Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-18
Zatory: Kształtowanie centrów wsi - remont świetlic wiejskich w Zatorach i w Pniewie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich
Numer ogłoszenia: 34189 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zatory , ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, woj. mazowieckie, tel. 29 741 03 94, faks 29 7410394.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształtowanie centrów wsi - remont świetlic wiejskich w Zatorach i w Pniewie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kształtowanie centrów wsi - remont świetlic wiejskich w Zatorach i w Pniewie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich. Zamówienie niniejsze obejmuje: 1) remont budynku świetlicy wiejskiej w Pniewie - część nr I zamówienia tj. wykonanie: a) remont dachu, - roboty rozbiórkowe, - roboty pokrywcze, b) remont elewacji, - roboty przygotowawcze, - ocieplenie ścian zewnętrznych - od cokołu do gzymsu, c) remont świetlicy - parter i piętro, - roboty rozbiórkowe, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - posadzki parter, - posadzki piętro, - okładziny sufitów płytami GKB wraz z malowaniem, - roboty murowe, tynkowe i okładziny ścienne z płytek, - roboty malarskie - pomieszczenia na parterze i piętrze, - roboty malarskie - klatka schodowa, d) roboty sanitarne, - instalacja wodno - kanalizacyjna, - wyposażenie kotłowni, 2) remont świetlicy wiejskiej w Zatorach wraz z zagospodarowaniem terenu - umocnienie i utwardzenie skarp zbiornika - część nr II zamówienia tj. wykonanie: a) remont posadzki - świetlica, b) stolarka okienna i drzwiowa, c) dach, d) elewacje, e) zagospodarowanie terenu, - teren zbiornika wodnego, - utwardzenia i infrastruktura techniczna, Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ nr 1a - część nr I zamówienia i nr 1b - część nr II zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno/ eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Wskazane produkty lub urządzenia posłużyły do dokonania obliczeń parametrów technicznych oraz rozmieszczenia urządzeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.32.10.00-3, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.22.00-5, 45.33.11.00-7, 45.44.20.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.31.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: a) część nr I zamówienia - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). b) część nr II zamówienia - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt ustawy;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: - wykaz co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości (minimum 150.000,00 zł - każda), daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypleniony formularz oferty; - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1; - zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy; - dowód wniesienia wadium; - kosztorys ofertowy (służący do celów porównawczych) wykonany w oparciu o przedmiot robót (Zamawiający dopuszcza aby kosztorys był wykonany metodą uproszczoną);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zatory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Działania Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w Pniewie - część I zamówienia p.n.: Kształtowanie centrów wsi - remont świetlic wiejskich w Zatorach i w Pniewie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie niniejsze obejmuje: a) remont dachu, - roboty rozbiórkowe, - roboty pokrywcze, b) remont elewacji, - roboty przygotowawcze, - ocieplenie ścian zewnętrznych - od cokołu do gzymsu, c) remont świetlicy - parter i piętro, - roboty rozbiórkowe, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - posadzki parter, - posadzki piętro, - okładziny sufitów płytami GKB wraz z malowaniem, - roboty murowe, tynkowe i okładziny ścienne z płytek, - roboty malarskie - pomieszczenia na parterze i piętrze, - roboty malarskie - klatka schodowa, d) roboty sanitarne, - instalacja wodno - kanalizacyjna, - wyposażenie kotłowni,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.32.10.00-3, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.22.00-5, 45.33.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Zatorach wraz z zagospodarowaniem terenu - umocnienie i utwardzenie skarp zbiornika - część II zadania p.n.: Kształtowanie centrów wsi - remont świetlic wiejskich w Zatorach i w Pniewie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie niniejsze obejmuje: a) remont posadzki - świetlica, b) stolarka okienna i drzwiowa, c) dach, d) elewacje, e) zagospodarowanie terenu, - teren zbiornika wodnego, - utwardzenia i infrastruktura techniczna,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.20.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.