Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-23
Katowice: Wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy na 2014 rok
Numer ogłoszenia: 340118 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 62, faks 32 207 85 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy na 2014 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy na 2014 rok. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz postanowienia i wymagania co do zakresów zawiera Załącznik nr 3 do siwz, który stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzało łączne spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3). Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.2) i pkt III.4.4) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Informatyki, Administracji i Zamówień Publicznych, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Kancelaria Ogólna p. 164, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wskazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Pzp. Ww. warunek każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 2. Termin wykonania zamówienia: - Zakres I-VI - do 31 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; - Zakres VII-IX - do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; 3. Finansowanie zamówienia: Zakres VII i VIII: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kalendarz książkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy książkowych w ilości 130 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kalendarz ścienny, 13 - planszowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy ściennych, 13 - planszowych w ilości 130 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kalendarz ścienny, jednoplanszowy typu plakat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy ściennych, jednoplanszowych typu plakat w ilości 130 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kalendarz ścienny, trójdzielny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy ściennych, trójdzielnych w ilości 130 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kalendarz typu piórnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy typu piórnik w ilości 20 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kalendarz typu biuwar.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy typu biuwar w ilości 20 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kalendarz trójdzielny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy trójdzielnych w ilości 250 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Planer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa planerów w ilości 150 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kalendarz książkowy A6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, druk oraz dostawa kalendarzy książkowych A6 w ilości 150 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.