eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzkoProwadzenie administrowania i utrzymywania we w³a¶ciwym stanie sanitarnym i porz±dkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej K³odzko.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-12-14

K³odzko: Prowadzenie administrowania i utrzymywania we w³a¶ciwym stanie sanitarnym i porz±dkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej K³odzko.
Numer og³oszenia: 341098 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska K³odzko , pl. Boles³awa Chrobrego 1, 57-300 K³odzko, woj. dolno¶l±skie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Prowadzenie administrowania i utrzymywania we w³a¶ciwym stanie sanitarnym i porz±dkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej K³odzko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Racjonalna gospodarka miejscami, regularne rozmieszczenie kwater, wyznaczanie miejsc na cmentarzach. 2. Prowadzenie stosownej dokumentacji wymaganej prawem : ksiêgê osób pochowanych na cmentarzu, ksiêgê grobów, alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzach. 3. Prowadzenie ksi±g cmentarnych dotycz±cych osób pochowanych na cmentarzu przy ul. Dusznickiej w systemie tradycyjnym i informatycznym zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci zgodnie z rozporz±dzeniem z dnia 01.08.2001 r. Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 r. nr. 90, poz. 1013 z pó¼n. zm.). 4. Prowadzenie ksi±g cmentarnych dotycz±cych osób pochowanych na cmentarzu przy ul. Szpitalnej w systemie tradycyjnym i informatycznym zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci zgodnie z rozporz±dzeniem z dnia 01.08.2001 r. Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 r. nr. 90, poz. 1013 z pó¼n. zm.). 5. Prowadzenie ksi±g cmentarnych dotycz±cych osób pochowanych na czê¶ci cmentarza przy ul. Objazdowej w systemie tradycyjnym zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra spraw wewnêtrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 r. nr. 90, poz. 1013 z pó¼n. zm.). 6. Prowadzenie rejestru kart zgonu. 7. pobieranie op³at cmentarnych od wszystkich osób fizycznych i prawnych w wysoko¶ci ustalonej przez Radê Miejsk± na drukach ¶cis³ego zarachowania wydawanych i ewidencjonowanych przez Urz±d Miejski w K³odzku. 8. Bie¿±ca obs³uga programu komputerowego Administrator Cmentarzy do ewidencji zmar³ych i grobów oraz op³at cmentarnych cmentarza komunalnego przy ul. Dusznickiej oraz przy ul. Szpitalnej w K³odzku dostarczonego przez Zamawiaj±cego . 9. Taktowna i rzetelna informacja rodzin zmar³ych. 10. Likwidacja grobów zgodnie z regulaminem korzystania z cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej K³odzko [ Uchwa³a nr XXXIX/383/2009 rady Miejskiej w K³odzku z dnia 25 czerwca 2009 r.]. 11. Dbanie o stan tablic informacyjnych na cmentarzu. 12. Udostêpnianie terenu cmentarza (w tym kaplicy cmentarnej) innym podmiotom wykonuj±cym us³ugi zwi±zane z pochówkiem i ekshumacj± zw³ok oraz nadzorowanie wykonywanych przez nich us³ug pogrzebowych. 13. Uzgadnianie wjazdów na cmentarz zwi±zanych z budow± grobowców i nagrobków. 14. Pielêgnacja trawników i terenów zielonych a w szczególno¶ci formowanie ¿ywop³otów oraz wykonanie takich prac jak: ciêcia pielêgnacyjne w koronie drzew (w ilo¶ci 50 szt. rocznie), usuwanie odrostów jednorocznych, ewentualna wycinka drzew ( w ilo¶ci 30 szt. rocznie) i krzewów - po uzyskaniu zezwolenia, uzupe³nianie nasadzeñ, koszenie traw winno odbywaæ siê w sposób nie powoduj±cy zanieczyszczanie nagrobków. Zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy najpó¼niej w nastêpnym dniu po zakoñczeniu koszenia - dot. cmentarza komunalnego przy ul. Dusznickiej i ul. Szpitalnej. 15. Utrzymanie w nale¿ytym stanie porz±dkowym i sanitarnym terenu cmentarza, parkingu i koszenie terenu przyleg³ego do cmentarza ul. Objazdowa (zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy najpó¼niej w nastêpnym dniu po zakoñczeniu koszenia). 16. Ca³oroczne utrzymanie dróg, parkingu i alejek. 1) zimowe utrzymanie polegaæ bêdzie na usuwaniu ¶lisko¶ci i posypywaniu dróg i alejek materia³em uszorstniaj±cym, oczyszczanie dróg i alejek z materia³ów uszorstniaj±cych w momencie wyst±pienia d³ugotrwa³ej odwil¿y. 2) letnie utrzymanie dróg, parkingu i alejek polegaæ bêdzie na usuwaniu b³ota, li¶ci i innych zanieczyszczeñ i ich unieszkodliwianiu. 17. Utrzymanie w czysto¶ci kwatery NN (sektor 20 cmentarz przy ul. Dusznickiej). 18. Utrzymanie w czysto¶ci grobów NN (dysponent grobów OPS) niezidentyfikowanych z imienia i nazwiska przy ul. Dusznickiej przed up³yniêciem 20 letniego okresu likwidacyjnego grobu. 19. Regulowanie nale¿no¶ci za zu¿yte media na potrzeby cmentarzy komunalnych: energia elektryczna, woda itp. 20. Systematyczne opró¿nianie boksów ¶mieciowych oraz urz±dzeñ przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych i organicznych oraz ponoszenie kosztów ich wywozu i sk³adowania. 21. Prowadzenie bie¿±cej konserwacji obiektów cmentarza (kaplica, ogrodzenie) w celu utrzymania nieruchomo¶ci w stanie nie pogorszonym. 22. Utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym kaplicy, WC oraz punktów czerpania wody. 23. O¶wietlenie alejek cmentarza od zmroku do godziny zamkniêcia. 24. Otwieranie cmentarza o godz. 6.00 do 22.00. Lokalizacja: ul. Dusznicka, ul. Objazdowa, ul. Szpitalna w K³odzku. Powierzchnia cmentarzy komunalnych: cmentarz przy ul. Dusznickiej - 9,05 ha wraz z kaplic± cmentarn± i budynkiem administracyjnym; - czê¶æ cmentarza -przy ul. Objazdowej wraz z kolumbarium, parkingiem i terenem przyleg³ym - 0,796 ha - cmentarz przy ul. Szpitalnej - 1,16 ha. 25. Prace bêd±ce przedmiotem postêpowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego bêd± wykonywane w sposób gwarantuj±cy osi±gniêcia i utrzymanie w³a¶ciwych standardów, przy spe³nieniu wymagañ dotycz±cych ochrony ¶rodowiska, bezpieczeñstwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagañ wynikaj±cych z innych obowi±zuj±cych przepisów. 26. Ka¿dy z wykonawców winien ubezpieczyæ wykonywane us³ugi w zakresie odpowiedzialno¶ci za szkody oraz nastêpstwa powsta³e w wyniku nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce osób trzecich, które wyst±pi± w zwi±zku z wykonywanymi us³ugami. Szkody nie uznane przez ubezpieczyciela wykonawcy a powsta³e z przyczyn niew³a¶ciwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych us³ug obci±¿aj± wykonawcê..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.37.11.11 - Us³ugi utrzymania cmentarzy .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ka¿dy Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci - 2 000 z³. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: pieni±dzu; porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n.zm.) 3.Wadium wniesione w pieni±dzach Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek Zamawiaj±cego PBS w Strzelinie o K³odzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacj± Prowadzenie administrowania i utrzymywania we w³a¶ciwym stanie sanitarnym i porz±dkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej K³odzko. Je¿eli Wykonawca wnosi wadium w pieni±dzu, musi je wp³aciæ odpowiednio wcze¶niej, tak aby znalaz³o siê ono na koncie Zamawiaj±cego przed dat± i godzin± sk³adania ofert. 4.Termin wniesienia wadium up³ywa wraz z terminem sk³adania ofert. 5.W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, dokument winien byæ sporz±dzony zgodnie z obowi±zuj±cym prawem. 6.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiaj±cego okre¶la art.46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zgodnie z tre¶ci± za³. nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o¶wiadczenie to sk³ada i podpisuje ustanowiony przez nich pe³nomocnik w imieniu wszystkich wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e: wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonywanych g³ównych us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, tj. min. 1 odpowiadaj±c± swoim rodzajem us³ugê stanowi±c± przedmiot zamówienia - us³ugê zwi±zana z administrowaniem i utrzymaniem we w³a¶ciwym stanie sanitarnym cmentarzy komunalnych na kwotê minimum 45.000 PLN/brutto, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa s± po¶wiadczenia, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adnia ofert lub o¶wiadczenie wykonawcy-je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczeñ. W przypadku gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna wiedza i do¶wiadczenie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje sprzêtem niezbêdnym do wykonania zamówienia. Wykonawca posiada³ bêdzie (w³asny, wynajêty lub u¿yczony sprzêt, a gdy nie jest to sprzêt w³asny wykonawca za³±czy do oferty pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego ) co najmniej podstawowy sprzêt, który zostanie u¿yty podczas realizacji zamówienia tj.: - sprzêt komputerowy co najmniej: system operacyjny Windows, 1GB pamiêci RAM, 20 GB HDD wraz z dostêpem do Internetu, - spalinowe kosiarki - min. 2 szt., - spalinowe no¿yce do ¿ywop³otów - min. 2 szt., - skrzynie na materia³ uszorstniajacy - min. 6 szt. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zgodnie z tre¶ci± za³. nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o¶wiadczenie to sk³ada i podpisuje ustanowiony przez nich pe³nomocnik w imieniu wszystkich wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 100 000 z³. Nale¿y za³±czyæ równie¿ dowód op³acenia polisy w przypadku p³atno¶ci jednorazowej lub dowód op³acenia ostatniej raty w przypadku p³atno¶ci w ratach, a w przypadku braku op³aconej polisy inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, powy¿szy warunek musi spe³niæ przynajmniej ten wykonawca, który bêdzie realizowa³ zamówienie. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e przedstawiæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin p³atno¶ci - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.klodzko.pl/zamowienia publiczne
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta K³odzka pl. Boles³awa Chrobrego1 57-300 K³odzko pok. 231 w godzinach 7.30-15.30 od poniedzia³ku do pi±tku.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta K³odzka pl. Boles³awa Chrobrego1 57-300 K³odzko pok. 101 - Biuro Obs³ugi Ludno¶ci w godzinach 7.30-15.30 od poniedzia³ku do pi±tku.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.