Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338635 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Tomaszów Mazowiecki: KOMPLEKSOWA REGULACJA STANU PRAWNEGO 40 NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁEK EWIDENCYJNYCH) Z TERENU POWIATU TOMASZOWSKIEGO, ZNAJDUJĄCYCH SIĘ WE WŁADANIU SKARBU PAŃSTWA W RAMACH 4 ZADAŃ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny
59064845100000, ul.
ul. Św. Antoniego
41,
97200
Tomaszów Mazowiecki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 242 127, e-mail
, faks
44 725 28 01.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 ze zm.). Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Starostwo Powiatowe ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaia - parter
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA REGULACJA STANU PRAWNEGO 40 NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁEK EWIDENCYJNYCH) Z TERENU POWIATU TOMASZOWSKIEGO, ZNAJDUJĄCYCH SIĘ WE WŁADANIU SKARBU PAŃSTWA W RAMACH 4 ZADAŃ
Numer referencyjny: IZP.272.27.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: "Kompleksowa regulacja stanu prawnego 40 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu powiatu tomaszowskiego, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa w ramach 4 zadań". Zamówienie składa się z czterech odrębnych zadań: zadanie 1 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 12 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Tomaszów Mazowiecki, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa zadanie 2 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 10 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Żelechlinek, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa zadanie 3 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 10 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Czerniewice, Gminy Ujazd, Gminy Budziszewice, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa zadanie 4 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 8 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Inowłódz, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji do regulacji stanów prawnych 40 działek Skarbu Państwa, w tym: a) zgromadzenie dokumentów wymaganych przez Sąd Rejonowy przy zakładaniu księgi wieczystej (mapa sporządzona na podstawie ewidencji gruntów i budynków oraz wypis z rejestru gruntów lub wyciąg z wykazu zmian gruntowych, lub inna mapa prawna np. mapa podziału nieruchomości, opatrzone klauzulą właściwego organu prowadzącego ewidencję, stwierdzającą, że są przeznaczone do dokonywania wpisów w księgach wieczystych; podstawa ujawnienia własności Skarbu Państwa tj. ostateczna decyzja administracyjna, prawomocne postanowienie sądu, umowa notarialna itp.); b) sporządzenie na urzędowych formularzach, przewidzianych rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 20.08.2003 r. w sprawie zakładania i prowadzenia ksiąg wieczystych w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 162, poz.1575 z późn. zm.) wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wpis prawa własności tych nieruchomości w 2-ch egzemplarzach (oryginał wniosku wraz z dokumentacją dla sądu, kopia dla zleceniodawcy); c) w przypadku gdy brak będzie dokumentów stanowiących podstawę wpisu prawa własności Skarbu Państwa ww. nieruchomości - działek ewidencyjnych, zamówienie obejmować będzie sporządzenie wniosków wraz z wymagana dokumentacją, niezbędnych do podjęcia postępowania sądowego w sprawach dotyczących własności, w tym zasiedzenia Skarbu Państwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny i ustawy z dnia 17.11.1964 r. - kodeks postępowania cywilnego" załączniki : nr 8 wzór protokołu badania księgi i nr 9 przykładowy wzór wniosku o zasiedzenie.
II.5) Główny kod CPV: 74.27.43.00 - 74.27.43.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 28/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zadania nr 1, 2, 3 i 4: 1) I etap do 20 grudnia 2016 r. złożenie w Starostwie Powiatowym, w Tomaszowie Mazowieckim w Wydziale Architektury i Nieruchomości - 2-ch egzemplarzy wniosków wraz z dokumentacją, sporządzonych na urzędowych formularzach przewidzianych rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 20.08.2003 r. w sprawie zakładania i prowadzenia ksiąg wieczystych w systemie informatycznym, oraz 2-ch egzemplarzy wniosków wraz z dokumentacją, wymaganych do podjęcia postępowania sądowego w sprawach dotyczących własności, w tym zasiedzenia, a w przypadku zgłoszenia pracy geodezyjno-kartograficznej - pozytywnej weryfikacji, o której mowa w przepisach ustawy Prawo geodezyjne i Kartograficzne i przepisach wykonawczych do tej ustawy; 2) II etap do 27 grudnia 2016 r. złożenie wniosków wraz z dokumentacją w Sądzie Rejonowym w Tomaszowie Mazowieckim, a kopii wniosków z potwierdzeniem zgłoszenia w Sądzie - do dnia 28 grudnia 2016 r. w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Mazowieckim.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
dla zadania nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prace geodezyjne związane z opracowaniem dokumentacji do regulacji stanów prawnych( pod pojęciem jednej pracy geodezyjnej rozumie się opracowanie dokumentacji do regulacji stanu prawnego 1 nieruchomości).
Dysponują osobami, które będą realizowały zamówienie: Wykonawca musi dysponować osobą, która posiada uprawnienia geodezyjne w zakresie "2" - warunek dotyczy każdego z zadań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp - tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
oferowana cena | 60 |
doświadczenie personelu kluczoweg | 30 |
gwarancja | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: zadanie 1 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 12 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Tomaszów Mazowiecki, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje:
a) zgromadzenie dokumentów wymaganych przez Sąd Rejonowy przy zakładaniu księgi wieczystej (mapa sporządzona na podstawie ewidencji gruntów i budynków oraz wypis z rejestru gruntów lub wyciąg z wykazu zmian gruntowych, lub inna mapa prawna np. mapa podziału nieruchomości, opatrzone klauzulą właściwego organu prowadzącego ewidencję, stwierdzającą, że są przeznaczone do dokonywania wpisów w księgach wieczystych; podstawa ujawnienia własności Skarbu Państwa tj. ostateczna decyzja administracyjna, prawomocne postanowienie sądu, umowa notarialna itp.);
b) sporządzenie na urzędowych formularzach, przewidzianych rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 20.08.2003 r. w sprawie zakładania i prowadzenia ksiąg wieczystych w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 162, poz.1575 z późn. zm.) wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wpis prawa własności tych nieruchomości w 2-ch egzemplarzach (oryginał wniosku wraz z dokumentacją dla sądu, kopia dla zleceniodawcy);
c) w przypadku gdy brak będzie dokumentów stanowiących podstawę wpisu prawa własności Skarbu Państwa ww. nieruchomości - działek ewidencyjnych, zamówienie obejmować będzie sporządzenie wniosków wraz z wymagana dokumentacją, niezbędnych do podjęcia postępowania sądowego w sprawach dotyczących własności, w tym zasiedzenia Skarbu Państwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny i ustawy z dnia 17.11.1964 r. - kodeks postępowania cywilnego" załączniki : nr 8 wzór protokołu badania księgi i nr 9 przykładowy wzór wniosku o zasiedzenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74274300-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
oferowana cena | 60 |
doświadczenie personelu kluczowego | 30 |
gwarancja | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: zadanie 2 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 10 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Żelechlinek, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje:
a) zgromadzenie dokumentów wymaganych przez Sąd Rejonowy przy zakładaniu księgi wieczystej (mapa sporządzona na podstawie ewidencji gruntów i budynków oraz wypis z rejestru gruntów lub wyciąg z wykazu zmian gruntowych, lub inna mapa prawna np. mapa podziału nieruchomości, opatrzone klauzulą właściwego organu prowadzącego ewidencję, stwierdzającą, że są przeznaczone do dokonywania wpisów w księgach wieczystych; podstawa ujawnienia własności Skarbu Państwa tj. ostateczna decyzja administracyjna, prawomocne postanowienie sądu, umowa notarialna itp.);
b) sporządzenie na urzędowych formularzach, przewidzianych rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 20.08.2003 r. w sprawie zakładania i prowadzenia ksiąg wieczystych w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 162, poz.1575 z późn. zm.) wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wpis prawa własności tych nieruchomości w 2-ch egzemplarzach (oryginał wniosku wraz z dokumentacją dla sądu, kopia dla zleceniodawcy);
c) w przypadku gdy brak będzie dokumentów stanowiących podstawę wpisu prawa własności Skarbu Państwa ww. nieruchomości - działek ewidencyjnych, zamówienie obejmować będzie sporządzenie wniosków wraz z wymagana dokumentacją, niezbędnych do podjęcia postępowania sądowego w sprawach dotyczących własności, w tym zasiedzenia Skarbu Państwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny i ustawy z dnia 17.11.1964 r. - kodeks postępowania cywilnego" załączniki : nr 8 wzór protokołu badania księgi i nr 9 przykładowy wzór wniosku o zasiedzenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74274300-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
oferowana cena | 60 |
doświadczenie personelu kuczowego | 30 |
gwrancja | 10 |
Część nr: 3
Nazwa: zadanie 3 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 10 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Czerniewice, Gminy Ujazd, Gminy Budziszewice, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje:
a) zgromadzenie dokumentów wymaganych przez Sąd Rejonowy przy zakładaniu księgi wieczystej (mapa sporządzona na podstawie ewidencji gruntów i budynków oraz wypis z rejestru gruntów lub wyciąg z wykazu zmian gruntowych, lub inna mapa prawna np. mapa podziału nieruchomości, opatrzone klauzulą właściwego organu prowadzącego ewidencję, stwierdzającą, że są przeznaczone do dokonywania wpisów w księgach wieczystych; podstawa ujawnienia własności Skarbu Państwa tj. ostateczna decyzja administracyjna, prawomocne postanowienie sądu, umowa notarialna itp.);
b) sporządzenie na urzędowych formularzach, przewidzianych rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 20.08.2003 r. w sprawie zakładania i prowadzenia ksiąg wieczystych w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 162, poz.1575 z późn. zm.) wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wpis prawa własności tych nieruchomości w 2-ch egzemplarzach (oryginał wniosku wraz z dokumentacją dla sądu, kopia dla zleceniodawcy);
c) w przypadku gdy brak będzie dokumentów stanowiących podstawę wpisu prawa własności Skarbu Państwa ww. nieruchomości - działek ewidencyjnych, zamówienie obejmować będzie sporządzenie wniosków wraz z wymagana dokumentacją, niezbędnych do podjęcia postępowania sądowego w sprawach dotyczących własności, w tym zasiedzenia Skarbu Państwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny i ustawy z dnia 17.11.1964 r. - kodeks postępowania cywilnego" załączniki : nr 8 wzór protokołu badania księgi i nr 9 przykładowy wzór wniosku o zasiedzenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74274300-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
oferowana cena | 60 |
doświdczenie personelu kluczowego | 30 |
gwarancja | 10 |
Część nr: 4
Nazwa: zadanie 4 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 8 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Inowłódz, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje:
a) zgromadzenie dokumentów wymaganych przez Sąd Rejonowy przy zakładaniu księgi wieczystej (mapa sporządzona na podstawie ewidencji gruntów i budynków oraz wypis z rejestru gruntów lub wyciąg z wykazu zmian gruntowych, lub inna mapa prawna np. mapa podziału nieruchomości, opatrzone klauzulą właściwego organu prowadzącego ewidencję, stwierdzającą, że są przeznaczone do dokonywania wpisów w księgach wieczystych; podstawa ujawnienia własności Skarbu Państwa tj. ostateczna decyzja administracyjna, prawomocne postanowienie sądu, umowa notarialna itp.);
b) sporządzenie na urzędowych formularzach, przewidzianych rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 20.08.2003 r. w sprawie zakładania i prowadzenia ksiąg wieczystych w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 162, poz.1575 z późn. zm.) wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wpis prawa własności tych nieruchomości w 2-ch egzemplarzach (oryginał wniosku wraz z dokumentacją dla sądu, kopia dla zleceniodawcy);
c) w przypadku gdy brak będzie dokumentów stanowiących podstawę wpisu prawa własności Skarbu Państwa ww. nieruchomości - działek ewidencyjnych, zamówienie obejmować będzie sporządzenie wniosków wraz z wymagana dokumentacją, niezbędnych do podjęcia postępowania sądowego w sprawach dotyczących własności, w tym zasiedzenia Skarbu Państwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny i ustawy z dnia 17.11.1964 r. - kodeks postępowania cywilnego" załączniki : nr 8 wzór protokołu badania księgi i nr 9 przykładowy wzór wniosku o zasiedzenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74274300-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
oferowana cena | 60 |
dświadczenie personelu kluczowego | 30 |
gwarancja | 10 |
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pokojach biurowych w budynkach Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz t.j.o.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
- Wykonanie garaży blaszanych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Polnej 23A w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.