Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Unieście: Modernizacja systemu ogrzewania wraz z termomodernizacją budynków kompleksu wypoczynkowego Jamno zlokalizowanego na terenie kompleksu 2132
Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu, przy ul. Suriana 24
Numer ogłoszenia: 34173 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy, ul. Suriana 24, 76-032 Unieście, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3481921, fax 094 3481921.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdw.afr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu ogrzewania wraz z termomodernizacją budynków kompleksu wypoczynkowego Jamno zlokalizowanego na terenie kompleksu 2132 Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu, przy ul. Suriana 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu ogrzewania wraz z termomodernizacją budynków kompleksu wypoczynkowego Jamno zlokalizowanego na terenie kompleksu 2132 Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu, przy ul. Suriana 24 Zamówienie podzielono na pięć zadań: Zadanie A - Modernizacja instalacji c.o. i instalacji solarnej w 4 istniejących kotłowniach gazowych zlokalizowanych w budynkach: Słowik, Liliput, Klub i Pelikan wraz z projektowanymi przyłączami; ( termin realizacji: 15.03.2008 - 30.06.2008 ) Zadanie B - Roboty budowlane i inst. elektryczne - budynek Liliput ( termin realizacji 15.03.2008 - 30.06.2008 ) a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, b) docieplenie dachu i stropodachu c) roboty ogólnobudowlane d) instalacja odgromowa Zadanie C - Roboty budowlane i inst. elektryczne - budynek Słowik ( termin realizacji 15.03.2008 - 30.06.2008 ) a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, b) docieplenie dachu i stropodachu c) roboty ogólnobudowlane c) instalacja odgromowa Zadanie D - Roboty budowlane i inst. elektryczne - budynek Klub ( termin realizacji 15.03.2008 - 30.06.2008 ) a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej c) roboty ogólnobudowlane d) instalacja odgromowa Zadanie E - Roboty budowlane wraz z inst. sanitarnymi i elektrycznymi - budynek Czajka ( termin realizacji 15.08.2008 do 20.12.2008 ) a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, b) docieplenie dachu i stropodachu c) roboty modernizacyjne ( budowlane: wymiana dachu, wzmocnienie konstrukcji stropów, roboty ogólnobudowlane - roboty inst. sanitarne i elektryczne, instalacja odgromowa) d) pochylnia dla osób niepełnosprawnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) Zadanie A - 20.000, - zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). b) Zadanie B - 7.000, - zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). c) Zadanie C - 9.000, - zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). d) Zadanie D - 8.000, - zł. (słownie: osiem tysięcy złotych). e) Zadanie E - 40.000, - zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych.)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, a mianowicie: a) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wielobranżowej roboty remontowej w placówkach oświatowych lub obiektach użyteczności publicznej o wartości brutto min. 1.000.000 zł. - obejmujące swym zakresem prace modernizacyjne. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem, np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy, wystawionym przez inwestora, potwierdzającym, że zlecone roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres robót i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną w budownictwie jako kierownik robót (budowy) w branży budowlanej - osoba ta musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenieo przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a mianowicie wykażą, składając ofertę, że dysponują środkami pieniężnymi w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonujący zamówienie w części finansowanej przez Ekofundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii. Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców , będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów , jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły :spełnia - nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1; 3; 4 SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt.16.1 i formie określonej w SIWZ: 1. Formularz ofertowy o treści zgodnej określoną we wzorze stanowiącym zał.nr 2 W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, wg wzoru określonego w załączniku nr 4; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone (za zgodność z oryginałem) przez osoby upoważnione ze strony pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu. c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. d) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. e) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, zgodnie z którym informację składają: 1) osoby fizyczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ustawy; 2) wszyscy wspólnicy spółek jawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5 ustawy; 3) wszyscy partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy; 4) wszyscy komplementariusze spółek komandytowych i spółek komandytowo - akcyjnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 7 ustawy; 5) wszyscy urzędujący członkowie organu zarządzającego w przypadku osób prawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 8 ustawy; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. f) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. g) Potencjał kadrowy wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. h) Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w pkt. 9.2..b SIWZ - kierownika robót (budowy); W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. i) Kopia uprawnień opisanych w pkt. 9.2.b SIWZ - kierownika robót (budowy) w branży budowlanej; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. j) Wykaz zamówień opisanych w pkt. 9.2.a. zrealizowanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) - wzór stanowi załącznik nr 8 - poparty dokumentami świadczącymi o należytym ich wykonaniu. W przypadku wykazania zamówienia nie popartego dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością /np. referencje/ - pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. k) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków pieniężnych lub zdolność kredytową w wysokości opisanej w Części III pkt. 1.3 SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. l) Pełnomocnictwo (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Zestawienie wartości elementów przedmiotu zamówienia - wypełnione na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 5. Kosztorysy ofertowe - wypełnione wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdw.afr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu, ul. Suriana 24, 76 - 032 Unieście, budynek administracyjny, pok. 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu, ul. Suriana 24, 76 - 032 Unieście, budynek administracyjny, pok. 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Modernizacja sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.