eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkŚwiadczenie usług w zakresie geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wznowienia granic dla potrzeb Miasta Malborka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Malbork: Świadczenie usług w zakresie geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wznowienia granic dla potrzeb Miasta Malborka
Numer ogłoszenia: 33852 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl; www.bip.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wznowienia granic dla potrzeb Miasta Malborka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wznowienia granic dla potrzeb Miasta Malborka obejmuje: podział geodezyjny działki na dwie - 30 spraw, wydzielenie każdej następnej działki - 48 spraw wznowienie granic - 90 punktów granicznych ewidencyjne scalenie działek w jedną nieruchomość - 15 spraw, Ww. usługi geodezyjne winny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w:Ustawie z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287), Ustawie z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102,poz. 651 z późn. zm.), Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 07.12.2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 268, poz. 2663), Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001r. Nr 38, poz. 454), Rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14.04.1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U z 1999r. Nr 45, poz. 453), Podział geodezyjny działki na dwie działki, wydzielenie każdej następnej działki; obejmujące wykonanie: . Sporządzenie wstępnego projektu podziału - złożenie dokumentacji w terminie do 7 dni od daty otrzymania dokumentacji źródłowej z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Wstępny projekt podziału nieruchomości, o którym mowa w art. 97 ust. 1a pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, opracowuje się na kopii mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku - na kopii mapy katastralnej, uzupełnionej o niezbędne dla projektu podziału elementy zagospodarowania terenu. . Sporządzenie projektu podziału (wraz z czynnościami na gruncie). Wykaz zmian gruntowych i wykaz synchronizacyjny mogą być sporządzone jako odrębne dokumenty, stanowiące załączniki do mapy z projektem podziału nieruchomości. Mapa z projektem podziału nieruchomości stanowi załącznik do decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości, o której mowa w art. 96 ust. 1. W przypadku, o którym mowa w § 9 ust. 2, załącznikami do decyzji zatwierdzającej podział jest również wykaz zmian gruntowych i wykaz synchronizacyjny. . Sporządzenie dokumentacji podziałowej (mapy i wykazy zmian) - sporządzenie projektu podziału wraz z dokumentacją podziałową w terminie do 30 dni od daty potwierdzenia odbioru postanowienia. . Utrwalenie nowo wyznaczonych punktów granicznych (po ostatecznej decyzji) - w terminie 14 dni od daty uprawomocnienia decyzji podziałowej. Po uzyskaniu ostatecznej decyzji o podziale nieruchomości należy na gruncie wyznaczyć i utrwalić nowe punkty graniczne znakami granicznymi według zasad określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 07.12.2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 268, poz. 2663). . Wskazanie w terenie punktów granicznych nieruchomości powstałych w wyniku podziału . Termin przekazania operatu pomiarowego do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wynosi do 60 dni od daty otrzymania dokumentacji źródłowej z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Usługi w zakresie wznowienia granic: Prace terenowe i obliczeniowe oraz sporządzenie wymaganych dokumentów zgodnie z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeniem w sprawie rozgraniczania nieruchomości - w terminie do 30 dni od daty potwierdzenia odbioru zlecenia. Usługi w zakresie ewidencyjnego scalenia działek w jedną nieruchomość: Sporządzenie wymaganych dokumentów zgodnie z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne - w terminie do 7 dni od otrzymania dokumentacji źródłowej z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania postępowania rozgraniczeniowego, terminy dotyczące wszystkich ww. usług zostają zawieszone. Przedmiotem zamówienia zostaną objęte te usługi ww., które uznane zostaną przez Zamawiającego za niezbędne do wykonania do 31 grudnia 2013 roku. Realizacja przez Wykonawcę poszczególnych usług odbywać się będzie na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego i podpisywanych przez Wykonawcę. Zamawiający w zleceniu określi zakres prac geodezyjno-kartograficznych i termin wykonania. Podane ilości prac geodezyjno-kartograficznych do wykonania są ilościami prognozowanymi. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac geodezyjno-kartograficznych w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz możliwość zmiany w ilości prac do wykonania pomiędzy poszczególnymi rodzajami usług . W takim przypadku prace będą realizowane według stawek określonych przez Wykonawcę za poszczególny rodzaj usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych do wysokości 50% wartości zamówień publicznych w zakresie geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wznowienia granic dla potrzeb Miasta Malborka, tj. wykonanie: podziału geodezyjnego działki na dwie, wydzielenia każdej następnej działki, wznowienia granic, ewidencyjnego scalenia działek w jedną nieruchomość.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala ww. warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. a (wzór oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala ww. warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. a (wzór oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala ww. warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. a (wzór oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą ( osobami ) posiadającymi uprawnienia geodezyjne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne - w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego: oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. a (wzór oświadczenia według zał. nr 3 do SIWZ), oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. b (wzór oświadczenia według zał. nr 5 do SIWZ) oraz wykazu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. c (wzór według zał. nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala ww. warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. a (wzór oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, d) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego, e) w przypadku, gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, pokój 115..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, pokój 115..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.