Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-10
Ogłoszenie nr 340696 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Węgrów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
na terenie powiatu węgrowskiego
w sezonie 2016/2017 z podziałem na części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu węgrowskiego w sezonie 2016/2017 z podziałem na części
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie, krajowy numer identyfikacyjny
71158673900000, ul.
ul. Piłsudskiego
23,
07100
Węgrów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 923 876, e-mail
, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.zdp.wegrow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zdp.wegrow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
na terenie powiatu węgrowskiego
w sezonie 2016/2017 z podziałem na części
Numer referencyjny: ZDP.272.01.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu węgrowskiego w sezonie 2016/2017 z podziałem na części CZĘŚĆ I Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin : Węgrów, Miedzna oraz gminy Liw przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej)Zamówienie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługopiaskarki w ilości 200 godz. przy użyciu mieszaniny uszorstniającej w ilości 195 Mg CZĘŚĆ II Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Wierzbno, Grębków przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej)Zamówienie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługopiaskarki w ilości 200 godz. przy użyciu mieszaniny uszorstniającej w ilości 195 Mg CZĘŚĆ III Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Łochów oraz Sadowne przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej)Zamówienie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługopiaskarki w ilości 200 godz. przy użyciu mieszaniny uszorstniającej w ilości 194,60 Mg CZĘŚĆ IV Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Korytnica, Stoczek oraz wsch. str. gminy Sadowne przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej)Zamówienie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługopiaskarki w ilości 200 godz. przy użyciu mieszaniny uszorstniającej w ilości 193 Mg CZĘŚĆ V Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Miedzna, Liw i część Korytnicy przy użyciu równiarki samobieżnej - 1 szt.Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki samobieżnej w ilości 100 godz.CZĘŚĆ VI Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Sadowne, Stoczek oraz Łochów przy użyciu równiarki samobieżnej - 1 szt. Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki samobieżnej w ilości 100 godz.CZĘŚĆ VII Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Grębków, Wierzbno oraz Korytnica przy użyciu równiarki samobieżnej - 1 szt.Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki samobieżnej w ilości 100 godz.CZĘŚĆ VIII Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Grębków, Miedzna, Liw oraz Wierzbno przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (ładowarka o pojemności łyżki od 2,5 do 3,5 m3 lub wyposażona w pług odśnieżny jednostronny o szerokości od 3,0 m do 4,0 m) - 1 szt.Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ładowarki w ilości 60 godz.CZĘŚĆ IX Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Korytnica, Łochów, Sadowne oraz Stoczek przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (ładowarka o pojemności łyżki od 2,5 do 3,5 m3 lub wyposażona w pług odśnieżny jednostronny o szerokości od 3,0 m do 4,0 m) - 1 szt. Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ładowarki w ilości 60 godz.CZĘŚĆ X Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr I w Węgrowie przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton z napędem na dwie osie z pługiem odśnieżnym jednostronnym lub dwustronnym o szerokości od 3,0m do 3,5m) - 1 szt. Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu pługa samochodowego w ilości 60 godz. CZĘŚĆ XI Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr II w Łochowie przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton z napędem na dwie osie z pługiem odśnieżnym jednostronnym lub dwustronnym o szerokości od 3,0m do 3,5m) - 1 szt.Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu pługa samochodowego w ilości 60 godz.
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
"dotyczy wszystkich części zamówienia" Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 70 000,00 złotych,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że:
1)zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych, obejmujące:
? dla części I co najmniej 150 godz. na daną jednostkę
? dla części od II do IV co najmniej 150 godz. na daną jednostkę
? dla części od V do VII co najmniej 50 godz. na daną jednostkę
? dla części od VIII do IX co najmniej 50 godz. na daną jednostkę
? dla części od X do XI co najmniej 40 godz. na jednostkę
2)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym tj. sprawny sprzęt do wykonania zadań w przedmiocie zamówienia
? dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI I do CZĘŚCI IV
Wymagania do nośnika oferenta
1.Samochód ciężarowy, którego konstrukcja umożliwia zamocowanie płyty czołowej pługa pneumatycznego oraz piaskarki samochodowej P-1 po 1 szt. dla każdej z części
- Wymagany napęd na dwie osie
- Wymagana ładowność co najmniej 8,0 ton
- Wyposażenie w dodatkowe lampy błyskowe
? dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI V do CZĘŚCI VII
równiarki samobieżnej - po 1 szt. dla każdej z części
? dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI VIII do CZĘŚCI IX
Pług typu średniego (ładowarka o pojemności łyżki od 2,5 do 3,5 m3 lub wyposażona w pług odśnieżny jednostronny o szerokości od 3,0 m do 4,0 m) - po 1szt. dla każdej z części
? dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI X do CZĘŚCI XI
Pług typ średni (samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton z napędem na dwie osie z pługiem odśnieżnym jednostronnym lub dwustronnym o szerokości od 3,0m do 3,5m) - po 1szt. dla każdej z części
3)dysponuje potencjałem osobowym zdolnym do realizacji zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami:
? kierowcy posiadający prawo jazdy co najmniej kat. C (części od I do IV oraz X i XI)
? operatora równiarki lub ładowarki o pojemności łyżki do 3,5m2 (części od V do IX)
Oferent wykaże co najmniej po jednej osobie zatrudnionej na oferowanym sprzęcie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b)dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie.
b)wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia - wraz z informacją o podstawie dysponowania
? dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI I do CZĘŚCI IV
Wymagania do nośnika oferenta
1.Samochód ciężarowy, którego konstrukcja umożliwia zamocowanie płyty czołowej pługa pneumatycznego oraz piaskarki samochodowej P-1 po 1 szt. dla każdej z części
- Wymagany napęd na dwie osie
- Wymagana ładowność co najmniej 8,0 ton
- Wyposażenie w dodatkowe lampy błyskowe
? dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI V do CZĘŚCI VII
równiarki samobieżnej - po 1szt. dla każdej z części wraz z informacją o podstawie do dysponowania
? dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI VIII do CZĘŚCI IX
Pług typu średniego (ładowarka o pojemności łyżki od 2,5 do 3,5 m3 lub wyposażona w pług odśnieżny jednostronny o szerokości od 3,0 m do 4,0 m) - po 1 szt. dla każdej z części wraz z informacją o podstawie do dysponowania
? dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI X do CZĘŚCI XI
Pług typ średni (samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton z napędem na dwie osie z pługiem odśnieżnym jednostronnym lub dwustronnym o szerokości od 3,0m do 3,5m) - po 1szt. dla każdej z części wraz z informacją o podstawie do dysponowania
c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
d)dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal~ności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a)Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b)oświadczenia, o których mowa w pkt 4.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ, c)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d)zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1.5.1 i 3.1.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W oparciu o art. 144 ust 1 ustawy zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie o zamówieniu: a. w sytuacji występowania zmian obiektywnych niezależnych od stron umowy b. zmiany numeru konta c. ustawowej zmiany stawki podatku VAT 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w przypadku gdy wystąpi istotna zmiana okolicznościach powodującą, że wykonanie Umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższym okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin : Węgrów, Miedzna oraz gminy Liw przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej)Zamówienie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługopiaskarki w ilości 200 godz. przy użyciu mieszaniny uszorstniającej w ilości 195 Mg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: II
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Wierzbno, Grębków przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej)Zamówienie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługopiaskarki w ilości 200 godz. przy użyciu mieszaniny uszorstniającej w ilości 195 Mg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: III
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Łochów oraz Sadowne przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej)Zamówienie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługopiaskarki w ilości 200 godz. przy użyciu mieszaniny uszorstniającej w ilości 194,60 Mg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: IV
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Korytnica, Stoczek oraz wsch. str. gminy Sadowne przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej)Zamówienie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługopiaskarki w ilości 200 godz. przy użyciu mieszaniny uszorstniającej w ilości 193 Mg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: V
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Miedzna, Liw i część Korytnicy przy użyciu równiarki samobieżnej - 1 szt.
Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki samobieżnej w ilości 100godz
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: VI
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Sadowne, Stoczek oraz Łochów przy użyciu równiarki samobieżnej - 1 szt.
Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki samobieżnej w ilości 100godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: VII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Grębków, Wierzbno oraz Korytnica przy użyciu równiarki samobieżnej - 1 szt.
Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki samobieżnej w ilości 100godz
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: VIII
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Grębków, Miedzna, Liw oraz Wierzbno przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (ładowarka o pojemności łyżki od 2,5 do 3,5 m3 lub wyposażona w pług odśnieżny jednostronny o szerokości od 3,0 m do 4,0 m) - 1 szt.
Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ładowarki w ilości 60godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: IX
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Korytnica, Łochów, Sadowne oraz Stoczek przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (ładowarka o pojemności łyżki od 2,5 do 3,5 m3 lub wyposażona w pług odśnieżny jednostronny o szerokości od 3,0 m do 4,0 m) - 1 szt.
Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ładowarki w ilości 60godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: X
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr I w Węgrowie przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton z napędem na dwie osie z pługiem odśnieżnym jednostronnym lub dwustronnym o szerokości od 3,0m do 3,5m) - 1 szt.
Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu pługa samochodowego w ilości 60godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
Część nr: XI
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr II w Łochowie przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton z napędem na dwie osie z pługiem odśnieżnym jednostronnym lub dwustronnym o szerokości od 3,0m do 3,5m) - 1 szt.
Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu pługa samochodowego w ilości 60godz
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności za fakturę VAT | 40 |
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Szydłowo na rok 2025 - odśnieżanie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Szydłowo na rok 2025 - likwidacja śliskości
- "Usługa utrzymania dróg leśnych, na terenie Nadleśnictwa Piwniczna w 2025 roku, polegająca na odśnieżaniu i posypywaniu dróg leśnych, wraz ze składami na drewno"
- "Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy"
- "Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni "
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 13, 14, 15
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.