eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec › ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ I ZABUDOWA ROWU PRZYDROŻNEGO PARYJA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Dębowiec: ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ I ZABUDOWA ROWU PRZYDROŻNEGO PARYJA
Numer ogłoszenia: 338582 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowiec , Dębowiec 101, 38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie, tel. 013 4413730, faks 013 4413028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.debowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ I ZABUDOWA ROWU PRZYDROŻNEGO PARYJA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zabudowie przydrożnego rowu rurami żelbetowymi typu WIPRO, wykonanie kanalizacji deszczowej zasypanie rowu i wykonanie asfaltowego parkingu: Rury O 400 mm o długości 20,5 mb, Rury O 600 mm o długości 34,5 mb , Rury O 800 mm o długości 106 mb, Wykonanie 14 szt. studni kaskadowych żelbetowych, Zasypanie rowu ziemią lub gruzem i zagęszczenie ziemi w ilości ok. 1936 m3. Wykonanie parkingu asfaltowego o powierzchni ok. 1591 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2006 r ,Nr 164, poz.1163 z późn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający informuje, że oferty nie spełniające warunków określonych w art. 89 pkt. 1 ust. 1÷8 zostaną odrzucone. 3. Gwarancja na roboty budowlane: 3 lata. 4. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk. 5. Uprawnienia budowlane dla kierownika budowy (wykształcenie wyższe lub średnie techniczne) w branży budowlano - konstrukcyjnej. 6. Kierownik budowy musi dysponować co najmniej 5 - letnim doświadczeniem w zakresie robót. 7. Zatrudnienie przez Oferenta w 2008 r. (miesiącach styczeń 2008 r. - grudzień 2008 r.) minimum 10 pracowników. 8. Wykonawca musi udowodnić zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania (zamawiający przyjmuje ,że wartość jednego zadania będzie w kwocie minimum 250 000 zł) , poprzez przedstawienie referencji zadań. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: -Oferenci przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. -Każdy z Oferentów (przedsiębiorców - konsorcjum) oddzielnie musi udokumentować , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne , nie posiada zaległości podatkowych. 10. Oferenci wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum, wynikającego z umowy konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wymaganych warunków Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty wg kolejności jak niżej: 1. Ofertę cenową ,sporządzoną na FORMULARZU OFERTOWYM ,oraz oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją techniczną, projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 1). 2. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z pkt. IX SIWZ) 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 oraz spełnia warunki określone w art. 24 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych z poźn. zmianami (załącznik nr 2). 4. Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzona kserokopia). 5. Zaświadczenie z ZUS-u (wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed terminem składania ofert) , że Wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne (potwierdzona kserokopia). 6. Oryginał zaświadczenia z ZUS-u - liczba osób ubezpieczonych pracowników, wykazanych w rozbiciu na poszczególne miesiące w 2008 roku (zgodnie z pkt. IV/7). 7. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed terminem składania ofert) o braku zaległości podatkowych (potwierdzona kserokopia). 8. Wykaz (minimum) 3 robót zrealizowanych w ostatnich 5 latach o podobnym charakterze z wyszczególnieniem następujących danych : zakres wykonywanych robót, wartość robót brutto, data wykonania zamówienia, nazwa zamawiającego (zgodnie z pkt. IV/8) - (załącznik nr 4). 9. Uprawnienia budowlane personelu kierowniczego do prowadzenia i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - (potwierdzona kserokopia, zgodnie z pkt. IV/6). 10. Potwierdzenie wpisu personelu kierowniczego do prowadzenia i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa - (potwierdzona kserokopia). 11. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 3). 12. Kosztorys ofertowy obejmujący zakres robót objętych przetargiem, sporządzony na podstawie załączonego ślepego kosztorysu, przedmiaru robót ( załączniki nr 5 i 6) i opisu przedmiotu zamówienia. Opis kryteriów oceny ofert i ich znaczenie. CENA - 100% ( znaczenia) OFERTA CENOWA Ofertę cenową należy sporządzić (na przekazanym wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia) FORMULARZU OFERTOWYM ( załącznik nr 1). Niezależnie od zakresu robót ujętego w kosztorysie ślepym cena ofertowa ma zawierać wszelkie koszty związane z : - doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego z wyrównaniem ewentualnych szkód, - organizacją placu budowy, - usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji zamówienia - sporządzenie protokołu szczelności instalacji gazowej - sporządzenie protokołu zerowania urządzeń instalacji elektrycznej Do oferty cenowej należy dołączyć kosztorys ofertowy obejmujący cały zakres robót, sporządzony na podstawie załączonego ślepego kosztorysu ( załącznik nr 5), opisu przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębowiec, 38-220 Dębowiec 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębowiec, 38-220 Dębowiec 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.