Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Wrocław: Szkolenie z zakresu Zaawansowana obsługa klienta - radzenie sobie w trudnych sytuacjach zawodowych, dla pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 338292 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie z zakresu Zaawansowana obsługa klienta - radzenie sobie w trudnych sytuacjach zawodowych, dla pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca Wykonawcy przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Urzędu Miejskiego Wrocławia w tematyce: Zaawansowana obsługa klienta - radzenie sobie w trudnych sytuacjach zawodowych dla: 8 grup do 12 osób - dwa dni zajęć dla każdej z grup. Do zadań Wykonawcy należy: a) Przygotowanie szczegółowego programu szkolenia, który uwzględni: - aktualne potrzeby dotyczące doskonalenia umiejętności w ww. zakresie, - wskazane formy i metody nauczania (ćwiczenia, warsztaty, symulacje itd.), - ilość czasu przypadająca na poszczególne bloki tematyczne. Szczegółowy program szkolenia zostanie każdorazowo dookreślony na podstawie konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego na etapie przygotowania realizacji szkolenia w poszczególnych blokach tematycznych. b) Zapewnienie trenera/ów dysponującego/cych doświadczeniem i wiedzą w przedmiotowych zakresach; c) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie miasta Wrocławia, wyposażonej w odpowiedni sprzęt dydaktyczny w odległości maksymalnie 4 km od pl. Nowy Targ 1/8 we Wrocławiu; d) Zapewnienie warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia; e) Zapewnienie materiałów szkoleniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji programu szkolenia oraz zamieszczenie stosownych emblematów na wszystkich stronach materiałów szkoleniowych; f) Przygotowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na początku oraz na końcu każdego szkolenia i przekazanie Zamawiającemu zbiorczego raportu ewaluacyjnego; g) Wydanie uczestnikom stosownych certyfikatów zawierających wymagane emblematy; h) Zapewnienie wyżywienia (ciastka, kawa, herbata, woda). Zajęcia szkoleniowe będą odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku maksymalnie 8 godzin lekcyjnych dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością szkolenia, w tym co najmniej jeden cykl szkoleń z zakresu radzenia sobie w trudnych sytuacjach kontaktów z klientem powodujących stres lub równoważnego np. obsługa trudnego klienta, trening antystresowy, itp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: W ZAKRESIE DYSPONOWANIA OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA: dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w realizacji: - co najmniej 10 szkoleń dla minimum 10 osób każde, z zakresu radzenia sobie w trudnych sytuacjach kontaktów z klientem powodujących stres lub równoważnego (np. obsługa trudnego klienta, trening antystresowy, itp.) oraz - co najmniej 10 szkoleń dla minimum 10 osób każde, z dowolnego zakresu, w jednostkach administracji publicznej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów,jest zobowiązany złożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału). W przypadku podmiotów trzecich udostępniających zasoby Wykonawcy i jednocześnie biorących udział w realizacji części zamówienia podmioty te są zobowiązane do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wskazanych w niniejszym ogłoszeniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 40
- 3 - Doświadczenie w realizacji szkoleń współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana obowiązującej wysokości stawki podatku VAT, (jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano). 2) zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy, 3) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, 4) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, 5) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych
Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
pok. 138.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław pok. 138.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa jest realizowana w ramach projektu Kompleksowy program wzmocnienia zdolności Urzędu Miejskiego Wrocławia do sprawnej i efektywnej realizacji zadań publicznych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- BZP.2711.22.2025.MP Usługa restauracyjna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przesz Instytut Filologii Angielskiej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Wrocławskiego
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Dostawa i montaż szaf metalowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla modernizacji Oddz.nr VII Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit na 2 piętro w bud. A1 "(...)
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Dostawa i montaż modułowego ekranu LED (telebimu) wraz z wyposażeniem na potrzeby Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu w Bystrzycy Kłodzkiej
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.