eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowaryPełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego na zadanie pn. Realizacja zadań z Programu Rewitalizacji Miasta Kowary - Zadanie II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Kowary: Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego na zadanie pn. Realizacja zadań z Programu Rewitalizacji Miasta Kowary - Zadanie II
Numer ogłoszenia: 337890 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295978 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kowarach, ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego na zadanie pn. Realizacja zadań z Programu Rewitalizacji Miasta Kowary - Zadanie II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności Inwestora zastępczego dla potrzeb realizacji zadania pn. Realizacja zadań z Programu Rewitalizacji Miasta Kowary - Zadanie II Zadanie II - Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno-mieszkalnego na potrzeby Centrum Integracji i Tradycji Miasta w Kowarach obejmuje : - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie i treści dostosowanej dla potrzeb wykonania przedmiotowego zamówienia wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami dla potrzeb prac projektowych i wykonania przedmiotu zamówienia oraz uzgodnienie kompletnej dokumentacji projektowej z Zamawiającym, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - opracowanie rzeczowo-finansowego harmonogramu realizacji robót, - zgłoszenie właściwemu organowi zamierzenia wykonania robót budowlanych, - wykonanie robót rozbiórkowych w zakresie wynikającym z projektowanej przebudowy i rozbudowy, - wykonanie robót budowlanych zgodnie z uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i warunkami pozwolenia na budowę. Roboty budowlane polegać będą na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku, dobudowie klatki schodowej wyposażonej w dźwig osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, - wykonanie rozruchu technologicznego obiektu, przekazanie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń, przeszkolenie w zakresie użytkowania obiektu, - opracowanie dokumentacji powykonawczej celem przekazania Zamawiającemu, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet 9 - Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta) nr 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławskie Biuro Inwestorskie Wrocławskiego Oddziału PZITB Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 74 pok. 303, 50-020 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31147,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126514,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.