eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniadostawa wyposażenia warsztatowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-22

Gdynia: dostawa wyposażenia warsztatowego
Numer ogłoszenia: 341654 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4646 Gdynia , ul. M. C. Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265236; 0601 635737, faks 058 6265236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/new.serw.net/jw4646

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia warsztatowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIE DO KONTROLI I CZYSZCZENIA WTRYSKIWACZY DIESLA kpl. 1 Kryteria ogólne: Urządzenie przeznaczone do czyszczenia i kontroli stanu technicznego wtryskiwaczy diesla w tym wtryskiwaczy stosowanych w systemach Common Rail. Musi posiadać, zapewnić: ultradźwiękowe czyszczenie zewnętrznych powłok wtryskiwaczy; czyszczenie wewnętrzne wtryskiwaczy przy użyciu detergentu; badanie wzrokowe strugi rozpylanego płynu testującego; objętościowe badanie dawek wtryskiwaczy oraz wielkości dawek przelewowych; badanie rezystancji cewek wtryskiwaczy; zabezpieczenie urządzenia pomiarowego przed uszkodzeniem spowodowanym usterką wtryskiwaczy; pulpit sterujący z cyfrowym wyświetlaczem wskazań; badanie wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych produkowanych przez firmy: Bosch, Delphi, Denso, Siemens; płyny czyszczące oraz testujący w składzie pakietu podstawowego z urządzeniem; cyfrowy wskaźnik nastaw pomiarowych oraz cyfrowy wyświetlacz wysokiego ciśnienia płynu testującego odsysacz par i strugi rozpylanego płynu testującego oświetlacz strugi rozpylania; wybór pomiędzy automatycznym i ręcznym wykonaniem programów do testowania wtryskiwaczy; adaptery do podłączenia wtryskiwaczy CRI/DI/CRIN; myjkę ultradźwiękową z podgrzewaniem i odgazowaniem płynu czyszczącego; gwarancję minimum 12 miesięcy; instrukcję obsługi w języku polskim. TESTER ALTERNATORÓW I ROZRUSZNIKÓW kpl. 1 Kryteria ogólne: Urządzenie umożliwiające kontrolę stanu technicznego alternatorów i rozruszników samochodowych o napięciu znamionowym 12 i 24 V. Wyposażony w drukarkę do wydruku wyników pomiarów oraz sprzęt umożliwiający wykonanie pomiarów parametrów wykazanych poniżej. W zestawie wymagana instrukcja obsługi w języku polskim i gwarancja minimum 12 miesięcy. Urządzenie przenośne. Kontrola alternatorów konwencjonalnych i sterowanych przez kontroler pojazdu. Musi posiadać, zapewnić: w zakresie kontroli alternatorów - pomiar następujących parametrów: prądu upływu - czy jest mniejszy niż dopuszczalny; kontrolki ładowania - sprawdzenie statusu kontrolki przed i po uruchomieniu alternatora (weryfikacja mostka diodowego i prawidłowe podłączenie przed uruchomieniem testu D+/LT); test jednostki sterującej - sprawdzenie prawidłowości komunikacji alternatora ze sterownikiem pojazdu; wyjścia obrotów - kontrola sygnału W na wyjściu alternatora; napięcia tętnień - kontrola czy maksymalna wartość napięcia tętnień jest mniejsza od dopuszczalnej; napięcia regulacji - kontrola ciągłości napięcia ładowania oraz prawidłowej wartości napięcia wyjściowego; prądu ładowania - kontrola czy wartość generowanego prądu ładowania jest większa lub równa wartości wymaganej; prądu wzbudzenia - kontrola sygnału DF/DFM na wyjściu alternatora; S-funkcja - kontrola efektu rozłączenia sygnału na wejściu S alternatora. w zakresie kontroli rozruszników - pomiar następujących parametrów: przepływu prądu - przy wyłączonym rozruszniku; napięcia na styku R przy rozwartym styku pomocniczym R; mocy rozrusznika; kontrola prawidłowości pracy zębnika; napięcia na styku R przy zamkniętym styku pomocniczym R; spadku napięcia na stykach wyłącznika przy zwartej zworze wyłącznika rozrusznika; napięcia na akumulatorach podczas pracy rozrusznika.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy stosownie do art. 144 ust. 1 UPZP między innymi w przypadkach: a) zmiany adresu, nazwy, statusu firmy; b) w przypadku zmiany osób mających nadzór nad realizacją umowy; c) zmiany nazw materiałów w przypadku zaprzestania produkcji, zmian wielkości opakowań bądź zmian w asortymencie producenta, z zastrzeżeniem, iż parametry oraz cena będą odpowiadać parametrom i cenom zawartym w ofercie. d) Zmiany miejsca dostarczania wyposażenia warsztatowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/new.serw.net/jw4646
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4646 ul. M.C. Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia tel. 058 6265236, fax. 058 6265236.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4646, ul. M.C. Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia. w kancelarii ilościowo-wartościowej służby finansowej - kancelaria nr 10 bud. Nr 3 - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.