Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-21
Warszawa: Usługa odbioru odpadów niebezpiecznych
i innych niż niebezpieczne w tym odpadów pokonsumpcyjnych.
Numer ogłoszenia: 337612 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w tym odpadów pokonsumpcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (kod CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami, 905510000-5 - usuwanie i obróbka odpadów, Przedmiot wyszczególniono w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz szczegółowo opisano w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia deklarowanej ilości odpadów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w ramach ustalonej wartości zamówienia brutto. Wynagrodzenie za zwiększone ilości naliczone zostanie po cenach jakie Wykonawca wskaże w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy(który będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy). Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z wybranym Wykonawcą, gdy zostanie wyczerpania kwota brutto określonej w umowie dot. każdej z części..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające do wielkości 20% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na potwierdzenie posiadania uprawnień Zamawiający wymaga złożenia aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami dla rodzajów (kodów) poszczególnych odpadów stosownie do części zamówienia, do której złożono ofertę, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 poz. 21);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonywanych usług (co najmniej 2 usług) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę każdej usługi nie mniejszą niż: Część I zamówienia: 50.000,00 zł brutto, Część II zamówienia: 30.000,00 zł brutto, (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; UWAGA! W przypadku złożenia oferty na I i II cz. zamówienia na sumę przypadającą na 2 części zamówienia tj. na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00zł brutto. W przypadku złożenia oferty na I cz. zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto, na II cz. zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz posiadanych specjalistycznych środków transportu przewidzianych do realizacji zamówienia (na formularzu określonym w zał. nr 5 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na formularzu określonym w zał. nr 6 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- załączenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Część I zamówienia: 50 000,00 brutto, Część II zamówienia: 30 000,00 brutto (w przypadku złożenia oferty na I część zamówienia na kwotę nie mniejszą niż - 50 000,00, brutto, w przypadku złożenia oferty na I i II cz. zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00, na II cz. zamówienia 30 000,00 zł brutto z udokumentowaniem jej opłacenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, pok. 113..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach 08 03 14*, 09 01 02*, 15 01 10*, 17 04 09*, 08 03 13, 09 01 07, 16 06 04, 16 80 01 powstających w kompleksach wojskowych znajdujących się w obrębie M. St. Warszawy administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063 w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31.10.2014 r. lub do wyczerpania wartości brutto zamówienia. Świadczenie usługi odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach 03 01 04*,17 02 03, 19 12 08 powstających w kompleksach wojskowych znajdujących się w obrębie M. St. Warszawy administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063 w okresie od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 01.10.2013r.) do dnia 31.10.2014 r. lub do wyczerpania wartości brutto zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady pokonsumpcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi odbioru odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 powstających w kompleksach wojskowych znajdujących się przy ul. Radiowej 2 oraz ul. Pirenejskiej 5 w Warszawie administrowanych przez Jednostkę Wojskową 2063 w okresie od 02.11.2013 r. do 31.10.2014 r. lub do wyczerpania wartości brutto zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa hydroforni w budynku C-D Kancelarii Sejmu
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa infografik dla Najwyższej Izby Kontroli
- termomodernizacja budynków przy ul. Pod Lipą 1,2,4 i 6 w Warszawie
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w 2025 r.
- Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- Zakup usługi doradztwa podatkowego dla Województwa Mazowieckiego w zakresie podatku akcyzowego oraz podatku od towarów i usług na 10 miesięcy w 2025 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ (SOZOTECHNICZNYCH) DO PODCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW WRAZ Z TRANSPORTEM I UTYLIZACJĄ ODPADÓW POWSTAŁYCH W WYNIKU CZYSZCZENIA
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04
- Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Bargłów Kościelny
- Wydobycie,załadunek,transport i utylizacja odpadu oraz Remont zbiornika chłonno-odparow. dla wód opadowych w ramach zad."Bud. i rozb.infrastr. wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kluki
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.