To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Łódź: Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania terenów zewnętrznych Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 338018 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269356 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312027, 6312019, faks 042 6364177.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania terenów zewnętrznych Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania terenów zewnętrznych Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej, polegających na utrzymywaniu sprzątanych posesji w należytym stanie wizualnym, estetycznym oraz sanitarno-porządkowym, poprzez wykonywanie następujących czynności: 1. obsługi codziennej, w zakres której wchodzi: a) sprzątanie powierzchni zewnętrznych wokół posesji zabudowanych, tj. placów, trawników, boisk, chodników wraz z dojściami, dojazdami, zamiatanie, grabienie, zbieranie i zmywanie nieczystości stałych i innych zanieczyszczeń, np. błota, zeschłych liści (wraz z wywozem), czyszczenie krawężników, wynoszenie nieczystości z zsypów (IV, V, VI, VII, VIII oraz IX Dom Studenta) oraz czyszczenie zsypów - dezynsekcja, czyszczenie wycieraczek przed wejściami do obiektów, sprzątanie, mycie tarasu przy budynku C15 oraz V Domu Studenta, mycie schodów wejściowych do VII Domu Studenta, opróżnianie oraz wyrzucanie śmieci z pojemników (kosze) znajdujących się na terenie Osiedla Akademickiego. b) w okresie zimowym likwidacja skutków zimy, poprzez: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych (chodników wraz z dojściami, dojazdami, miejsc parkingowych, dróg wewnętrznych oraz zatoczki przy budynku C15), usuwanie i wywóz śniegu w miejsca określone przez Wykonawcę (poza tereny zewnętrzne Osiedla Akademickiego), posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami przeciwpoślizgowymi, likwidacja skutków gołoledzi, usuwanie oblodzeń z ciągów komunikacyjnych, balkonów oraz rynien, usuwanie śniegu i zdejmowanie sopli z dachów, balkonów oraz rynien. 2. Obsługi okresowej, obejmującej: koszenie trawników oraz pielęgnację krzewów, polegającą na podcinaniu gałęzi drzew i krzewów (w zależności od stanu zieleni), odchwaszczanie trawników, dosiewanie trawy, usuwanie skoszonej trawy, czyszczenie rynien budynku C15, III oraz V Domu Studenta (jeden raz w miesiącu), sprzątanie dachu budynku C15 oraz obiektu C10 (jeden raz w miesiącu) - przy wykonywaniu tych czynności pracownicy muszą posiadać uprawnienia do prac na wysokości, pomoc przy wymianie pościeli (dwa razy w miesiącu), czyszczenie basenu (dwa razy w roku). 3. Obsługi okazjonalnej, uzależnionej od występowania potrzeb: wywieszanie flag na polecenie Zamawiającego, oczyszczanie niedrożnych kratek ściekowych, sygnalizowanie o nieterminowym wywozie nieczystości z pojemników, informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych występujących na sprzątanych terenach, sporadyczne wykonywanie innych czynności zleconych przez kierowników obiektów, np. przenoszenie mebli, doprowadzanie do stanu pierwotnego terenów po imprezach. Całkowita powierzchnia terenów zewnętrznych przekazanych Wykonawcy do utrzymania w czystości wynosi 34915 m2, zgodnie z lokalizacją podaną w SIWZ. Sprzęt, narzędzia, materiały niezbędne do wykonania usługi, Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia, zatrudniając pracowników: posiadających aktualne zaświadczenia o zdolności do pracy, posiadających aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu BHP, zaopatrzonych we własną odzież roboczą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.14.31.12 - Materace 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKA COMPANY Łukasz Krasoń-Djurstrom, Ścinawska 4/14, 53-642 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159164,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120000,00
Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 664200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 3
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu NR LT-PL00277 "Zaangażowanie społeczności w regionie przygranicznym Litwy i Polski na rzecz dobrostanu środowiska i wzmocnienia zrównoważonej współpracy"
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.