eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNa dostawę środków do mycia i dezynfekcji endoskopów, narzędzi i sprzętu medycznego, powierzchni oraz środków do mycia, dezynfekcji oraz pielęgnacji skóry rąk, skóry pacjenta określonych w 2 pakietach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Warszawa: Na dostawę środków do mycia i dezynfekcji endoskopów, narzędzi i sprzętu medycznego, powierzchni oraz środków do mycia, dezynfekcji oraz pielęgnacji skóry rąk, skóry pacjenta określonych w 2 pakietach.
Numer ogłoszenia: 337552 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę środków do mycia i dezynfekcji endoskopów, narzędzi i sprzętu medycznego, powierzchni oraz środków do mycia, dezynfekcji oraz pielęgnacji skóry rąk, skóry pacjenta określonych w 2 pakietach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do mycia i dezynfekcji endoskopów, narzędzi i sprzętu medycznego, powierzchni oraz środków do mycia, dezynfekcji oraz pielęgnacji skóry rąk, skóry pacjenta określonych w 2 pakietach: - Pakiet nr 1: Preparaty do mycia, dezynfekcji, pielęgnacji narzędzi, endoskopów, powierzchni oraz rąk; - Pakiet nr 2: Preparaty do dezynfekcji i pielęgnacji skóry oraz błon śluzowych pacjenta..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca do oferty dołącza: - dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wpis do rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2011 r. ( Dz.U. 2011 nr 82 poz. 451 z późn. Zm.) lub certyfikat CE i Deklaracja Zgodności. (jeżeli jest wymagane dla produktu). - folder/ulotkę informacyjną produktu zawierającą informację o nazwie produktu, składzie chemicznym, przeznaczeniu, spektrum, stężeniu i czasie działania, sposobie użytkowania. - oświadczenie potwierdzające spełnienie przez zaoferowany produkt wymagań Zamawiającego pod kątem spektrum działania bójczego preparatów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 2ust.3.Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. § 2ust.4.Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, budynek E, lok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, budynek E, lok. 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Pakiet nr 1: Preparaty do mycia, dezynfekcji, pielęgnacji narzędzi, endoskopów, powierzchni oraz rąk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia preparat alkoholowy do szybkiej dezynfekcji małych, trudnodostępnych powierzchni oraz sprzętu medycznego. 4000 opakowań Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu wykonanego z materiałów wrażliwych na działanie alkoholu np. głowice USG. 100 opakowań Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu wykonanego z materiałów wrażliwych na działanie alkoholu np. głowice USG. 175 wkładów Gotowe do użycia chusteczki nasączone roztworem. 115 opakowań Gotowe do użycia chusteczki nasączone roztworem. 200 opakowań Preparat płynny do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. 300 kompletów (po 2 x 80 ml) Preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni oraz sprzętu medycznego: 430 opakowań Preparat do codziennego mycia powierzchni podłogowych i ponadpodłogowych w sposób manualny lub maszynowy. 1500 opakowań Niekorozyjny preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych oraz powierzchni. 400 opakowań Preparat do mycia dezynfekcji powierzchni i sprzętu. 400 opakowań Preparat do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością. 20 opakowań Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk. 500 opakowań Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz skóry. 300 opakowań Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. 3500 opakowań Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. 4500 opakowań Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. 200 butelek Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk oraz skóry pacjenta. 500 opakowań Preparat do pielęgnacji skóry rąk i ciała. 1200 opakowań Gotowy do użycia środek do dezynfekcji endoskopów i narzędzi medycznych. 260 opakowań paski kontrolne 15 opakowań po 100 sztuk pasków w opakowaniu Detergent enzymatyczny do maszynowego i manualnego mycia endoskopów. 80 opakowań Detergent trójenzymatyczny do maszynowego i manualnego mycia endoskopów. 30 opakowań Preparat myjąco - dezynfekujący do narzędzi wykonanych ze stali nierdzewnej oraz sprzętu wykonanego ze szkła (np. szkło laboratoryjne, butle szklane). 100 opakowań Preparat płynny w koncentracie do czyszczenia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego oraz endoskopów giętkich. 100 opakowań Preparat do dezynfekcji zewnętrznych części cewników centralnych i obwodowych. 200 opakowań Preparat do czyszczenia i płukania kaczek oraz basenów szpitalnych. 20 opakowań Preparat enzymatyczny do chemiczno-termicznego mycia maszynowego endoskopów giętkich w myjni automatycznej. 140 opakowań Preparat do dezynfekcji endoskopów giętkich w myjni automatycznej. 250 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Pakiet nr 2: Preparaty do dezynfekcji i pielęgnacji skóry oraz błon śluzowych pacjenta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, przed iniekcjami, szczepieniami, punkcjami, cewnikowaniem żył, biopsjami,do dezynfekcji ran . 800 opakowań Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, przed iniekcjami, szczepieniami, punkcjami, cewnikowaniem żył, biopsjami itp. 550 opakowań Preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjentów przed zabiegami operacyjnymi oraz skolonizowanych MRSA. 200 opakowań Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych. 600 opakowań Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych. 300 opakowań Preparat do czyszczenia i pielęgnacji zanieczyszczonej skóry pacjentów. 100 opakowań Preparat do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. 150 opakowań Preparat do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. 100 opakowań Antybakteryjny (w tym MRSA) płyn do dezynfekcji błony śluzowej jamy ustnej. 100 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.