eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUbezpieczenie pojazdów służbowych MSZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Warszawa: Ubezpieczenie pojazdów służbowych MSZ
Numer ogłoszenia: 337550 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie pojazdów służbowych MSZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów służbowych MSZ. Szczegółowy wykaz wraz z niezbędnymi danymi pojazdów objętych przedmiotem zamówienia stanowiących własność MSZ przedstawia załącznik nr 8 do niniejszej siwz (wykaz pojazdów MSZ objętych przedmiotem ubezpieczenia w roku 2010-2011). Warunki szczególne: a) Ubezpieczenie dotyczy pojazdów służbowych stanowiących własność MSZ (wraz z wyposażeniem stałym i dodatkowym) i pojazdów nabytych przez Zamawiającego w trakcie związania umową; b) Wykaz zawiera wartości rynkowe pojazdów według oceny Zamawiającego; c) Wartość pojazdów Komisja powołana przez Zamawiającego oszacowała na podstawie informatora EurotaxGlasss; d) Wymagane składki należy obliczać w oparciu o wycenę rynkową pojazdów przedstawianą przez Zamawiającego; e) Pojazdy Zamawiającego zarejestrowane są w RP stosownie do przepisów Ustawy o ruchu drogowym; f) Zamawiającemu nie przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT; g) Suma ubezpieczenia wszystkich pojazdów przyjętych do ubezpieczenia powinna uwzględniać podatek VAT; h) Pojazdy o wartości powyżej 50000,00 zł mają zamontowane dwa niezależne zabezpieczenia; i) W odniesieniu do ubezpieczenia Assistance Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia zamiast karty na pojazd - potwierdzenia ubezpieczenia odrębnie na każdy pojazd z wyłączeniem ciągnika rolniczego; j) Zdjęcie pojazdu z ewidencji i jego upłynnienie dotyczy sytuacji sprzedaży pojazdu lub przekazanie pojazdu innej jednostce oraz sytuacji, kiedy pojazd zostanie rozbity (szkoda całkowita); k) Zakres ubezpieczenia obowiązuje na terenie RP, Europy oraz krajów europejskich wyłonionych z byłego ZSRR. WYMAGANE WARUNKI I ZAKRES UBEZPIECZENIA OBJĘTEGO PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA DLA POJAZDÓW WYSZCZEGÓLNIONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ. 1. Ubezpieczenie OC a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych na terenie RP - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24.03.2003r. w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów (Dz. U. nr 26 poz.310 z późniejszymi zmianami); - wyrównanie okresu ubezpieczenia dla pojazdów nowo nabywanych od dnia zgłoszenia do najbliższego 30 listopada (polisy krótkoterminowe); - składka systemem pro rata (1 -365) dla pojazdów nowo nabywanych; b) Ubezpieczenie Zielona Karta -ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej pojazdów służbowych (mechanicznych) Zamawiającego poza granicami RP tj. poza granicami Unii Europejskiej - zgodnie z zakresem Zielonej karty(obowiązek wydania karty przez wybranego oferenta przed wyjazdem pojazdu za granicę na wniosek zamawiającego w dniu zgłoszenia). 2. Ubezpieczenie AC - autocasco w ruchu, postoju i kradzieży a) zakres ubezpieczenia - pełny, obejmujący wszystkie ryzyka nazwane i nie nazwane powodujące uszkodzeni lub całkowite zniszczenie pojazdu wraz z wyposażeniem standardowym oraz utratę elementów pojazdu i wyposażenia standardowego oraz dodatkowego wskutek wszelkich zdarzeń niezależnych od woli Ubezpieczonego lub osoby upoważnionej do korzystania z pojazdu oraz w razie utraty pojazdu wskutek kradzieży pojazdu jak również zabrania w celu krótkotrwałego użycia; b) wyrównanie okresu ubezpieczenia dla pojazdów nowo nabywanych od dnia zgłoszenia do 30.11.2011r. (polisy krótkoterminowe); c) składka systemem pro rata (1 - 365) dla pojazdów nowo nabywanych; d) sumy ubezpieczenia równa jest wartości pojazdu w momencie zawierania umowy ubezpieczenia i nie ulega pomniejszeniu o wypłacone odszkodowania; e) wyposażenie pojazdu i wyposażenie dodatkowe ubezpieczone razem z pojazdem bez zawierania umowy dodatkowej. 3. Ubezpieczenie NW: Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów. Suma ubezpieczenia stanowiąca świadczenie pieniężne w wysokości: a) 50 000 zł wypłacane w przypadku śmierci ubezpieczonego tj. kierowcy i każdego pasażera, zgodnie z limitem miejsc określonym w dowodzie rejestracyjnym pojazdu; b) 1 000,00 zł wypłacane za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu. 4. Zabezpieczenia: Wszystkie pojazdy mechaniczne Zamawiającego posiadają zabezpieczenia przeciwkradzieżowe w postaci autoalarmów, immobillizera lub autoalarmów i blokady skrzyni biegów. (Pojazdy o wartości powyżej 50 000,00 zł mają zamontowane dwa niezależne zabezpieczenia). 5. Ochrona Ubezpieczeniowa: 5.1 Dla pojazdów nowo nabywanych Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej w ramach ubezpieczenia AC, NW, Assistance od chwili zgłoszenia pojazdów do ubezpieczenia do ostatniego dnia obowiązywania umowy generalnej, natomiast w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.2 Składka za ubezpieczenia AC-NW-Assistance dla nowych pojazdów zostanie naliczona wg. stawek właściwych w umowie generalnej, proporcjonalnie do udzielonego okresu ochrony, przyjmując, że składka za każdy rozpoczęty dzień ochrony wynosi 1-365 składki rocznej. 5.3 Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej w ramach ubezpieczenia AC od chwili zgłoszenia pojazdów do ubezpieczenia do ostatniego dnia obowiązywania umowy generalnej, natomiast w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.4 Wykonawca będzie wysyłał powiadomienia pisemne o wszystkich przyznanych i wypłaconych odszkodowaniach oraz o wszystkich zwrotach składek po wycofaniu pojazdu z ubezpieczenia 6. Szkodowość: 6.1 Zamawiający przedstawia szkodowość za okres: - Rok 2001 - suma odszkodowań z OC - 9 517,85 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 69 758,90 zł - Rok 2002 - suma odszkodowań z OC - 16 580,81 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 85 945,31 zł - Rok 2003 - suma odszkodowań z OC - 25 697,59 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 42 099,53 zł - Rok 2004 - suma odszkodowań z OC - 8 602,89 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 60 926,56 zł - Rok 2005 - suma odszkodowań - 37 583 zł - Rok 2006 - suma odszkodowań z OC - 5 462,60 zł, 2 rezerwy na kwotę 2 713,00 zł - suma odszkodowań z AC - 36 065,19 zł, 2 rezerwy na kwotę 35 500,00 zł - Rok 2007 - suma odszkodowań z OC - 1 793,40 zł, - suma odszkodowań z AC - 85 178,97 zł. - Rok 2008 - suma odszkodowań z OC - 14 070 zł, rezerwa na kwotę 11 200,00 zł - suma odszkodowań z AC - 16 781,89 zł. - Rok 2009 - suma odszkodowań z OC - 17 793,00 zł, rezerwy na kwotę 8 800,00 zł - suma odszkodowań z AC - 35 787 zł - Rok 2010 - suma odszkodowań z OC - 3 100,00 zł, rezerwy na kwotę 8 000,00 - suma odszkodowań z AC - 32 079 zł, rezerwy na kwotę 15 588,00 zł (rok 2010 do dnia 18 października) 7. Ubezpieczenie ASSISTANCE: - ubezpieczenie w razie wypadku lub awarii pojazdu bez dodatkowej opłaty; - holowanie bez limitu kilometrów do stacji ASO wskazanej przez zamawiającego lub do jego siedziby na podstawie wydanych kart na pojazdy. 8. Likwidacja szkód i wypłata odszkodowań: a) termin zgłoszenia szkody - niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni (kradzież - 3 dni) od daty powstania szkody lub powzięcia wiadomości o szkodzie. Niedopełnienie tego obowiązku nie może być przyczyną odmowy lub zmniejszenia wypłaty odszkodowania, jeśli nie miało wpływu na ustalenie okoliczności powstania szkody oraz jej wysokość; b) oględziny uszkodzonych pojazdów dokonywane będą w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia szkody w miejscu i terminie uzgodnionym przez obie strony; c) Ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie w terminie 30 dni od daty otrzymania zawiadomienia o szkodzie i dokumentów uzasadniających roszczenie; d) ustalenie wysokości odszkodowania na podstawie cen części montowanych w samochodach fabrycznie nowych bez pomniejszeń amortyzacyjnych oraz kosztów roboczogodziny wg średnich stawek Autoryzowanych Stacji Obsługi; e) wypłata odszkodowań nastąpi do wartości ubezpieczeniowej pojazdu wraz z podatkiem VAT; f) naprawy szkód wykonywane w zakładach naprawczych rozliczane będą na podstawie wystawianych przez nie rachunków i faktur, wybór zakładu naprawczego należy do Ubezpieczającego; g) wypłaty za szkody częściowe dokonywane będą bezpośrednio na konto wskazanego warsztatu na podstawie pisemnego upoważnienia wystawionego przez właściciela pojazdu lub osoby upoważnionej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PzpZamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających nie przekraczajacych 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. 124 poz. 1151). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą wykazać się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia tego warunku, tj.: w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych w zakresie OC, AC, NNW, Assistance o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda; Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl, zakładka Aktualności, zakładka Zamówienia Publiczne Zarząd Obsługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi MSZ w likwidacji 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.