eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Mysłakowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy.
Numer ogłoszenia: 337081 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298919 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Karkonoskich, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 7182415, 7183323, faks 75 7131089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy - zwanego dalej zadaniem. Projekt Rozbudowy Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy obejmuje: W zakresie robót budowlanych: Kontrakt I, realizacja I, II, III, IV kwartał 2011r. -budowa sektorów nr 3 i 4 wraz z systemem drenażu odcieków, -przebudowa sieci kanalizacyjnych, -budowa instalacji ujmowania i zagospodarowania gazu składowiskowego. Kontrakt II realizacja I kwartał 2012r.: -rozbudowa zasobni odpadów zmieszanych w zakładzie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów, -budowa trybuny sortowania odpadów po sicie bębnowym, -wyposażenie sita i prasy w systemy odpylania powietrza, -budowa instalacji elektronicznej wagi samochodowej w strefie wjazdowej Centrum W zakresie dostaw Kontrakt III realizacja I - II kwartał 2012r. -zakup sprzętu do obsługi ZUK ZGK, -zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Szacunkowa wartość inwestycji wynosi 16,8 mln PLN Wykonawca będzie wykonywał wszystkie ujęte w niniejszej specyfikacji czynności dotyczące Projektu Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy, które jest realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne), Działanie 4.1. Gospodarka Odpadami. Inżynier Kontraktu jako Przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu i na jego rzecz, odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie z przepisami: -Prawa Budowlanego, -Prawa Zamówień Publicznych, -Warunków określonych w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą i w Dokumentach Kontraktowych, -Warunkami Kontraktu o współfinansowanie dla robót budowlanych w tym projektowych i usług niezbędnych dla realizacji projektu, -Kodeksu Cywilnego, -Zasadami FIDIC 1999, -Zgodnie z umową o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, -Warunkami określonymi w dokumentach SIWZ, -Przepisami prawa dotyczącymi współfinansowania i realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należą w szczególności zarządzanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach w/w kontraktu, które będzie obejmowało: Przygotowanie zadania inwestycyjnego, kontrolę robót - faza realizacji zadania inwestycyjnego, kontrolę kosztów inwestycji i rozliczenie inwestycji, nadzór inwestorski nad realizacją Projektu w ramach RPO WD 2007-2013 oraz przygotowanie elementów dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania Projektu w ramach RPO WD 2007-2013 z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz zgodnych z wytycznymi krajowymi i prawem wspólnotowym, nadzór w okresie realizacji Projektu, monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym, wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, obowiązki i uprawnienia inspektorów nadzoru są określone w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), merytoryczną ocenę roszczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.13.10.00 - 71.13.10.00 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne), Działanie 4.1. Gospodarka Odpadami.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inwestorskie Janusz Rybka, ul. Podwale 17b/1a, 50-043 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 834480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.