eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokTermomodernizacja budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Sanok: Termomodernizacja budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku
Numer ogłoszenia: 338802 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku , ul. Podgórze 25, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 46 45 315, faks 013 46 45 315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanokpsm.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa szkoła muzyczna I i II stopnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje docieplenie ściany zewnętrznej zachodniej budynku PSM w Sanoku przy ulicy Podgórze 25 na działce o nr ew. 1038. Zakres robót obejmuje: wymianę stolarki okiennej na okna z PCV 5 - komorowe uchylno - rozwierane z nawiewnikami i mikro wentylacją z zachowaniem wymiarów i kolorystyki jak okna istniejące; montaż rusztowań rurowych - przewidziano rusztowania stalowe rurowe typowe posiadające odpowiednie atesty i instrukcje; zabezpieczenie okien folią; skucie spękanych tynków cementowo-wapiennych na siatce rabitza wraz z istniejącym ociepleniem ze styropianu i odwiezieniem odpadów do utylizacji; oczyszczenie i zmycie strumieniem wody elewacji w celu usunięcia zanieczyszczeń mineralnych i biologicznych na istniejącej elewacji; ocieplenie ścian budynku metodą lekką mokrą bezspoinowym systemem ocieplania ścian ( BSO ) wraz z robotami towarzyszącymi niezbędnymi do wykonania ocieplenia. Opis czynności podczas ocieplenia ścian: zdjęcie obróbek blacharskich na ścianach rynien i rur spustowych; gruntowanie powierzchni ścian środkiem gruntującym wzmacniającym podłoże pod docieplenie; wykonanie warstw ocieplenia zgodnie z przyjętym rozwiązaniem systemowym a w szczególności: zamocowanie płyt styropianowych (polistyrenu spienionego) EPS 70-040 Fasada frezowanego gr 12 cm - /ściany zewnętrzne/ i gr. 3-5 cm /ościeża okienne/ na zaprawie klejowej oraz łącznikami do płyt styropianowych o dł. min.18 cm; wykonanie: listwy startowej, listew narożnych, siatek z włókna szklanego oraz warstw zaprawy klejowej, podkładowej i nawierzchniowej oraz ułożeniem tynku cienkowarstwowego akrylowego baranek gr. 2,0 mm zgodnie z wymaganiami przyjętego systemu ocieplenia; montaż rynien, rur spustowych i parapetów z blachy powlekanej; połączenia pomiędzy istniejąca stolarką oraz tynkiem należy uszczelnić (np. silikonem) a następnie wykonać odpowiednie obróbki blacharskie. Wszystkie czynności podczas ocieplenia budynku powinny być zgodne z przepisami prawa budowlanego i aktualną instrukcję ITB dotyczącą wykonania systemu ocieplenia ścian zewnętrznych budynków (Instrukcja ITB Nr 334/2002 bezspoinowy system ocieplania ścian zewnętrznych budynków). Kolorystyka elewacji: kolorystykę ścian, parapetów zewnętrznych okiennych rynien i rur spustowych, i obróbek blacharskich należy dostosować do kolorystyki istniejącego budynku sali koncertowej. Materiały stosowane do ocieplenia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Inne roboty związane z ociepleniem budynku wg. przedmiaru robót. Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 9 i 10).Wykonawca zobowiązany jest do: a)Zabezpieczenia robót budowlanych przez cały okres wykonywania robót b)Utrzymania zaplecza budowy przez cały okres wykonywania robót; c)Podjęcia wszelkich niezbędnych działań w przypadku zaistnienia takiej konieczności, celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektu; W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewni warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru.6. Podane w opisach nazwy własne, przyjęte technologie oraz przywołane normy użyte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) do wysokości 50 % zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie stolarki okiennej i dociepleniu ściany min. 250 m 2. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 (wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3 do SIWZ, zobowiązania innych podmiotów(jeżeli dotyczy)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu). W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie, że wskazana w pkt 2.2)c)1) osoba, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, Zobowiązanie innych podmiotów - (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ, Dowodami, o których mowa w pkt IX.1.6) są poświadczenia i inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych do dnia 20.02.2014 r. Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie - określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. Nr 226 poz. 1817). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zrealizowanych robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa pkt IX.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty brutto i naliczonych kwot podatku VAT, do robót wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy. W przypadku, gdyby strony ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Wykonawca sporządzi analizę cen na podstawie nośników przedstawionych w kosztorysie, a dla robót nieujętych w kosztorysie przyjęte będą ceny materiałów, sprzętu i środków transportu, nie wyższe niż publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD z okresu wbudowania. Roboty zamienne będą zgłaszane przed ich wprowadzeniem. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zmniejszyć zakres zamówienia (nie więcej niż o 10%) w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót nastąpi odliczenie wartości tego elementu, od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę kosztorysu. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby kierownika budowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w wyniku wystąpienia robót dodatkowych. 2.Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. Nr 907) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zadania w zawartej umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej - tj. zdarzenia bądź połączenia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, itp.) oraz w przypadku przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego np. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie prowadzenia robót i mających wpływ na możliwość kontynuacji robót. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanokpsm.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku ul. Podgórze 25, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku ul. Podgórze 25, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.