To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Opole: Przebudowa wnętrz i elewacji frontowej budynku głównego Opolskiego Teatru Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki w Opolu oraz powiększenie holu przy małej scenie w zakresie dostawa i uruchomienie sprzętu elektronicznego
oraz wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego.
Numer ogłoszenia: 339780 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281236 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki, ul. Augustyna Kośnego 2a, 45-056 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 453 73 06, faks 0-77 453 73 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wnętrz i elewacji frontowej budynku głównego Opolskiego Teatru Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki w Opolu oraz powiększenie holu przy małej scenie w zakresie dostawa i uruchomienie sprzętu elektronicznego oraz wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w dostawa i uruchomienie sprzętu elektronicznego oraz wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa wnętrz i elewacji frontowej budynku głównego Opolskiego Teatru Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki w Opolu oraz powiększenie holu przy małej scenie. Uwagi do przedmiotu zamówienia: Warunki ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń określonych w niniejszej specyfikacji, 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 3. Przystąpienie do naprawy gwarancyjnej w siedzibie OTLiA w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od przyjęcia zgłoszenia, 4. Dokonanie na własny koszt naprawy gwarancyjnej przedmiotu dostawy poza siedzibą OTLiA w przypadku takiej konieczności i do poniesienia związanych z tym kosztów transportu w obie strony tj. z teatru i do teatru. 5. Dostarczenie do OTLiA równoważnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy, 6. Świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi, 7. Przedłożenie certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną wraz z dostawą, 8. Zamawiający wymaga by w okresie gwarancyjnym usługi serwisowe świadczył autoryzowany przedstawiciel producenta urządzenia. - dotyczy zadania 1 . 9. Wszystkie parametry oferowanego urządzenia powinny być zgodne z ogólnodostępnymi danymi publikowanymi przez producenta urządzenia. 10. Urządzenia powinny zawierać pełnowartościowe (o pełnej wydajności) materiały eksploatacyjne. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 39.13.00.00 - Meble biurowe 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt :Przebudowa wnętrz i elewacji frontowej budynku głównego Opolskiego Teatru Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki w Opolu oraz powiększenie holu przy małej scenie, nr projektu POIS.11.02.00-00-054/12 w ramach działania 11.2 : Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XI Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i uruchomienie sprzętu elektrotechnicznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
- ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz Sp. J., ul. Kośnego 50, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21549,99
Oferta z najniższą ceną: 21549,99 / Oferta z najwyższą ceną: 21549,99
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie, dostawa wyposażenia dodatkowego - konstrukcji oświetleniowej i rampy oświetleniowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Metal-Star F.P.U.H. Mieczysław Starczewski, ul. Wschodnia 32, 45-449 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22622,16
Oferta z najniższą ceną: 22622,16 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego - wykonanie, dostawa i montaż drzwi szklanych oraz aneksu wystawowego wraz z barierami ochronnymi ze szkła.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY "POLBAU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY "POLBAU" SP. Z O.O.
- Zakład Techniczno - Budowlany POLBAU Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 25, 45-054 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52336,50
Oferta z najniższą ceną: 52336,50 / Oferta z najwyższą ceną: 52336,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki - z podziałem na III części.
więcej: Rejestratory obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.