To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-10
Bydgoszcz: Wykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy w roku 2012, podczas rundy zasadniczej 2011/2012, w oparciu o zespół koszykarzy występujących pod nazwą Astoria Bydgoszcz, w ramach rozgrywek Drugiej Ligi Koszykówki Mężczyzn
Numer ogłoszenia: 33763 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 22803 - 2012r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy w roku 2012, podczas rundy zasadniczej 2011/2012, w oparciu o zespół koszykarzy występujących pod nazwą Astoria Bydgoszcz, w ramach rozgrywek Drugiej Ligi Koszykówki Mężczyzn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy w roku 2012, podczas rundy zasadniczej 2011/2012, w oparciu o zespół koszykarzy występujących pod nazwą Astoria Bydgoszcz, w ramach rozgrywek Drugiej Ligi Koszykówki Mężczyzn.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLUB KOSZYKARSKI ASTORIA BYDGOSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
KLUB KOSZYKARSKI ASTORIA BYDGOSZCZ
- Klub Koszykarski Astoria Bydgoszcz, ul. Czartoryskiego 18, 85-222 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60000,00
Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji poprzez sport. Promocja poprzez sport jest jedną z najskuteczniejszych platform komunikowania się z potencjalnym konsumentem (rynkiem). Kampanie promocyjne mają na celu kreowanie wizerunku Miasta, a to oznacza, iż powinny być impulsem do odwiedzenia Bydgoszczy. Skierowanie kampanii promocyjnej w stronę popularnej w Europie i na Świecie (NBA) dyscypliny sportowej jaką jest koszykówka gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku Miasta. Ostatni okres w Polsce to czas wielkich koszykarskich imprez sportowych. W 2009 roku bowiem Polska była gospodarzem Mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn, a w czerwcu 2011r. gospodarzem Mistrzostw Europy w koszykówce kobiet. Te dwa wielkie wydarzenia sportowe (z uwagi na fakt, iż spotkania rozgrywano m.in. w bydgoskiej Hali Łuczniczka) utrwaliły niewątpliwie wizerunek Miasta jako Miasta przyjaznego wielkim wydarzeniom sportowym, otwartym na ludzi i budującego wizerunek Miasta, kojarzącego się z tą dyscypliną sportu. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja Miasta poprzez zespół koszykarzy Astoria Bydgoszcz, występujący w rozgrywkach centralnych II ligi koszykówki mężczyzn, prowadzonych przez Polski Związek Koszykówki (PZKosz). Uczniowski Klub Sportowy G-26 Astoria Bydgoszcz (dalej Klub Astoria Bydgoszcz) to klub z wieloletnimi tradycjami i sukcesami, znany w Polsce ze swoich wiernych sympatyków. Klub Astoria Bydgoszcz jest kontynuatorem tradycji bydgoskiej koszykówki, której historia sięga 1929 roku. W tym czasie zespół wielokrotnie występował na parkietach Ekstraklasy, czy I ligi koszykówki, a jego mecze zawsze przyciągały do hali tłumy Bydgoszczan. Mecze z udziałem Astorii Bydgoszcz są szeroko prezentowane w mediach internetowych i lokalnej prasie. Dziesiątki artykułów, prezentacji drużyny oraz relacje to efekt dużego zainteresowania mieszkańców grą Astorii Bydgoszcz. Frekwencja podczas rozgrywanych meczy zamyka się kilkuset osobową widownią, w bardzo różnym przedziale wiekowym. W 2012 roku Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi promocyjne na rzecz Miasta Bydgoszczy poprzez: 1) używanie nazwy BYDGOSZCZ jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny tzn. ASTORIA BYDGOSZCZ, 2) ekspozycję logo Miasta w następujących miejscach: a) na tylnej części koszulek zawodników, nad numerem zawodnika, b) na dwustronnych bandach reklamowych w ilości 3 szt., wymiary jednego modułu wynoszą 2m x 1, moduły ustawione są na środku linii bocznej boiska na wprost trybuny głównej oraz na środku linii końcowych za koszami, c) na ściankach reklamowych eksponowanych podczas wywiadów udzielanych przez trenerów i zawodników dla prasy, radia i telewizji, d) na wszystkich wydawnictwach klubowych (plakaty, karnety, bilety, kalendarze itp.), e) na oficjalnej stronie internetowej klubu www.astoria.bydgoszcz.pl z przekierowaniem na oficjalną stronę Miasta. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich działań promocyjnych jak każdy produkt, działają bowiem jak każda firma na wolnym rynku. Nie można więc pominąć aktywnej promocji jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) - jest zadaniem własnym gminy. Dla każdego reklamodawcy widz to konsument, czyli potencjalny klient, dlatego Miasto Bydgoszcz widząc ogromną siłę oddziaływania wśród mieszkańców, perspektywy rozwojowe, tradycję oraz pozytywny wizerunek klubu postanowiło w okresie od daty podpisania umowy do 31 maja 2012 roku promować wizerunek Miasta poprzez drużynę Wykonawcy, tj. Astorię Bydgoszcz. Miasto oczekuje od Wykonawcy wykorzystania tych narzędzi marketingowych, które przyczynią się do budowania wizerunku Miasta nowoczesnego, rozwijającego się i zachęcającego do odwiedzenia, bądź w charakterze turystycznym, bądź biznesowym. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a uPzp.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Budowa hali magazynowej wraz z budynkiem biurowym na terenie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Toruniu przy ul. Batorego 61
- Dostawy sukcesywne rękawic diagnostycznych i chirurgicznych syntetycznych na okres 12 miesięcy
- Rozbiórka obiektów Zasobu WRSP, zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko - pomorskiego z uwzględnieniem podziału na części - 7 zadań
- Dostawa produktów leczniczych, preparatów stosowanych w żywieniu dojelitowym, sprzętu jednorazowego użytku oraz dowóz do miejsca zamieszkania
- Dostawa oprogramowania do symulacji ruchu i zderzeń pojazdów samochodowych
- Naprawy, montaż wykładziny typu tarkett w budynkach szpitala (ściany i podłogi)
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej Nagrody Literackiej m.st. Warszawy
- Przygotowanie i publikacja artykułów o tematyce warszawskiej w szczególności dotyczących bezpieczeństwa w mediach i portalach branżowych (Internet)
- Miejski plan adaptacji do zmian klimatu dla miasta Pułtusk
- Promocja działań m.st. Warszawy w Internecie i na urządzeniach mobilnych
- Usługa na kompleksową obsługę działań informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. PMT, finansowanego w ramach Programu FENG 2021-2027, działanie FENG.02.24 PMT
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.