Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Sokołów Podlaski: Przebudowa - modernizacja drogi na ławie przywałowej wału wstecznego rzeki Kosówki w km 0+440 - 0+970 lewy i w km 0+000 - 0+170 prawy oraz drogi na ławie przywałowej rzeki Bug w km 0+80 - 6+720 gm. Kosów Lacki, pow. sokołowski
Numer ogłoszenia: 340434 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim , ul. Repkowska 49, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7816587, 7816688, faks 025 7816587.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - modernizacja drogi na ławie przywałowej wału wstecznego rzeki Kosówki w km 0+440 - 0+970 lewy i w km 0+000 - 0+170 prawy oraz drogi na ławie przywałowej rzeki Bug w km 0+80 - 6+720 gm. Kosów Lacki, pow. sokołowski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - przebudowa dróg na ławach przywałowych na łącznej długości 7340 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 28.000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia osiem tysięcy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formie: - pieniężnej - przelewem na konto Oddziału WZMiUW w Sokołowie Podlaskim Nr 14124027151111001016033378, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, a złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW w Sokołowie Podlaskim - pokój nr 5. W ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, a także spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp i niniejszej specyfikacji tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizowali co najmniej dwa zamówienia o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienia zamawiający uzna: roboty polegające na budowie lub przebudowie wałów przeciwpowodziowych, dróg dojazdowych do wału, dróg przywałowych o wartości rbm w wysokości minimalnej określonej składaną ofertą. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje lub protokóły odbioru końcowego lub inne). b) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Wykonawca musi mieć do dyspozycji sprzęt opisany w Specyfikacjach technicznych wykonania robót. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji min. jedną osobę posiadającą podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (ustawa z dn.15.XII.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz U Nr 5/2001 poz. 42 z późn. zm.) i która jako kierownik budowy kierowała co najmniej dwoma budowami. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimalnej określonej składaną ofertą. b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. udzielą gwarancji na wykonane roboty - 3 lata Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3) oraz zmiany - Dz U Nr 188/2008, poz. 1155 wykonawcy złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp zamawiający żąda w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (w formie oryginału). 2. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy pzp. (w formie oryginału). 3. Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum dwa zamówienia) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbiorów lub inne). 7. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku, kiedy wykonawca w wykazie wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązania (umowy lub oświadczenia) innych podmiotów o udostępnieniu tych narzędzi i urządzeń wykonawcy. 8. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, kiedy wykonawca w wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązania (umowy lub oświadczenia) innych podmiotów o udostępnieniu tych osób. 9. Uprawnienia budowlane dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, wymienionej w wykazie osób, o którym mowa w pkt 8 wraz z zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Protokóły odbioru robót, które będą potwierdzały, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy kierowała co najmniej dwoma budowami. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 11. Informacji Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie minimalnej określonej składaną ofertą, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 12. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim, ul. Repkowska 49, 08-300 Sokołów Podlaski, pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim, ul. Repkowska 49, 08-300 Sokołów Podlaski - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków europejskich w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z SOKOŁOWA PODLASKIEGO
- "Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim oraz jednostek podległych w 2025 roku."
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Ubezpieczenie Gminy Sokołów Podlaski
- Modernizacja oświetlenia drogowego w miejscowości Sokołów Podlaski ul. Siedlecka
- Kompleksowe sprzątanie autobusów i obiektów Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej "Sokołów" w Sokołowie Podlaskim S.A.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej 270607K w km od 0+317,90 do km 0+406,00 (obiekt mostowy w km 0+365,00) w miejscowości Szymbark, Gmina Gorlice
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- "Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego w rejonie ul. Wojska Polskiego w ramach ochrony przeciwpowodziowej sołectwa Owsiszcze"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- Budowa stawu w Witkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.