eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSprzątanie pomieszczeń w obiekcie PALMIARNIA w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Zielona Góra: Sprzątanie pomieszczeń w obiekcie PALMIARNIA w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 341479 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Zielonogórskie Zakłady Usług Miejskich" sp. z o. o. , ul. Boh. Westerplatte 23, 65-078 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3208218, faks 68 3208218.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Spółka Miejska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w obiekcie PALMIARNIA w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - Sprzątanie pomieszczeń biurowych: 1) odkurzanie - zamiatanie posadzek - wtorek÷piątek 2) przecieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - wtorek÷piątek, 3) przecieranie na wilgotno zewnętrznych poziomych powierzchni mebli - wtorek÷piątek, 4) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów - wtorek ÷ piątek, 5) mycie kaloryferów - 1 raz na miesiąc, 6) opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - wtorek ÷piątek, 7) wycieranie klamek drzwi - wtorek÷piątek, 8) mycie drzwi - 1 raz na miesiąc, 9) mycie powierzchni szklanych - 2 razy w tygodniu, 10) mycie okien w biurze - 4 razy w roku. - Sprzątanie szatni pracowniczych: 1) odkurzanie - zamiatanie posadzek - wtorek, czwartek, sobota, 2) przecieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - wtorek, czwartek, sobota, 3) mycie wszystkich urządzeń sanitarnych, sanitariatów - codziennie. - Sprzątanie traktów komunikacyjnych, wejść, sal konferencyjnych, schodów, baru i sali bankietowej: 1) ręczne wycieranie powierzchni podłóg - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 2) opróżnianie koszy, wymiana wkładów foliowych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 3) wycieranie na wilgotno drzwi wejściowych przeszklonych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 4) przecieranie na mokro powierzchni schodów - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 5) mycie barierek i poręczy - 2 raz w tygodniu, 6) ręczne mycie cokolików oraz innych przyległych powierzchni pionowych związanych z posadzką - 2 raz w tygodniu. - Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: 1) mycie wszystkich urządzeń sanitarnych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 2) mycie powierzchni podłóg - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 3) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - 1 raz w tygodniu, 4) opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 5) mycie luster, mycie półek przy lustrach, mydelniczek, szczotek do muszli klozetowych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 6) uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni - Sprzątanie terenów zewnętrznych - 1 raz dziennie (rano): 1) usuwanie zanieczyszczeń stałych, w tym szczególnie z fontanny i strumyków, 2) sprzątanie placu zabaw, 3) zamiatanie obejść. - Inne prace: 1) usuwanie pajęczyn w całym obiekcie - według potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni, 2) mycie powierzchni szklanych do wysokości 2 metrów - 2 raz w miesiącu, 3) czyszczenie podłogi w całym obiekcie sprzętem specjalistycznym wraz z położeniem warstwy ochronnej na kładkach widokowych (polimer) - nie rzadziej niż raz na kwartał 4)prowadzenie serwisu sprzątającego w Palmiarni w godzinach: 14.00-22.00 - wtorek ÷ piątek, niedziela, 17.00 - 2.00 soboty i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi sprzątania obiektów użyteczności publicznej1 o łącznej powierzchni co najmniej 3 500m2 i o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł .Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a)wykazu minimum 2 usług sprzątania obiektów użyteczności publicznej o łącznej powierzchni co najmniej 3 500m2 i łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowanego. b)dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje co najmniej 10 osobami zatrudnionymi na pełny etat, każda z co najmniej rocznym doświadczeniem w sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz półrocznym doświadczeniem w sprzątaniu u danego pracodawcy (przez danego pracodawcę rozumie się występującego w postępowaniu wykonawcę lub podwykonawcę). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje co najmniej 10 osobami zatrudnionymi na pełny etat, każda z co najmniej rocznym doświadczeniem w sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz półrocznym doświadczeniem w sprzątaniu u danego pracodawcy (przez danego pracodawcę rozumie się występującego w postępowaniu wykonawcę lub podwykonawcę). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 80 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palmiarnia.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wrocławska 12a 65-001 Zielona Góra sekretariat Palmiarni.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:30, miejsce: ul. Wrocławska 12a 65-001 Zielona Góra sekretariat Palmiarni.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.