Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-09
Ogłoszenie nr 339626 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Radowo Małe: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Radowie Małym, krajowy numer identyfikacyjny
81252670700000, ul.
Radowo Małe
36,
72314
Radowo Małe, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
0-91 3972291, e-mail
, faks
0-91 3972291.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.zsp-radowo-male.e-bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zsp-radowo-male.e-bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wersja papierowa za pośredictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
Adres:
Zespół Szkół Publicznych 72-314 Radowo Małe 36
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2017
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
11
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
11
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2017
II.5) Główny kod CPV: 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:03212100-1, 15131700-2, 15331170-9, 15551000-5, 03142500-3, 15229000-9, 15420000-8, 15610000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej ZSP w Radowie Małym.wymogi dodatkowe:dowóz na koszt i ryzyko dostawcy do magazynu zamawiającego,forma płatności przelew, zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 oraz ust. 5, pkt.1-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 oraz ust. 5, pkt.1-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 oraz ust. 5, pkt.1-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
oświadczenie wykonawcy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej( jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
wykonawcy winni dołączyć wykaz dostaw wykonywanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed pływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub wykonywane należycie. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie kreślonym w art. 24 ust.1 pkt. 13,14 i 21 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z & 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. poz.1126, potwierdzające odpowiednio, że 1- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2-nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3-ne orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ, wypełnione prawidłowo załączniki poszczególnych grup od 1a-1k, oświadczenie równoważności produktów wraz z opisem- w przypadku składania ofert równoważnych, odpowiednie pełnomocnictwa- w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym)wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
termin płatności | 10 |
okres gwarancji | 30 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: przetwory sypkie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:artykuły spożywcze sypkie.oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie.Wielkość, zakres określona zostanie w SIWZ w poszczególnych grupach.
Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa
1 Cukier 1 kg 15831000-4 Szt. 150
2 Mąka pszenna pełnoziarnista typ 550 1kg 15612100-2 Szt. 170
3 Kasza jęczmienna wiejska karton 400g (4x100g) 15613100-9 Szt. 160
4 Ryż długoziarnisty karton 400g (4x100g) 15614100-6 Szt. 150
5 Sól jodowana 1kg 15872400-5 Szt. 40
6 Bułka tarta 0,5kg 15821000-9 Szt. 40
7 Makaron nitki 275g typu babuni dwujajeczny 15851110-2 Szt. 100
8 Makaron świderki pełnoziarnisty 2,5 kg 15851110-2 Szt. 60
9 Makaron łazanka pełnoziarnisty 0,5kg 15851110-2 Szt. 100
10 Sól sodowo- potasowa morska 350g( np.typu firmy Sante) 15872400-5 Szt. 40
11 Cukier Trzcinowy 1kg 15831000-4 kg 20
12 Makaron świderki pełnoziarnisty 500g 15851110-2 Szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15831000-4, 15851110-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
naniższa cena | 60 |
termin płatności | 10 |
okres gwarancji | 30 |
Część nr: 2
Nazwa: przyprawy, przetwory, produkty strączkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przyprawy, przetwory, produkty strączkowe- oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie.Wielkość, zakres określona zostanie w SIWZ w poszczególnych grupach.
1 Papryka mielona słodka 20g 15871000-4 Szt. 40
2 Papryka ostra mielona 20g 15821000-1 Szt. 40
3 Pieprz mielony 20g 15871999-4 Szt. 80
4 Majeranek otarty 20g 15872300-4 Szt. 60
5 Liście laurowe 12g 15872000-1 Szt. 50
6 Ziele angielskie 20g 15872300-4 Szt. 30
7 Kwasek cytrynowy 20 g 15871000-4 Szt. 40
8 Przyprawa typu Vegeta 200g 15872000-1 Szt. 50
9 Lubczyk np. typu Kamis 20g 15872300-4 Szt. 50
10 Oregano 10g 15872300-4 Szt. 50
11 Koncentrat pomidorowy 850 g 15331425-2 Szt. 50
12 Zioła prowansalskie 20g 15872300-4 Szt. 50
13 Kurkuma 15g 15872300-4 Szt. 40
14 Fasola typu Jaś 400 g 01121213-7 Szt. 150
15 Groch łuskany 400 g 01121120-9 Szt. 120
16 Czosnek granulowany 20g 15871000-4 Szt. 50
17 Olej rzepakowy 3l 15411200-4 Szt. 70
18 Bazylia 10g 15871000-4 Szt. 50
19 Pieprz czarny ziarnisty 20g 15872100-2 Szt. 40
20 Dżem jagodowy niskosłodzony 260 g 15332290-3 Szt. 46
21 Dżem truskawkowy niskosłodzony 260 g 15332296-5 Szt. 60
22 Dżem wiśniowy niskosłodzony 260 g 15332294-1 Szt 80
23 Dżem z czarnej porzeczki niskosłodzony 260 g 1533 2293-4 Szt. 60
24 Dżem morelowy niskosłodzony 260 g 15332291-0 Szt. 80
25 Ogórki konserwowe 850 g 15331500-2 Szt. 150
26 Kminek mielony 20g Szt. 50
27 Ketchup 450 g łagodny Pudliszki ( 120g pomidorów na 100g produktu) 15871000-4 Szt. 30
28 Herbata saga 90g 15863000-5 Szt. 220
29 Kostki rosołowe knorr 120g 15891500-5 Szt. 100
30 Płatki kukurydzane 250 g 15613311-1 Szt. 30
31 Kolendra 20g całe Ziarka 15871000-4 Szt. 20
32 Zakwas do żurku( na naturalnych komponentach) 1 l 15871000-4 Szt. 50
33 Woda cisowianka 0,5l n/g 15981000-8 Szt. 2000
34 Ketchup ostry 450g Pudliszki (120g pomidorów na 100g produktu) 15871000-4 Szt. 30
35 Pierogi ruskie świeże 75% farsz z twarogu 15894300-4 Kg 300
36 Miód pszczeli naturalny 1kg 03142100-9 Kg 30
37 Fasolka czerwona w puszce 440g 15331460-9 Szt. 100
40 Groszek konserwowy puszka 400 g 15331460-9 Szt. 20
41 Majonez duży typu Fruktus 850ml 15871273-8 Szt. 40
41 Kukurydza w puszce 425 g 15331460-9 Szt. 30
42 Musztarda sarepska 200g 15871250-1 Szt. 20
43 Ziarna słonecznika surowego pakowane 200g 15890000-3 Szt. 30
44 Ziarna dyni pakowane 200g 15890000-3 Szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najnizsza cena | 60 |
termin płatności | 10 |
okres garancji | 30 |
Część nr: 3
Nazwa: ziemniaki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawa ziemniaków oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie.Wielkość, zakres i rodzaj określona zostanie w SIWZ w poszczególnych grupach. Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa
1 Ziemniaki jadalne 032121000-1 Kg 6500
2 Ziemniaki młode jadalne 032121000-1 Kg 1500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
termin płatnosci | 10 |
okres gwarancji | 30 |
Część nr: 4
Nazwa: jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawa jaj oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie
Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa
1 Jaja świeże duże 65-70g 03142500-3 Szt. 3500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najnizsza cena | 60 |
termin płatnosci | 10 |
okres gwarancji | 30 |
Część nr: 5
Nazwa: warzywa owoce, kiszonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawa warzyw, owoców i kiszonek na potrzeby stołówki szkolnej ZSP w Radowie Małym oferta musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie.Wielkość, zakres określona zostanie w SIWZ w poszczególnych grupach.
Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa
1 Marchew 01121112-9 Kg 220
2 Cebula 01121113-6 Kg 100
3 Pietruszka Korzeń 01121110-5 Kg 20
4 Seler Korzeń 01121100-2 Kg 120
5 Buraki 01121111-2 Kg 120
6 Kapusta biała 01121410-8 Kg 300
7 Kapusta czerwona 01121410-8 Kg 30
8 Kapusta pekińska 01121410-8 Kg 80
9 Pomidory 01121240-5 Kg 200
10 Ogórek świeży 01121270-4 Kg 150
11 Por 01121110-5 Szt. 250
12 Kapusta kiszona 15331000-7 Kg 120
13 Ogórek kiszony 15331000-7 Kg 120
14 Szczypior 01121111-2 Pęczek 100
15 Sałata zwykła 01121310-7 Szt. 50
16 Papryka świeża kolorowa 01121230-2 Kg 100
17 Jabłka 01131321-0 Kg 800
18 Pieczarki 15331135-2 Kg 120
19 Kalafior świeży 15300000-0 Szt. 20
20 Koper 15300000-0 pęczek 50
21 Natka pietruszki 15300000-0 Pęczek 200
22 Rzodkiewka 15300000-0 Pęczek 30
23 Brokuły świeże 15300000-0 Szt. 20
24 Mandarynki 15330000-0 Kg 200
25 Brzoskwinia 01131332-0 Kg 200
26 Nektarynka 011311332-0 Kg 200
27 Banan 01131111-5 Kg 700
28 Pomarańcza 01131220-2 Kg 200
29 Gruszka 01131322-7 Kg 400
30 Śliwka 01131334-4 Kg 50
31 Kiwi 01131118-4 Kg 50
32 Sałata lodowa 01121310-7 Szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01121112-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
termin płatnosci | 10 |
okres gwarancji | 30 |
Część nr: 6
Nazwa: ryby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawa ryb oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie.Wielkość, zakres określona zostanie w SIWZ w poszczególnych grupach.
Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa
1 kostka panierowana z mintaja mrożona 15220000-6 Kg 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15220000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
termin płatności | 10 |
okres gwarancji | 30 |
Część nr: 7
Nazwa: mięso i wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawa mięsa i wędlin oferta musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie
Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa
1 Schab wieprzowy typu dziadka Feliksa 85% mięsa 15131133-6 Kg 20
2 Karkówka wieprzowa surowa b/k świeża 15111390 Kg 400
3 łopatka wieprzowa b/k świeża 15110000-2 Kg 200
4 SCHAB wieprzowy B/K ŚWIEŻY 15110000-2 Kg 150
5 Boczek wieprzowy typu paski wędzony parzony 15131133-6 Kg 20
6 Szynka wieprzowa typu dziadka Feliksa 85% mięsa 15131133-6 Kg 20
7 Pasztet mięsny wieprzowy zapiekany 75 % mięsa wieprzowego 15131133-6 Kg 30
8 Karczek kopcony 75% mięsa na kanapki 15131133-6 Kg 20
9 Polędwica sopocka 75% mięsa 15131133-6 Kg 30
10 Schab pieczony 75% mięsa 15131133-6 Kg 20
11 Kiełbasa śląska85 % mięsa 15131133-6 Kg 200
12 Kiełbasa typu podwawelska wieprzowa 85% mięsa 15131133-6 Kg 200
13 Kiełbasa typu żywiecka wieprzowa 15131133-6 Kg 30
14 Kiełbasa krakowska podsuszana 80% mięsa 15131133-6 Kg 20
15 Szynka krucha 85% mięsa 15131133-6 Kg 20
16 Baleron gotowany 85% mięsa 15131133-6 Kg 20
17 Pieczeń Ala kaczka 15131133-6 Kg 20
18 Gulasz angielski z galaretką na kanapki 15131133-6 Kg 20
19 Szynka wieprzowa typu rolka 85% mięsa 15131133-6 Kg 20
20 Żeberka surowe wieprzowe 15110000-2 Kg 20
21 Szynka wieprzowa królewska 85% mięsa 15131133-6 Kg 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131133-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najnisza cena | 60 |
termin płatnosci | 10 |
okres gwarancji | 30 |
Część nr: 8
Nazwa: drób i przetwory drobiowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawa drobiu i przetworów drobiowych oferta musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie.Wielkość, zakres określona zostanie w SIWZ w poszczególnych grupach.
Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa Cena
Jednostkowa
netto Cena
Jednostkowa
Brutto Wartość brutto
1 Kurczak świeży 15112130-6 Kg 100
2 Filet z kurczaka świeży 15112210-1 Kg 200
3 Udka z kurczaka świeże 15112210-1 Kg 70
4 Pałki z kurczaka 15112210-1 Kg 100
5 Półudka z kurczaka świeże 15112210-1 Kg 100
6 Blok drobiowy z fileta z kurczaka 100% mięsa drobiowego 15131130-5 Kg 50
7 Pasztet drobiowy typu duda 15131310-1 Kg 50
8 Krakowska parzona drobiowa 85% mięsa drobiowego 15131130-5 Kg 20
9 Szynka opiekana z piersi z kurczaka 15131135-0 Kg 20
10 Kurczak w galarecie na kanapki 15131135-0 Kg 20
11 Pasztet drobiowy zapiekany 15131135-0 Kg 20
12 Wędzonka krucha z piersi z kurczaka 85% mięsa 15131135-0 Kg 20
13 Filet z indyka wędzony 85% mięsa drobiowego 15131135-0 Kg 20
14 Szynka z indyka 85% mięsa drobiowego 15131135-0 Kg 20
15 Baton gotowany drobiowy 15131135-0 Kg 20
16 Szynka drobiowa konserwowa 85% mięsa drobiowego 15131135-0 Kg 20
17 Wędzone piersi z kurczaka 100% mięsa drobiowego 15131200-7 Kg 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15112130-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
termin płatności | 10 |
okres gwarancji | 30 |
Część nr: 9
Nazwa: nabiał
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawa nabiału na potrzeby stołówki szkolnej ZSP w Radowie Małym oferta musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie .Wielkość, zakres określona zostanie w SIWZ w poszczególnych grupach.
Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa
1 Mleko 2% 1l 15511210-8 Szt. 60
2 Śmietana 12% słodka 0,5l 15512000-0 Szt. 90
3 Ser sałatkowo- kanapkowy półtłusty typu feta 15542000-9 Szt. 40
4 Śmietana 12% kwaśna 0,4l 15512000-0 Szt. 40
5 Jogurt naturalny 150g 15551000-5 Szt. 1200
6 Jogurt Owocowy 150g mix np. truskawkowy, wiśniowy i tp. 15551000-5 Szt. 2000
6 Masło extra 200g 82% tł. 15530000-2 Szt. 200
7 Margaryna smakowita 500g 15431100-9 Szt. 600
8 Ser żółty zwykły plastry typu łódki 15544400-3 Kg 100
9 Ser żółty plastry królewski typu łódka 15544400-3 Kg 100
10 Twaróg typu wiejski świeży półtłusty 1 kg 15542000-9 Kg 100
11 Margaryna typu Kasia 200g 15431100-9 Szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15511210-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
terimin płatności | 10 |
okres gwarancji | 30 |
Część nr: 10
Nazwa: mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawa mrożonek na stołówkę szkolną ZSP W Radowie Małym oferta musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie. Wielkość, zakres określona zostanie w SIWZ w poszczególnych grupach.
Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa
1 Fasolka szparagowa 450g 15331170-9 Szt. 100
2 Kalafior 450g 15331170-9 Szt. 100
3 Brokuły 450g 15331170-9 Szt. 100
4 Brukselka 450g 15331170-9 Szt. 50
5 Marchew krojona 450g 15331170-9 Szt. 50
6 Mieszanka warzywna 450g 15331170-9 Szt. 100
7 Groszek mrożony 450 g 1531170-9 Szt. 50
8 Truskawki mrożone 450 g 1531170-9 Szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331170-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najniższa cena | 60 |
termin płanosci | 10 |
okres gwarancji | 30 |
Część nr: 11
Nazwa: pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawa pieczywa na stołówkę szkolną ZSP w Radowie Małym oferta musi obejmować wszystkie pozycje określone w tej grupie. Wielkość, zakres określona zostanie w SIWZ w poszczególnych grupach.
Lp. Nazwa Artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
szacunkowa
1 Chleb krojony zwykły 500g 15811100-7 Szt. 300
2 Bułki ciemne kajzerki 50g 15811400-0 Szt. 25000
3 Chleb razowy 500 g 15811100-7 Szt. 200
4 Chleb dyniowy 500g 15811100-7 Szt. 300
5 Chleb słonecznikowy 500g 15811100-7 Szt. 300
6 Bułka maślana 50g 15811000-6 Szt. 2000
7 Drożdżówka z serem z niską zawartością cukru 100g 15811000-6 Szt. 1000
8 Bułka razowa ze słonecznikiem 50g 15811400-0 Szt. 1000
9 Bułka wieloziarnista 50 g 15811400-0 Szt. 500
10 Pączki 100g 15811400-0 Szt. 500
11 Tort z bitą śmietaną z niską zawartości a cukru 15812000-3 Kg 140
12 Drożdżówki mix np. z makiem, jabłkiem, dżemem z niską zawartością cukru 100g 15811000-6 Szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15811100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
najnizsza cena | 60 |
termin płatnosci | 10 |
okre gwarancji | 30 |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.