Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Puszcza Mariańska: wykonanie usług pozyskania i zrywki drewna oraz uporządkowanie powierzchni z resztek pozrębowych na terenie planowanej autostrady relacji Stryków - Konotopa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radziwiłłów.
Numer ogłoszenia: 342266 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów , ul. Sanatorówka 2/2, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 8310110; 607096802, faks 046 8310110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/web/radziwillow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadleśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług pozyskania i zrywki drewna oraz uporządkowanie powierzchni z resztek pozrębowych na terenie planowanej autostrady relacji Stryków - Konotopa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radziwiłłów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług pozyskania i zrywki drewna oraz uporządkowanie powierzchni z resztek pozrębowych na terenie planowanej autostrady relacji Stryków - Konotopa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radziwiłłów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1000 zł w formie przewidzianej w UstawieIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do zamówienia określone zostały w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do zamówienia określone zostały w pkt 9. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5.2. W odniesieniu do zamówienia zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9, jeżeli wykonawca: a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 zamówienia (pracy) polegającego na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zrywki, pozyskania drewna i zagospodarowania, na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł /rocznie, b) dysponuje co najmniej 2 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej); lub jedną osobą posiadającą uprawnienia do obsługi maszyn wielooperacyjnych (harwestery) c) dysponuje następującymi urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - ciągnik specjalistyczny typu skidder (LKT) lub ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM. przystosowany do półpodwieszonej zrywki drewna dłużycowego - szt. 1; - ciągnik specjalistyczny typu forwarder lub leśna przyczepa specjalistyczna do nasiębiernej zrywki drewna - szt. 1 ;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta składana samodzielnie przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) formularz oferty (wg wzoru - załącznik nr 1), 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2), 3) kosztorys ofertowy (wg wzoru - załącznik nr 3), 4) wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (wg wzoru - załącznik nr 4) polegających na wykonywaniu usług o charakterze i wartości przewidzianej w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) dokumenty potwierdzające, iż usługi określone w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje), firmy współpracujące z Nadleśnictwem Radziwiłłów w zakresie usług leśnych są zwolnione z dostarczenia referencji, 6) wykaz osób (wg wzoru - załącznik nr 5), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z potwierdzonymi informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu kierowcy ciągnika lub operatora maszyn wielooperacyjnych, posiadanie aktualnych zaświadczeń właściwego lekarza potwierdzające zdolność do wykonywania określonych prac leśnych dla osób wskazanych w wykazie osób), 7) zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej) dla osób wskazanych w wykazie osób (wg wzoru - załącznik nr 5), 8) wykaz niezbędnych do wykonania urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 6), 9) zaakceptowany wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego, 10) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert], 10.2. Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinna zawierać oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2) złożone w Imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszystkie złożone dokumenty powinny zostać podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/web/radziwillow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres: ul. Senatorówka 2/2, 96-330 Puszcza Mariańska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Adres: ul. Senatorówka 2/2, 96-330 Puszcza Mariańska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- Usługi z zakresu opieki administracyjnej nad systemem informatycznym oraz wsparcie dla Zamawiającego w zakresie cyberbezpieczeństwa (niebędące usługą SOC)
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Dostarczenie sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Gminy Potęgowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Potęgowo w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.