eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaSygnalizacja Alarmu Pożarowego dla Nyskiego Domu Kultury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Nysa: Sygnalizacja Alarmu Pożarowego dla Nyskiego Domu Kultury
Numer ogłoszenia: 338080 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286380 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nyski Dom Kultury im. Wandy Pawlik w Nysie, ul. Wałowa 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 433 33 37, faks 77 433 44 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sygnalizacja Alarmu Pożarowego dla Nyskiego Domu Kultury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Nyskiego Domu Kultury, ul. Wałowa 7, 48-300 Nysa. Budowa obejmuje prowadzenie robót związanych z wykonaniem instalacji systemu sygnalizacji pożarowej, wyposażeniem jej w takie elementy jak centrala sygnalizacji pożarowej, czujki i sygnalizatory. Zakres robót obejmuje również zasilanie elektryczne 230 v DC elementów wyżej opisanej instalacji. W skład zasilania 230 V DC wchodzić będzie zasilanie z istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej na terenie budynku, a także dodatkowo zasilanie awaryjne z akumulatorów 12 V. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: - Oświetlenie awaryjne, należy zrealizować zgodnie z decyzją Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Opole na podstawie ekspertyzy przeciw pożarowej, oprawa z własnym zasilaniem typ nieokreślony do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonawstwa. - Obiekt nie jest zabytkiem, - Dotychczasowy system sygnalizacji pożarowej należy zdemontować i utylizować - system przeznaczony do zdemontowania posiada 50 czujek jonizacyjnych przeznaczonych do utylizacji ( Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy robót dokumentów potwierdzających ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), - Wykonawca we własnym zakresie wykona przebicia, przewierty oraz zabezpieczy przejścia kablowe przez ścianę oddzieleń pożarowych, - W centrali ma być wmontowana drukarka, - W oparciu o projekt budowlany instalacja ma być prowadzona podtynkowo za wyjątkiem pomieszczeń technicznych, gdzie dopuszcza się prowadzenie instalacji w rurkach lub korytkach. -Wykonawca po zakończeniu robót ma doprowadzić ściany do stanu pierwotnego, - Należy zamontować łącznie 6 szt. akumulatorów odpowiednich dla poszczególnych urządzeń, - Należy zapewnić natężenie oświetlenia drogi ewakuacyjnej odpowiednio dla warunków z ekspertyzy i postanowienia Komendanta Wojewódzkiego PSP, oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Szczegółowy zakres robót jest ujęty w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 1 i nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA! Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyceny robót (umowa na roboty budowlane jest umową z wynagrodzeniem ryczałtowym)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO STRAŻAK POLSKA s.c. Ryszard Januszkiewicz, Jolanta Januszkiewicz- Putkowska, J.Kukuczki 5 lok.21, 50-570 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106598,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106598,28

  • Oferta z najniższą ceną: 105683,19 / Oferta z najwyższą ceną: 132542,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.