eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PniewyZimowe utrzymanie dróg gminnych- likwidacja śliskości i odśnieżanie na terenie miasta i gminy Pniewy w 2011r. w okresie od 1 stycznia 2011r. do 31 marca 2011r. oraz od 1 listopada 2011r. do 31 grudnia 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Pniewy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych- likwidacja śliskości i odśnieżanie na terenie miasta i gminy Pniewy w 2011r. w okresie od 1 stycznia 2011r. do 31 marca 2011r. oraz od 1 listopada 2011r. do 31 grudnia 2011r.
Numer ogłoszenia: 338707 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Pniewy , ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2938601, faks 061 2910097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych- likwidacja śliskości i odśnieżanie na terenie miasta i gminy Pniewy w 2011r. w okresie od 1 stycznia 2011r. do 31 marca 2011r. oraz od 1 listopada 2011r. do 31 grudnia 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych- likwidacja śliskości i odśnieżanie na terenie miasta i gminy Pniewy w 2011r w okresie od 1 stycznia 2011r do 31 marca 2011r oraz od 1 listopada 2011r do 31 grudnia 2011r. Standard Opis warunków ruchu na jezdni Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaleniu zjawisk Śnieg Śliskość zimowa IIIJezdnia odśnieżona w całej szerokości Jezdnia posypana na: - skrzyżowaniach z drogami - skrzyżowaniach z koleją - odc. o pochyleniu 4% Przystankach autobusowych, - innych miejscach ustalonych przez Gminę - luźny - 6h - błoto pośniegowe- występuje - zaspy, języki śnieżne, lokalne- 6h - utrudnienie dla samochodów osobowych W miejscach wyznaczonych: - gołoledź- 5h - szron - 5 h - szadź - 5h - pośniegowe - 6h - lodowica - 6h Określenie kosztu brutto godziny pracy: -pojazd z napędem na 2 osie o mocy min. 80KM z pługiem śnieżnym, -pojazd z napędem na 1 oś -pojazd z piaskarką- w cenie uwzględnić transport i załadunek piasku z 1% soli wykonawca może bez opłat skorzystać z piasku w Dąbrowie k Kwilcza lub Zajączkowa- pula Urzędu Miejskiego w Pniewach, wykonawca pokryje koszt załadunku. -dyżuru pracownika w dniu powszednie, -dyżuru pracownika w dni świąteczne. Odśnieżane i posypywane mieszanką piasku ze solą są wszystkie ulice i drogi zgodnie z poniższym wykazem. Zakres zamówienia na terenie miasta Pniewy obejmuje: 1.Odśnieżanie ulic zgodnie z poniższym wykazem. 2.Usuwanie śliskości zimowej, poprzez posypywanie ulic mieszanką piasku ze solą OKRĘG NR I WYKAZ ULIC W MIEŚCIE PNIEWY I Kolejność odśnieżania Lp.Wyszczególnienie Długość drogi w km. 1.ul. Poznańska, ul. Międzychodzka, ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 4,8 2.Przystanek autobusowy wraz z dojazdem od ul. Poznańskiej 0,3 3. ul. 25 Stycznia, ul. Pogodna, ul. Strzelecka do obejścia drogi 92, ul. Turowska, ul. Jakubowska do obejścia drogi 92 3,6 4.Parkingi - przy Szkole Podstawowej, przy Gimnazjum, przy LO, przy przystanku autobusowym i postoju TAXI, przy Urzędzie Miejskim, przy ul. Poznańskiej, przy ul. Spacerowej 1,9 5.ul. Św. Floriana pasaż + plac przy OSP 0,2 6.ul. Targowa 0,4 7. Ulice zawarte między ulicami: Poznańska, Międzychodzka i Wolności, tzw. Stare Miasto wraz z placem i miejscami parkingowymi Rynku 4,6 8.ul. Dojazd do oczyszczalni ścieków - od obejścia drogi 92 0,6 9. ul. Krótka + hala sportowo-widowiskowa 0,4 Łącznie 16,8 km II kolejność odśnieżania Lp.Wyszczególnienie Długość drogi w km. 1.ul.Akacjowa 0,08 2.ul.Azaliowa 0,6 3.ul.Brzozowa 0,08 4.ul.Bukowa 0,3 5.ul.Cicha 0,2 6.ul.Cisowa 0,09 7.ul.Dębowa 0,3 8.ul.Dr W. Felickiego 0,4 9.ul.Dworcowa + wjazd PKP 0,4 10.ul.Fiołkowa 0,13 11.ul.Frezjowa 0,2 12.ul.Gerberowa 0,2 13.ul.Grabowa 0,1 14.ul.Halluin 0,08 15.ul.Hiacyntowa 0,45 16.ul.Irysowa 0,33 17.ul.Jarzębinowa 0,1 18.ul.Jasna 0,3 19.ul.Jaworowa 0,08 20.ul.Jodłowa 0,4 21.ul.Józefa Ignacego Kraszewskiego 0,5 22.ul.Klonowa 0,1 23.ul.Marii Konopnickiej 0,3 24.ul.Konwaliowa 0,2 25.ul.Mikołaja Kopernika 0,25 26.ul.Krokusowa 0,2 27.ul.Leśna 0,6 28.ul.Liliowa 0,25 29.ul.Lipowa 0,35 30.ul.Łąkowa 0,75 31.ul.Ignacego Łukasiewicza 0,7 32.ul.Ks. Mariana Maciejewskiego 1,2 33.ul.Miła 0,06 34.ul.Młyńska 0,33 35.ulModrzewiowa 0,08 36.ul.Okrężna 0,5 37.ul.Osiedle Wyzwolenia 0,9 38.ul.Polna 0,8 39.ul.Promienista 0,45 40.ul.Bolesława Prusa 0,2 41.ul.Radkowska 0,15 42.ul.Radosna 0,3 43.ul.Różana 0,4 44.ul.Sasankowa 0,15 45.ul.Henryka Sienkiewicza 0,5 46.ul.Słoneczna 0,25 47.ul.Słonecznikowa 0,8 48.ul.Słowiańska 0,75 49.ul.Spacerowa 0,23 50.ul.Spichrzowa 0,3 51.ul.Spokojna 0,46 52.ul.Stokrotkowa 0,1 53.ul.Sportowa 0,15 54.ul.Tęczowa 0,4 55.ul.Topolowa 0,1 56.ul.Tulipanowa 0,5 57.ul.Władysława Stanisława Reymonta 0,5 58.ul.Wspólna 0,5 59.ul.Zielona 0,2 60.ul.Żonkilowa 0,34 61.ul.Świerkowa 0,4 62.ul. Lwówecka - osiedle 0,4 63.ul. Konińska dojazd do firmy Tegometaal 0,3 64.ul. Poznańska- droga przy frimie Honda 0,7 Łącznie 22,42 Zakres zamówienia na terenie gminy poza miastem Pniewy obejmuje: 1.Odśnieżanie dróg zgodnie z poniższym wykazem 2.Usuwanie śliskości zimowej, poprzez posypywanie dróg mieszanką piasku z solą. OKRĘG II WYKAZ DRÓG NA TERENIE GMINY I Kolejność odśnieżania Lp.Wyszczególnienie Długość drogi w km. 1.Rudka - Psarce - Karmin 6,2 2.Lubocześnica od drogi 1745P 5,0 3.Chełmno od wjazdu do wyjazdu z drogi 92 1,1 4.Buszewko - Dębina łącznik pomiędzy drogami 1852P a 1874P 1,37 5.Szymanowo - od drogi 187 0,9 6.Zajączkowo do pałacu 0,9 7.Jakubowo od drogi 1881P 1 Łącznie 16,47 II Kolejność odśnieżania Lp.Wyszczególnienie Długość drogi w km. 1.Koszanowo przez wieś od wjazdu do wyjazdu na drogę 1873P 0,95 2.Lubosinek od drogi 1873P 0,5 3.Dęborzyce osiedle i Buszewo między blokami 0,9 4.Dęborzyce - Buszewo od drogi 187 przy gminnym składowisku odpadów 1 1,65 5.Dęborzyce od drogi 187 w lewo, jadąc od Szamotuł k. figury św. Barbary 0,9 6.Psarki - od drogi 187 2,2 7.Konin Huby - od drogi 187 2,7 8.Zjazd z drogi nr geodezyjny 71 na Rudkę za sadem w prawo droga nr276, obręb Karmin, wieś Psarce i droga nr 17, obręb Koninek w kierunku drogi Nojewo Wronki 1,5 9.Orliczko od drogi 116 przy figurze do posesji Orliczko 29 2,0 10.Orliczko od drogi 116 do posesji Orliczko 21 1,5 11.Orliczko od drogi 116 do Nosalewa - posesja nr 12 2,3 12.Nojewo od drogi 1877P do cmentarza 0,5 13.Nojewo od skrzyżowania dróg 116 ze 1747P do drogi 1875P k. posesji nr 30 i od drogi 1875P k. posesji nr 33 na Podborowo i wjazd na drogę 1875 przy figurze 4,0 14.Zajączkowo - Parcele 7,4 15.Konin od drogi 1880P do drogi 187 Podpniewki 35 3,2 16.Podpniewki od drogi 187 do drogi gminnej Pniewy-Konin 1,0 17.Podpniewki od cmentarza do posesji nr 27 i 28 1,1 18.Rudka od drogi gminnej Rudka-Karmin-Psarce do drogi 1,3 19.Zjazd z drogi przy Żydowskich Górach w kierunku Jakubowa droga o nr geodezyjnym 257-2; 263-2; 263-3; 272 obręb geodezyjny Pniewy-Zamek do działki o nr geodezyjnym 278 1,8 20.Jakubowo od drogi stanowiącej przedłużenie ul. Jakubowskiej do gospodarstwa posesji nr 3 0,25 21.Zamorze od drogi 1739P do posesji nr 3 0,5 Łącznie 38,15 OKRĘG NR III Drogi pozostałe, na zgłoszenie sołtysa, uzgodnione z pracownikiem Urzędu Miejskiego odpowiedzialnego za akcję ZIMA. Łącznie: 5 km. Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych. Wezwanie do pracy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Czas przystąpienia do pracy od przyjęcia wezwania wynosi 2 godziny. W przypadku awarii pojazdu sprzętu Wykonawca zapewnia pojazd sprzęt zastępczy w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu pojawienia się awarii sprzętu o porównywalnych parametrach technicznych. Pojazdy uczestniczącego w posypywaniu i odśnieżaniu muszą być sprawne technicznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia odśnieżania i zwalczania gołoledzi na ulicach nie ujętych ww tabelach, a koniecznych do umożliwienia mieszkańcom dojazdów do posesji. Rozliczenie nastąpi zgodnie ze stawką złożonej oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że: wykonał 1 usługę równoważną z przedmiotem zamówienia. Usługi muszą być wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz zrealizowanych usług według wykazu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy powinien dysponować: -co najmniej 3 pojazdami odśnieżającymi z pługiem w tym 2 o mocy minimum 80KM z napędem na minimum 2 osie. -piaskarką - minimum 2 szt. -pługiem odśnieżnym wirnikowym lub pojazdem typu ładowarka czołowa o pojemności naczynia minimum 3,5m3 z napędem na 2 osie W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń według wykazu stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)Zmiany terminu realizacji usługi: c)zmiany będące następstwem działania organów administracji: zmiana obowiązujących przepisów jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 2)Zmiany osobowe: a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. 3)Zmiany podwykonawców: a)rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ, b)zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę, będzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ, 5)Pozostałe zmiany: a)zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę wysokości wynagrodzenia jakie ma otrzymać Wykonawca, 6)Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pniewy.wlkp.pl/?c=426
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Burmistrz Gminy Pniewy ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Burmistrz Gminy Pniewy ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy punkt obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.