Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Łaziska Górne: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch - trzy dniowych wyjazdowych szkoleń radzenia sobie ze stresem dla uczestników projektu systemowego Równe szanse
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytetu VII Działania 7.1. Poddziałania 7.1.2.
współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego.
Numer ogłoszenia: 340912 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych , ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 0-32 2244 498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.mikolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch - trzy dniowych wyjazdowych szkoleń radzenia sobie ze stresem dla uczestników projektu systemowego Równe szanse w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytetu VII Działania 7.1. Poddziałania 7.1.2. współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 3 dniowego szkolenia wyjazdowego w terminie 28-30 września 2012r 2. Wyjazd powinien obyć się od piątku popołudnia 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić: przeprowadzenie treningu radzenia sobie ze stresem dla 8 uczestniczek przeprowadzenie zajęć plastycznych poprzez zajęcia np. decoupage, filcowanie, tworzenie biżuterii - dla 8 uczestniczek, zapewnienie opiekunki dla 8 dzieci oraz zajęć w czasie trwania zajęć dla uczestniczek, oraz zapewnienie opiekunki dla 1 dziecka niepełnosprawnego (na wózku), zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w pokojach o podwyższonym standardzie, z oddzielnymi łóżkami. Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym- umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła, stolik, TV, całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja, w stołówce położonej na terenie ośrodka. Zamawiający dopuszcza śniadanie i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, Organizator wyjazdu winien dokonać ubezpieczenia każdego uczestnika w zakresie NNW transport uczestników z Łaziska Górnych do miejsca zakwaterowania i z powrotem, środek transportu winien być sprawny technicznie, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, wykonawca poniesie wszelkie koszty opłat związanych z przejazdem przez płatne autostrady, opłaty parkingowe itp.przewidywana liczba pokoi = 2 pokoje - 3 osobowe, 5 pokoi - 2 osobowych , 1 pokój 2 osobowy przystosowany dla osoby niepełnosprawnej na wózku,wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników przez czas trwania wypoczynku, za który to czas uznaje się czas od chwili zakwaterowania do dnia wyjazdu ze szkolenia ,wykonawca zaproponuje dodatkowe atrakcje np. basen, sauna, grota solna lub tym podobne,w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na podróż.kadrę gwarantującą prawidłowe wykonanie usługi, W wyjeździe uczestniczyć będzie : 8 kobiet i 9 dzieci w wieku od 2 do 12 lat w tym jedno dziecko na wózku inwalidzkim Wykonawca zapewnia uczestnikom materiały plastyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć plastycznych. Wyjazd II termin 12-14 października 2012r. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 3 dniowego szkolenia wyjazdowego W wyjeździe uczestniczyć będzie 7 kobiet i 8 dzieci, W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić: przeprowadzenie warsztatów WenDo - dla 7 uczestniczek, przeprowadzenie krótkich zajęć z autoprezentacji i wizażu, zapewnienie opiekunki dla dzieci oraz zajęć w trakcie trwania warsztatów dla uczestniczek, zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w pokojach o podwyższonym standardzie, z oddzielnymi łóżkami. Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym- umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła, stolik, TV, całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja, w stołówce położonej na terenie ośrodka. Zamawiający dopuszcza śniadanie i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, Organizator wyjazdu winien dokonać ubezpieczenia każdego uczestnika w zakresie NNW transport uczestników z Łaziska Górnych do miejsca zakwaterowania i z powrotem,środek transportu winien być sprawny technicznie, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne,wykonawca poniesie wszelkie koszty opłat związanych z przejazdem przez płatne autostrady, opłaty parkingowe itp. przewidywana liczba pokoi = 2 pokoje 3 osobowe, 5 pokoi 2 osobowych, wykonawca zaproponuje dodatkowe atrakcje np. basen, sauna, grota solna lub tym podobne,wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników przez czas trwania wypoczynku, za który to czas uznaje się czas od chwili zakwaterowania do dnia wyjazdu ze szkolenia ,w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na podróż.kadrę gwarantującą prawidłowe wykonanie usługi,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
ul. Chopina 8
34-170 Łaziska Górne pok. 212.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ul. Chopina 8 34-170 Łaziska Górne pok. 212.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Równe szanse jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytetu VII Działania 7.1. Poddziałania 7.1.2. współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 cykli szkoleń kompetencyjnych dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego
- Świadczenie usług szkoleniowo-treningowych w ramach projektu pn. "Dom- RODZINA" współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027
- Kompleksowa organizacja zagranicznego wyjazdu studyjnego do Słowenii pn. "Apiturystyka szansą rozwoju obszarów wiejskich" w ramach Planu operacyjnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na rok 2025
- PODN.ZP.321.3.2025 Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi hotelowej z wyżywieniem (Hackaton edukacyjny)
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji "green skills" pt. "Zrównoważona konferencja" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem pn. Zatrudnianie cudzoziemców na terenie RP - aktualne przepisy. Nowa ustawa w 2025 roku.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.