eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaKompleksowa usługa cateringowa w zakresieprzygotowanie i dostarczanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Dąbrowa Górnicza: Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowanie i dostarczanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 336829 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382464 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Morcinka 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 264 7033, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowanie i dostarczanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. 1. Przedmiot zamówienia: 1) Przewidywana ilość pensjonariuszy z pełnym wyżywieniem tj. śniadanie, obiad 2-daniowy wynosi - do 120 osób dziennie (ilość posiłków określana w niniejszym punkcie SIWZ będzie ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej). 2) Posiłki dostarczane będą pod adres: - Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Morcinka 15, - Dzienny Dom Pomocy Społecznej Filia Nr 1 w Dąbrowie Górniczej ul. Korczaka 9a, - Dzienny Dom Pomocy Społecznej Filia Nr 2 w Dąbrowie Górniczej ul. Jaworowa 4a. 3) Godziny dostarczania posiłków: - śniadanie od godz. 8.00 do 9.00 - obiad od godz. 12.30 - 13.30 Usługa obejmuje przygotowanie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, dowóz posiłków własnym transportem codziennie od poniedziałku do piątku. Posiłki będą dostarczane do ww. jednostek w ściśle ustalonych godzinach. 4) Wykonawca przygotuje posiłki (śniadanie i obiad 2- daniowy) dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej określonych w pkt. 2. 5) Wykonawca będzie dostarczał z tygodniowym wyprzedzeniem jadłospis na kolejny tydzień. 6) W razie nagłej zmiany jadłospisu wymagana jest telefoniczna, pisemna lub przekazana za pomocą faksu akceptacja Zamawiającego. 7) Posiłki muszą być przygotowane ze świeżych komponentów z uwzględnieniem prawidłowych wartości odżywczych i kalorycznych uwzględniając gramaturę określoną w przykładowym jadłospisie, stanowiącym załącznik nr 4 i 4a do niniejszego SIWZ. 8) Wykonawca określi cenę codziennego posiłku tj. śniadania + 2-daniowy obiad na podstawie przykładowego jadłospisu tygodniowego, określonego w załączniku nr 4 do SIWZ oraz cenę za przygotowanie i dostarczenie okolicznościowych posiłków z okazji uroczystości organizowanych dla klientów DDPS, takich jak: zabawa karnawałowa, Majówka, Jesienna Biesiada Plenerowa, Mikołajki, których przykładowy jadłospis został określony w załączniku 4a do SIWZ. W dniach, w których będą organizowane wyszczególnione imprezy okolicznościowe, o których mowa w niniejszym punkcie, oprócz posiłku codziennego (tj. śniadanie i 2- daniowy obiad), Wykonawca dostarczy dodatkowo catering na imprezę okolicznościową zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem przez dana komórkę organizacyjną DDPS, w ilości osób określonej w zapotrzebowaniu. Cena za usługę w dzień organizowania imprezy obejmuje łącznie cenę za śniadanie, 2-daniowy obiad oraz cenę za catering na imprezę okolicznościową, wyszczególnioną w ofercie cenowej. 9) Wyjątek stanowią imprezy okolicznościowe: Śniadanie Wielkanocne oraz Kolacja Wigilijna, które Wykonawca wyceni odrębnie na podstawie przykładowego jadłospisu określonego w załączniku nr 4b do SIWZ. W dniach organizowania imprezy, o której mowa w niniejszym punkcie catering będzie obejmował posiłki okolicznościowe, ujęte przykładowo w załączniku 4b do niniejszej SIWZ. Cena za dostarczony catering będzie zgodna z ceną ofertową, określoną w ofercie. ( W tym przypadku nie będzie dostawy śniadania i obiadu 2- daniowego). 10) W przypadku organizowania imprez okolicznościowych dopuszcza się zmianę godzin dostarczania posiłków, jednak po wcześniejszym ustaleniu godzin dostawy z Zamawiającym. 11) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad wynikających z systemu HACCP oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej żywności. 12) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad dotyczących przygotowywania i dostarczania posiłków zgodnie z wymogami i przepisami SANEPIDU. 13) Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym środkiem transportu i na własny koszt. 14) Środek transportu musi być dopuszczony decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków. 15) Naczynia transportowe (termosy) muszą być przeznaczone tylko do tego celu, muszą być szczelnie zamknięte, nieuszkodzone, zapewniające utrzymanie właściwej jakości i temperatury potraw. 16) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania uprawnień, odpowiednich kwalifikacji i warunków do odpowiedniego wykonania przedmiotu umowy. 17) Zamawiający będzie składał pisemne zapotrzebowania na kolejne posiłki w każdy piątek tygodnia na kolejny tydzień, przesłany faksem lub telefonicznie przez wyznaczonych pracowników DDPS z poszczególnych jednostek, na rzecz których świadczona jest usługa. 18) Zamawiający będzie informował o zmianie ilości zamówionych posiłków z jednodniowym wyprzedzeniem, nie później niż do godziny 11.00. 19) Zamawiający potwierdzi każdego dnia ilość dostarczonych posiłków. 20) Umyte termosy Zamawiający zwróci Wykonawcy ze śniadania po dostarczeniu obiadu w danym dniu, zaś z obiadu w dniu następnym po dostarczeniu śniadania. 21) Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół) lub inny dokument właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu. 22) Pobierania i przechowywania próbki każdej składowej części potrawy z dostarczonej partii żywności w ilościach niezbędnych do przeprowadzenia badań laboratoryjnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 23) Zapłata będzie realizowana za faktyczną ilość wydanych posiłków zgodnie z listą dostarczonych posiłków na koniec miesiąca, odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej jw. 24) W kosztach usługi należy ująć imprezy okolicznościowe, o których mowa w pkt. 8 i 9 niniejszego rozdziału, organizowane przez każdą komórkę organizacyjną wymienioną w pkt. 2. 25) Posiłki będą urozmaicone według uznania Wykonawcy. 26) Merytoryczny sposób rozliczania i wydawania posiłków przez Wykonawcę będzie uzgodniony z odpowiedzialnym w tym zakresie pracownikiem DDPS, wyznaczonym przez Zamawiającego. 27) Wykonawca jest zobowiązany dysponować samochodem dostawczym, przystosowanym do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 28) Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenia kontroli poprawności realizacji postanowień umowy, udostępnienia Zamawiającemu niezbędnych dokumentów i informacji w tym celu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grill-Gas s.c., 40-321 Katowice ul. J.Hallera 20c, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300556,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249189,60

  • Oferta z najniższą ceną: 17760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 400982,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.