Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Gdynia: Dzierżawa analizatorów w raz z dostawą odczynników
Numer ogłoszenia: 340924 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatorów w raz z dostawą odczynników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników. 2.Zamówienie obejmuje 2 zadania częściowe, zwane również pakietami: zadanie nr 1 - dzierżawa analizatora immunodiagnostycznego wraz z dostawą odczynników, zadanie nr 2 - dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników 3.Szczegółowy opis i szacunkowe ilości odczynników określone zostały w Załączniku nr 1a do niniejszej SIWZ. 4.Szczegółowe warunki techniczne analizatorów oraz możliwość wykonywania badań analitycznych zawiera załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych. Parametry wymagane muszą być spełnione pod rygorem odrzucenia oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ (w szczególności w formularzu cenowym i zestawieniu parametrów wymaganych) do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) w którym Wykonawca potwierdza, że oferowane wyroby spełniają warunki dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu medycznego oraz używania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W przypadku braku możliwości dostawy przedmiotu umowy Dostawca winien zgłosić niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu i przedstawić możliwość dostawy innego wyrobu o parametrach co najmniej takich jak przedmiot umowy. Zamawiający ma prawo do decyzji czy wyrazi zgodę na inne wyroby czy też rozwiąże umowę. W przypadku wyrażenia zgody na dostawę innego towaru, umowę uważa się za należycie wykonaną. Sytuacja opisana w niniejszym ustępie nie stanowi podstawy do wnoszenia przez Dostawcę o wzrost wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1. Dostawca otrzymuje wynagrodzenie według stawki ustalonej dla asortymentu objętego umową. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny w przypadku znaczącego (powyżej 5 %) obniżenia ceny rynkowej przedmiotu umowy. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia w ramach umowy produktu spełniającego wymagania SIWZ, lecz o parametrach nie gorszych niż przedmiot umowy w sytuacji wprowadzenia takiego produktu przez Dostawcę na rynek po zawarciu umowy i zaprzestania produkcji asortymentu objętego umową. Produkt ten będzie dostarczany po uprzedniej akceptacji Zamawiającego i w cenie określonej w niniejszej umowie. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany nazwy dostarczanych produktów przy zachowaniu dotychczasowych parametrów i funkcjonalności produktów, 2) zmiany sposobu konfekcjonowania, 3) zmiany liczby opakowań. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w/w strony internetowej oraz w Szpitalu Morskim im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia budynek nr 6: Kancelaria Szpitala lub Dział Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój nr 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: w okresie 12 miesięcy licząc od dnia 20.12.2014 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatora immunodiagnostycznego wraz z dostawą odczynników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa znakowanych koszulek
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie
- "Rozbiórka wieży widokowo-obserwacyjnej zlokalizowanej na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce"
- Dostawa narzędzi warsztatowych, elektronarzędzi, wieloostrzowych narzędzi skrawających o ruchu obrotowym, do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej KPW Gdynia z podziałem na części
- Dostawa butelek filtrujących
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.