eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › usługi szkoleniowe w ramach projektu Piska Akademia Aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Pisz: usługi szkoleniowe w ramach projektu Piska Akademia Aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 342272 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu , ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 423 36 54, faks 0-87 423 36 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.bip.pisz.hi.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mgops.bip.pisz.hi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi szkoleniowe w ramach projektu Piska Akademia Aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne odnosi się do organizacji i przeprowadzenia różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla 57 osób. Uczestnikami szkoleń są osoby w wieku 18- 64 lata będących beneficjentami MGOPS w Piszu. Zamówienie publiczne zostało podzielone na 5 części z czego każda część stanowi odrębne zorganizowanie szkolenia.Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia ( na wybrany kierunek szkolenia) Każda część będzie oddzielnie oceniana. Zamówienie publiczne obejmuje następujące części zamówienia:Szkolenie- Część I Prawo jazdy kat B- dla 22 osób, Część II Operator Wózków widłowych - dla 11 osób, Część III Piekarz-cukiernik dla 8 osób, Część IV Opiekun osób starszych-10, Część V - Pracownik biurowy-6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.10.00-8, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania ,że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym. Dla uznania , że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał ,że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania , ze Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazała , że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu ( niniejsze warunki udziału należy spełnić łącznie) I część zamówienia - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych i praktycznych posiadającą właściwe uprawnienia i posiadającą min trzy letni staż zawodowy w zakresie nauki jazdy,II część posiadanie co najmniej jednego wykładowcy o co najmniej średnim wykształceniu z co najmniej dwu letnim doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu tego typu kursów, III część posiadanie co najmniej jednego wykładowcy o co najmniej średnim wykształceniu dopuszcza się posiadanie wykształcenia zawodowego kierunkowego z co najmniej dwu letnim doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu tego typu kursów, IV część posiadania wykształcenia zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmioty oraz uprawnień do wykonywania zawodu , posiadanie co najmniej 2 letniego do doświadczenia zawodowego , część V - posiadanie przez każdego wykładowcę/ instruktora wykształcenia zgodnego z kierunkiem szkolenia lub uprawnień do wykonywania zawodu, posiadanie co najmniej dwu letniego doświadczenia zawodowego. Doświadczenie posiadanie w okresie ostatnich czterech lat przed dnie wszczęcia postępowania - dotyczy wszystkich części

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia warunki/warunków do przeprowadzenia szkolenia, na podstawie wymaganych i złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt X ppkt 2 SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Nie wykazanie w jednoznaczny sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać następujące informacje: - wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Niniejszy dokument powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczony notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana do realizacji, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku spółki cywilnej - do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej określającej sposób reprezentacji spółki, w tym określającej, który lub którzy ze wspólników posiadają prawo do składania oświadczenia woli w imieniu spółki. Dokumenty wymienione w pkt X ppkt 7 SIWZ dołącza każdy Wykonawca lub wspólnik spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
  • 3 - Akredytacja kuratora oświaty - 10
  • 4 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
  • 5 - program i materiały dydaktyczne - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmierci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; W takim przypadku zaproponowana osoba powinna posiadać - na dzień składania ofert - co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak wykładowca zastępowany; c) zmiana harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; d) zmiana realizacji miejsca zamówienia, w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.bip.pisz.hi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu ul. Wąglicka 1 12-200 Pisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu 12-200 Pisz, ul. Wąglicka 1 Sekretariat pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Piotytet VII promocja integracji społecznej Działania : 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania :7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Szkolenia dla osób będących beneficjentami Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kat B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawo jazdy kat B dla 22 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. program i materiały dydaktyczne - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 11 osób biorących udział w projekcie PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI mające na celu uzyskanie uprawnień do pracy dotyczących obsługi wózka widłowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. program i materiały dydaktyczne - 20
    • 3. Akredytacja kuratora oświaty - 10
    • 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
    • 5. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Piekarz- cukiernik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 8 osób uczestników w ramach projektu PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI mające na celu UZYSKANIE PODSTAWOWYCH UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE PIEKARZ- CUKIERNIK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Akredytacja kuratora oświaty - 10
    • 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
    • 5. program i materiały dydaktyczne - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OPIEKUN OSÓB STARSZYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 10 osób będących uczestnikami projektu PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI mających na celu nabycie umiejętności w ramach opieki nad osobami starszymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Akredytacja kuratora oświaty - 10
    • 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
    • 5. program i materiały dydaktyczne - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pracownik biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dl 6 osób uczestników projektu PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI mające na celu nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu pracy biurowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. Akredytacja kuratora oświaty - 10
    • 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
    • 5. program i materiały dydaktyczne - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.