Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Koszalin: Dostawa oprogramowania
Numer ogłoszenia: 33915 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o. w Koszalinie, ul. Łużycka 25A, 75-111 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3474443, fax 094 3474411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.meckoszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka z większościowym udziałem Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa oprogramowania: 1)Abby PDF Transformer 2.0 Pro PL - szt. 8, 2)English Translator XT - szt. 1, 3)Norton System Works 10.0 PL - szt. 1, 4)Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 Std Pl, MOLP - szt. 16, 5)Microsoft System Center Configuration Manager 2007 - szt. 133. 6)Adobe Photoshop Elements 6 PL - szt. 2. Do oprogramowania należy dołączyć nośniki. Oprogramowanie Microsoft SMS powinno zawierać: a)Microsoft Windows Svr Std Sngl Lic/SA Pack OLP NL - szt. 1, b)Microsoft Config Mgr Svr w/SQL 2007 Sngl OLP NL - szt. 1, c)Microsoft Config Mgr Clnt Mgmt Lic 2007 Sngl OLP NL - szt. 120, d)Microsoft MgrSvr Mgmt LicStd 2007 Sngl OLP NL - szt. 11.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1 500,00 zł. słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (warunki ogólne), którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał (warunki szczegółowe), że dostarczył w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 2 oprogramowania odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ogólnych warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ: pkt 7. na podstawie oświadczenia z pkt 9.3) i pkt 9.4), a warunków szczegółowych z pkt 8. na podstawie wykonanych dostaw z pkt 9.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek z pkt.: 7.4) spełnia każdy wykonawca oddzielnie, 7.1); 7.2); 7.3) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy, 8.spełniają łącznie wszyscy wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2)wykonane dostawy oprogramowań spełniających wymagania z pkt 8. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z pkt 7.ppkt 1) ÷ 3), 4)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie o zamówienia zgodnie z pkt 7.ppkt 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.meckoszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o. o. w Koszalinie Dział Marketingu i Obsługi Klienta 75-111 Koszalin ul. Łużycka 25A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o. o. w Koszalinie, Siedziba Spółki, sekretariat - pokój nr 10 75-111 Koszalin ul. Łużycka 25 A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych (na 2025r).
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- "ZAKUP, DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU GMINY ŚWIERCZE"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.