Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Tomaszów Lubelski: Budowa Bazy Segregacji Odpadów Komunalnych.
Numer ogłoszenia: 336784 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 37A, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642461, faks 084 6643519.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ogólne usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Bazy Segregacji Odpadów Komunalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - modernizację i rozbudowę budynku socjalnego, - budowę wiat magazynowych, - budowę dróg komunikacyjnych, - budowę płyty betonowej, - budowę murów oporowych, - wykonanie oświetlenia, - wykonanie ogrodzenia bazy, - dostawę i montaż fabrycznie nowej linii do segregacji odpadów komunalnych, - dostawę i montaż fabrycznie nowej samochodowej wagi najazdowej, - dostawę fabrycznie nowych kontenerów do transportu odpadów komunalnych, - zagospodarowanie terenów zielonych. 2. Szczegółowy zakres prac określają dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane na zlecenie Zamawiającego stanowiące integralną część SIWZ oraz pozwolenie na budowę - Decyzja nr AB.7351 - 372/09 z dnia 04 września 2009r. wydane przez Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 43.41.10.00 - Maszyny sortujące i przesiewające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 w/w ustawy. 2. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch podobnych zadań wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Za podobne zadanie uważa się realizację różnych inwestycji obejmujących swym zadaniem dostawę i montaż linii do segregacji odpadów komunalnych. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Przyjmują do realizacji warunki przedstawione w SIWZ i projekcie umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych co najmniej dwóch podobnych zadań wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zgodnie z pkt 4 CZĘŚĆ VII SIWZ. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zgodnie z art.23. ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentanta w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy. 9. Zamówienie nie ma charakteru międzynarodowego i nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych a jedynie w PLN. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie ma § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 11. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 12. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z wymogów określonych niniejszą specyfikacją oraz brak kompletności wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie oferty z prowadzonego postępowania przetargowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22-600 Tomaszów Lubelski
ul. Lwowska 37 A
Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Lwowska 37a, 22-600 Tomaszów Lubelski - pokój nr 101 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Remont schodów wejściowych w części zabytkowej budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim
- Budowa drogi gminnej od km 0+000,00 (od drogi powiatowej nr 2407R w miejscowości Podlesina, Gmina Narol) do km 1+945,35 (do drogi powiatowej nr 3545L w miejscowości Rabinówka, Gmina Tomaszów Lubelski)
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących objętych umową serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy.
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach op. "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.