Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Warszawa: Ubezpieczenie pojazdów służbowych MSZ
Numer ogłoszenia: 337550 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie pojazdów służbowych MSZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów służbowych MSZ. Szczegółowy wykaz wraz z niezbędnymi danymi pojazdów objętych przedmiotem zamówienia stanowiących własność MSZ przedstawia załącznik nr 8 do niniejszej siwz (wykaz pojazdów MSZ objętych przedmiotem ubezpieczenia w roku 2010-2011). Warunki szczególne: a) Ubezpieczenie dotyczy pojazdów służbowych stanowiących własność MSZ (wraz z wyposażeniem stałym i dodatkowym) i pojazdów nabytych przez Zamawiającego w trakcie związania umową; b) Wykaz zawiera wartości rynkowe pojazdów według oceny Zamawiającego; c) Wartość pojazdów Komisja powołana przez Zamawiającego oszacowała na podstawie informatora EurotaxGlasss; d) Wymagane składki należy obliczać w oparciu o wycenę rynkową pojazdów przedstawianą przez Zamawiającego; e) Pojazdy Zamawiającego zarejestrowane są w RP stosownie do przepisów Ustawy o ruchu drogowym; f) Zamawiającemu nie przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT; g) Suma ubezpieczenia wszystkich pojazdów przyjętych do ubezpieczenia powinna uwzględniać podatek VAT; h) Pojazdy o wartości powyżej 50000,00 zł mają zamontowane dwa niezależne zabezpieczenia; i) W odniesieniu do ubezpieczenia Assistance Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia zamiast karty na pojazd - potwierdzenia ubezpieczenia odrębnie na każdy pojazd z wyłączeniem ciągnika rolniczego; j) Zdjęcie pojazdu z ewidencji i jego upłynnienie dotyczy sytuacji sprzedaży pojazdu lub przekazanie pojazdu innej jednostce oraz sytuacji, kiedy pojazd zostanie rozbity (szkoda całkowita); k) Zakres ubezpieczenia obowiązuje na terenie RP, Europy oraz krajów europejskich wyłonionych z byłego ZSRR. WYMAGANE WARUNKI I ZAKRES UBEZPIECZENIA OBJĘTEGO PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA DLA POJAZDÓW WYSZCZEGÓLNIONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ. 1. Ubezpieczenie OC a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych na terenie RP - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24.03.2003r. w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów (Dz. U. nr 26 poz.310 z późniejszymi zmianami); - wyrównanie okresu ubezpieczenia dla pojazdów nowo nabywanych od dnia zgłoszenia do najbliższego 30 listopada (polisy krótkoterminowe); - składka systemem pro rata (1 -365) dla pojazdów nowo nabywanych; b) Ubezpieczenie Zielona Karta -ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej pojazdów służbowych (mechanicznych) Zamawiającego poza granicami RP tj. poza granicami Unii Europejskiej - zgodnie z zakresem Zielonej karty(obowiązek wydania karty przez wybranego oferenta przed wyjazdem pojazdu za granicę na wniosek zamawiającego w dniu zgłoszenia). 2. Ubezpieczenie AC - autocasco w ruchu, postoju i kradzieży a) zakres ubezpieczenia - pełny, obejmujący wszystkie ryzyka nazwane i nie nazwane powodujące uszkodzeni lub całkowite zniszczenie pojazdu wraz z wyposażeniem standardowym oraz utratę elementów pojazdu i wyposażenia standardowego oraz dodatkowego wskutek wszelkich zdarzeń niezależnych od woli Ubezpieczonego lub osoby upoważnionej do korzystania z pojazdu oraz w razie utraty pojazdu wskutek kradzieży pojazdu jak również zabrania w celu krótkotrwałego użycia; b) wyrównanie okresu ubezpieczenia dla pojazdów nowo nabywanych od dnia zgłoszenia do 30.11.2011r. (polisy krótkoterminowe); c) składka systemem pro rata (1 - 365) dla pojazdów nowo nabywanych; d) sumy ubezpieczenia równa jest wartości pojazdu w momencie zawierania umowy ubezpieczenia i nie ulega pomniejszeniu o wypłacone odszkodowania; e) wyposażenie pojazdu i wyposażenie dodatkowe ubezpieczone razem z pojazdem bez zawierania umowy dodatkowej. 3. Ubezpieczenie NW: Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów. Suma ubezpieczenia stanowiąca świadczenie pieniężne w wysokości: a) 50 000 zł wypłacane w przypadku śmierci ubezpieczonego tj. kierowcy i każdego pasażera, zgodnie z limitem miejsc określonym w dowodzie rejestracyjnym pojazdu; b) 1 000,00 zł wypłacane za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu. 4. Zabezpieczenia: Wszystkie pojazdy mechaniczne Zamawiającego posiadają zabezpieczenia przeciwkradzieżowe w postaci autoalarmów, immobillizera lub autoalarmów i blokady skrzyni biegów. (Pojazdy o wartości powyżej 50 000,00 zł mają zamontowane dwa niezależne zabezpieczenia). 5. Ochrona Ubezpieczeniowa: 5.1 Dla pojazdów nowo nabywanych Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej w ramach ubezpieczenia AC, NW, Assistance od chwili zgłoszenia pojazdów do ubezpieczenia do ostatniego dnia obowiązywania umowy generalnej, natomiast w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.2 Składka za ubezpieczenia AC-NW-Assistance dla nowych pojazdów zostanie naliczona wg. stawek właściwych w umowie generalnej, proporcjonalnie do udzielonego okresu ochrony, przyjmując, że składka za każdy rozpoczęty dzień ochrony wynosi 1-365 składki rocznej. 5.3 Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej w ramach ubezpieczenia AC od chwili zgłoszenia pojazdów do ubezpieczenia do ostatniego dnia obowiązywania umowy generalnej, natomiast w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.4 Wykonawca będzie wysyłał powiadomienia pisemne o wszystkich przyznanych i wypłaconych odszkodowaniach oraz o wszystkich zwrotach składek po wycofaniu pojazdu z ubezpieczenia 6. Szkodowość: 6.1 Zamawiający przedstawia szkodowość za okres: - Rok 2001 - suma odszkodowań z OC - 9 517,85 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 69 758,90 zł - Rok 2002 - suma odszkodowań z OC - 16 580,81 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 85 945,31 zł - Rok 2003 - suma odszkodowań z OC - 25 697,59 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 42 099,53 zł - Rok 2004 - suma odszkodowań z OC - 8 602,89 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 60 926,56 zł - Rok 2005 - suma odszkodowań - 37 583 zł - Rok 2006 - suma odszkodowań z OC - 5 462,60 zł, 2 rezerwy na kwotę 2 713,00 zł - suma odszkodowań z AC - 36 065,19 zł, 2 rezerwy na kwotę 35 500,00 zł - Rok 2007 - suma odszkodowań z OC - 1 793,40 zł, - suma odszkodowań z AC - 85 178,97 zł. - Rok 2008 - suma odszkodowań z OC - 14 070 zł, rezerwa na kwotę 11 200,00 zł - suma odszkodowań z AC - 16 781,89 zł. - Rok 2009 - suma odszkodowań z OC - 17 793,00 zł, rezerwy na kwotę 8 800,00 zł - suma odszkodowań z AC - 35 787 zł - Rok 2010 - suma odszkodowań z OC - 3 100,00 zł, rezerwy na kwotę 8 000,00 - suma odszkodowań z AC - 32 079 zł, rezerwy na kwotę 15 588,00 zł (rok 2010 do dnia 18 października) 7. Ubezpieczenie ASSISTANCE: - ubezpieczenie w razie wypadku lub awarii pojazdu bez dodatkowej opłaty; - holowanie bez limitu kilometrów do stacji ASO wskazanej przez zamawiającego lub do jego siedziby na podstawie wydanych kart na pojazdy. 8. Likwidacja szkód i wypłata odszkodowań: a) termin zgłoszenia szkody - niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni (kradzież - 3 dni) od daty powstania szkody lub powzięcia wiadomości o szkodzie. Niedopełnienie tego obowiązku nie może być przyczyną odmowy lub zmniejszenia wypłaty odszkodowania, jeśli nie miało wpływu na ustalenie okoliczności powstania szkody oraz jej wysokość; b) oględziny uszkodzonych pojazdów dokonywane będą w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia szkody w miejscu i terminie uzgodnionym przez obie strony; c) Ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie w terminie 30 dni od daty otrzymania zawiadomienia o szkodzie i dokumentów uzasadniających roszczenie; d) ustalenie wysokości odszkodowania na podstawie cen części montowanych w samochodach fabrycznie nowych bez pomniejszeń amortyzacyjnych oraz kosztów roboczogodziny wg średnich stawek Autoryzowanych Stacji Obsługi; e) wypłata odszkodowań nastąpi do wartości ubezpieczeniowej pojazdu wraz z podatkiem VAT; f) naprawy szkód wykonywane w zakładach naprawczych rozliczane będą na podstawie wystawianych przez nie rachunków i faktur, wybór zakładu naprawczego należy do Ubezpieczającego; g) wypłaty za szkody częściowe dokonywane będą bezpośrednio na konto wskazanego warsztatu na podstawie pisemnego upoważnienia wystawionego przez właściciela pojazdu lub osoby upoważnionej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PzpZamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających nie przekraczajacych 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. 124 poz. 1151). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą wykazać się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia tego warunku, tj.: w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych w zakresie OC, AC, NNW, Assistance o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda; Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl, zakładka Aktualności, zakładka Zamówienia Publiczne Zarząd Obsługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi MSZ w likwidacji
00-580 Warszawa
Al. Szucha 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czarnocin.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WILCZĘTA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.