a w tym: 1. Dostawa i instalacja urządzeń monitoringu IP. 2. Uruchomienie całości systemu. 3. Szkolenie w zakresie obsługi i administracji systemu. Wymagania ogólne całego systemu. 1. Modernizacja systemu polegać będzie na podłączeniu części istniejących kamer do nowych rejestratorów analogowych, wymiany 3 zewnętrznych kamer szybkoobrotowych PTZ (montaż, instalacja oraz podłączenie do całości systemu), instalacji oraz konfiguracji nowych rejestratorów monitoringu wizyjnego. 2. Całość musi być kompatybilna z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego firmy Siemens. Uwaga: Wymagane jest, aby wszystkie urządzenia były w odcieniach ciemno-szarych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikacje techniczne zawiera załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 32.23.10.00-1, 32.23.50.00-9, 32.32.35.00-8, 32.33.31.00-6, 32.33.31.00-7, 32.41.50.00-5, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: - dla Części 1 - 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100), - dla Części 2 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wnosić w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego, tj. Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, Nr: 63 1010 1528 0012 1213 9120 0000. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie Wydziału Infrastruktury Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, pok. 356, przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na realizację niniejszego zamówienia - załącznik do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 dostawy wraz z instalacją urządzeń monitoringu IP, przy czym wartość każdej zrealizowanej dostawy powinna wynosić odpowiednio: - dla Części 1 - nie mniej niż 150 000,00 zł brutto, - dla Części 2 - nie mniej niż 70 000,00 zł brutto. 2. Dodatkowo Zamawiający, w celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy, żąda wskazania w wykazie informacji o dostawach wykonanych nienależycie bez wyrządzonej szkody. Za rzetelnego Wykonawcę składającego ofertę zostanie uznany ten, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał nienależycie maksymalnie 1 dostawę wraz z instalacją urządzeń monitoringu IP w ramach zawartej umowy w odniesieniu dla poszczególnych części. Jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na realizację niniejszego zamówienia - załącznik do SIWZ. Jeżeli Wykonawca zamierza polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na realizację niniejszego zamówienia - załącznik do SIWZ. Jeżeli Wykonawca zamierza polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca jeżeli posiada środki finansowe w wysokości, odpowiednio: - dla Części 1 - 150 000,00 PLN lub zdolność kredytową do wysokości tej kwoty, - dla Części 2 - 70 000,00 PLN lub zdolność kredytową do wysokości tej kwoty. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający, w celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy, żąda wskazania w wykazie informacji o dostawach wykonanych nienależycie bez wyrządzonej szkody. Za rzetelnego Wykonawcę składającego ofertę zostanie uznany ten, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał nienależycie maksymalnie 1 dostawę wraz z instalacją urządzeń monitoringu IP w ramach zawartej umowy w odniesieniu dla poszczególnych części.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu i urządzeń, 2. Certyfikat CE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określając następujące warunki zmiany: - w przypadku, gdy w okresie pomiędzy podpisaniem umowy a jej realizacją producent sprzętu i urządzeń objętych niniejszą umową wycofa je z produkcji, a Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne, - w przypadku, gdy opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane jest okolicznościami leżącymi poza Wykonawcą, m.in. trudnościami wynikającymi z przyczyn technicznych lub organizacyjnych dotyczących realizacji przedmiotu umowy, - w przypadku zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie wartość umowna brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.rzeszow.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: https://bip.rzeszow.uw.gov.pl Zakładka: Ogłoszenia/Zamówienia publiczne (profil nabywcy) Aktualne postępowania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w sekretariacie Wydziału Infrastruktury Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15, pok. 356a III piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Korczowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i instalacja urządzeń monitoringu IP. 2. Uruchomienie całości systemu. 3. Szkolenie w zakresie obsługi i administracji systemu. Wymagania ogólne całego systemu. 1. Cały system będzie stanowiło 60 kamer sieciowych IP wraz z systemem rejestracji strumieni wideo(niezbędne licencje na 64 kanały IP) oraz 2 stacjami roboczymi przeznaczonymi do podglądu na żywo oraz pracy z materiałem archiwalnym. Całość transmisji odbywać się będzie za pomocą protokołu sieciowego IPv4. 2. System musi pracować z wykorzystaniem transmisji opartej na protokole IPv4 według schematu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 7 do SIWZ. 3. System przy parametrach łączy określonych w tabelach musi zapewnić: 1) generowanie z każdej kamery dwóch strumieni wizyjnych IP głównego 25kl/s przy rozdzielczości 720p (HD) oraz pomocniczy 25kl/s przy rozdzielczości D1 z wykorzystaniem kompresji H.264. 2) możliwość sterowania kamer PTZ poprzez sieć IP - ePTZ. 3) możliwość konfigurowania ustawień kamer (dostęp do menu kamery) z poziomu aplikacji. Uwaga: Wymagane jest, aby wszystkie urządzenia były w odcieniach ciemno-szarych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikacje techniczne zawiera załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 32.23.50.00-9, 32.23.10.00-1, 32.32.35.00-8, 32.33.31.00-6, 32.33.31.00-7, 32.41.50.00-5, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja monitoringu przejścia granicznego w Medyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i instalacja urządzeń monitoringu IP. 2. Uruchomienie całości systemu. 3. Szkolenie w zakresie obsługi i administracji systemu. Wymagania ogólne całego systemu. 1. Modernizacja systemu polegać będzie na podłączeniu części istniejących kamer do nowych rejestratorów analogowych, wymiany 3 zewnętrznych kamer szybkoobrotowych PTZ (montaż, instalacja oraz podłączenie do całości systemu), instalacji oraz konfiguracji nowych rejestratorów monitoringu wizyjnego. 2. Całość musi być kompatybilna z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego firmy Siemens. Uwaga: Wymagane jest, aby wszystkie urządzenia były w odcieniach ciemno-szarych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikacje techniczne zawiera załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.34.00-2, 32.23.50.00-9, 32.23.10.00-1, 32.32.35.00-8, 32.33.31.00-6, 32.33.31.00-7, 32.41.50.00-5, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.