eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSprzątanie pomieszczeń obiektu Palmiarnia w Zielonej Górze i terenów zewnętrznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-20

Zielona Góra: Sprzątanie pomieszczeń obiektu Palmiarnia w Zielonej Górze i terenów zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 9626 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341479 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Zielonogórskie Zakłady Usług Miejskich" sp. z o. o., ul. Boh. Westerplatte 23, 65-078 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3208218, faks 68 3208218.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Miejska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń obiektu Palmiarnia w Zielonej Górze i terenów zewnętrznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych: 1) odkurzanie - zamiatanie posadzek - wtorek÷piątek 2) przecieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - wtorek÷piątek, 3) przecieranie na wilgotno zewnętrznych poziomych powierzchni mebli - wtorek÷piątek, 4) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów - wtorek ÷ piątek, 5) mycie kaloryferów - 1 raz na miesiąc, 6) opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - wtorek ÷piątek, 7) wycieranie klamek drzwi - wtorek÷piątek, 8) mycie drzwi - 1 raz na miesiąc, 9) mycie powierzchni szklanych - 2 razy w tygodniu, 10) mycie okien w biurze - 4 razy w roku. - Sprzątanie szatni pracowniczych: 1) odkurzanie - zamiatanie posadzek - wtorek, czwartek, sobota, 2) przecieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - wtorek, czwartek, sobota, 3) mycie wszystkich urządzeń sanitarnych, sanitariatów - codziennie. - Sprzątanie traktów komunikacyjnych, wejść, sal konferencyjnych, schodów, baru i sali bankietowej: 1) ręczne wycieranie powierzchni podłóg - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb, 2) opróżnianie koszy, wymiana wkładów foliowych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb 3) wycieranie na wilgotno drzwi wejściowych przeszklonych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb, 4) przecieranie na mokro powierzchni schodów - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb, 5) mycie barierek i poręczy - 2 raz w tygodniu, 6) ręczne mycie cokolików oraz innych przyległych powierzchni pionowych związanych z posadzką - 2 raz w tygodniu. - Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: 1) mycie wszystkich urządzeń sanitarnych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb 2) mycie powierzchni podłóg - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb 3) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - 1 raz w tygodniu, 4) opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb 5) mycie luster, mycie półek przy lustrach, mydelniczek, szczotek do muszli klozetowych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb 6) uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb - Sprzątanie terenów zewnętrznych - 1 raz dziennie (rano): 1) usuwanie zanieczyszczeń stałych, w tym szczególnie z fontanny i strumyków, 2) sprzątanie placu zabaw, 3) zamiatanie obejść. - Inne prace: 1) usuwanie pajęczyn w całym obiekcie - według potrzeb, 2) mycie okien w restauracji do wysokości 2 metrów - 2 raz w miesiącu, 3) czyszczenie podłogi w całym obiekcie sprzętem specjalistycznym wraz z położeniem warstwy ochronnej (polimer) - nie rzadziej niż raz na kwartał.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem PERFEKT Małgorzata i Jacek Marciniak Zakłąd Pracy Chronionej, ul. Świętojańska 1/2, Zielona Góra, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7786,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.