eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Budowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Szkolnej w Złotoryi z zagospodarowaniem terenu ulicy Szkolnej, Chopina, Rynek, Solna ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 14 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Złotoryja: Budowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Szkolnej w Złotoryi z zagospodarowaniem terenu ulicy Szkolnej, Chopina, Rynek, Solna ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 14 lat
Numer ogłoszenia: 337715 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Złotoryja , Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8779138, faks 076 8783120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Szkolnej w Złotoryi z zagospodarowaniem terenu ulicy Szkolnej, Chopina, Rynek, Solna ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 14 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych. 1.Roboty budowlane obejmują budowę budynku wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. Na terenie działki nr 71, obręb 3 miasta Złotoryja, znajdują się fundamenty budynku wraz z garażem trzystanowiskowym, schody terenowe, chodniki i ogrodzenie. Wszystkie wymienione istniejące elementy zagospodarowania terenu należy rozebrać i usunąć. Działka położona jest w obszarze miasta Złotoryja oznaczonym 2 MWUU - mieszkalnictwo wielorodzinne, usługi i administracja, w strefie zabudowy staromiejskiej, ścisłej ochrony konserwatorskiej A. Na opracowanym terenie zaprojektowano budynek mieszkalno-usługowy, wielorodzinny, trzyklatkowy, czterokondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Projekt przewiduje budowę 27 lokali mieszkalnych i 6 lokali usługowych. Dla każdego mieszkania przewidziano komórkę lokatorską (27 szt.), na każdej klatce schodowej przewidziano pomieszczenia techniczne, a dla całego obiektu jedną kotłownię zlokalizowaną centralnie na parterze. Obiekt niepodpiwniczony o konstrukcji tradycyjnej, murowej z drewnianą więźbą dachową, krytą dachówką ceramiczną karpiówką. Bryła nowego obiektu skalą, gabarytem i formą architektoniczną nawiązuje do charakteru krajobrazu otaczającej zabudowy i otoczenia. Od strony ulicy zlokalizowano wejścia do lokali usługowych na parterze budynku. Mieszkania na wyższych kondygnacjach dostępne są z trzech klatek schodowych. Wejścia do klatek przewidziano od strony elewacji tylnej budynku, ze względu na różnicę terenu, schodami zewnętrznymi prowadzącymi na półpiętro. Budynek mieszkalno-usługowy dostępny jest dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu bezpośrednio z chodnika. Instalacja centralnego ogrzewania zasilana z kotłowni gazowej o mocy 175 kW zlokalizowanej na parterze budynku. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana z oknami z przewietrzakami. Zasilanie budynku w media z sieci zewnętrznych znajdujących się w sąsiedztwie budynku. Na pozostałej części działki przewidziano dojście szer. 4,5m, pełniące również rolę dojazdu oraz zieleń niską z pozostawieniem istniejącej zieleni wysokiej. Dojście wykonać z kostki granitowej płomieniowanej w kolorze szarym o wymiarach 8x11 na podbudowie z mieszanki kruszywa mineralnego (10,0 cm) i podsypce cementowo-piaskowej (3-5 cm). Krawężniki i obrzeża granitowe ułożone na ławie betonowej. Zagospodarowanie terenu przyległego do budynku obejmującego wykonanie ciągów pieszo - jezdnych, parkingów, chodników, zieleni oraz oświetlenia w obrębie ulic Szkolnej, Chopina, Solnej i Rynek. W zakres zadania wchodzi wyburzenie istniejących obiektów znajdujących się na terenie inwestycji, ułożenie z kostki granitowej płomieniowanej 2356,40 m2 o wymiarach 8.11 i 494,4 m2 o wymiarach 4x6, wykonanie 455 m2 trawników oraz montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach (6 opraw na słupach oraz 3 oprawy na wysięgnikach rurowych na murze) wraz z ułożeniem 70 m kabli i przyłączem. 2.Usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych. Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że : a) wykup wierzytelności będzie dokonany wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ze zm.) w terminie nieprzekraczalnym 30 dni od odbioru wykonanych poszczególnych części robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane te części, b) ostateczne rozliczenie i ostateczny wykup wierzytelności nastąpi po zakończeniu robót, odbiorze bez usterek i uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie, c) spłata kapitału wykupionych przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 14 lat w ratach miesięcznych, d) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę Banku podaną w ofercie wykonawcy, e) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakichkolwiek prowizji i opłat przez Bank, f) Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie kapitału, g) w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 75.000 zł wnoszone przez zaproszonych wykonawców przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807), 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (XI.2003 - XI.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia przez co Zamawiający rozumie: - Min. jeden obiekt określony w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - klasa: 1122, 1130, 1211, 1220, 1230, 1251, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 o wartości robót nie mniejszej niż 3.000.000 zł każdy oraz - Min. jeden obiekt drogowy wykonany z kostki o powierzchni nie mniejszej niż 2500 m2. 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) Kierownik Budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) kierownicy robót: z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, w specjalności drogowej, c) personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy i montażu instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, specjalistami ogólnobudowlanymi. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 3.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie: 1. dla zabezpieczenia bieżącego wykonania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1.500.000 zł, 2. posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1.000.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) każdy z osobna posiada uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie (określone w pkt. 2 ppkt. 1), dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami (określone w pkt. 2 ppkt. 2), posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1.000.000 zł. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona kwalifikacji wykonawców w celu ustalenia listy rankingowej na podstawie opisanych poniżej warunków. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunków zostanie wykluczony z postępowania. Warunek Nr 1 Znaczenie warunku - spełnia - nie spełnia (bez znaczenia punktowego). 1.Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 3. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 4. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 6. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 7. Posiadają ubezpieczenie OC na warunkach jw. Sposób oceny spełniania warunku: ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia - nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.Dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : kierownik budowy, kierownicy robót, specjaliści budowlani. Sposób oceny spełniania warunku : ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń. Warunek Nr 3. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Znaczenie warunku - 100 %. Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. obiekty określone w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych w klasach: 1122, 1130, 1211, 1220, 1230, 1251, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 o wartości robót nie mniejszej niż 3 mln każda - ocena w skali 0 - 100 punktów. Sposób oceny spełniania warunku : oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych robót jw. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub opinie). Wykonawca, który przedstawi największą ilość wykonanych odpowiednich robót otrzyma maksymalną ilość punktów, pozostali wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie w stosunku do ilości największej. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Oceną warunku będzie uzyskana ilość punktów. Wykonawca musi spełniać warunki w celu zakwalifikowania się do następnego etapu postępowania. Ustalenie listy rankingowej odbędzie się na podstawie liczby punktów uzyskanych w warunku 3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika). 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędną do wykonania zamówienia kadrą tj.: a) Kierownikiem Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) kierownikami robót: z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, w zakresie dróg, c) personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy i montażu instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, specjalistami ogólnobudowlanymi. 5. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6. Informacja z Banku o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym robót kubaturowych i drogowych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje lub opinie). 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz. U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.