Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Pisz: usługi szkoleniowe w ramach projektu Piska Akademia Aktywności
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 342272 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu , ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 423 36 54, faks 0-87 423 36 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.bip.pisz.hi.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mgops.bip.pisz.hi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi szkoleniowe w ramach projektu Piska Akademia Aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne odnosi się do organizacji i przeprowadzenia różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla 57 osób. Uczestnikami szkoleń są osoby w wieku 18- 64 lata będących beneficjentami MGOPS w Piszu. Zamówienie publiczne zostało podzielone na 5 części z czego każda część stanowi odrębne zorganizowanie szkolenia.Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia ( na wybrany kierunek szkolenia) Każda część będzie oddzielnie oceniana. Zamówienie publiczne obejmuje następujące części zamówienia:Szkolenie- Część I Prawo jazdy kat B- dla 22 osób, Część II Operator Wózków widłowych - dla 11 osób, Część III Piekarz-cukiernik dla 8 osób, Część IV Opiekun osób starszych-10, Część V - Pracownik biurowy-6.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.10.00-8, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania ,że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym. Dla uznania , że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał ,że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania , ze Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazała , że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu ( niniejsze warunki udziału należy spełnić łącznie) I część zamówienia - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych i praktycznych posiadającą właściwe uprawnienia i posiadającą min trzy letni staż zawodowy w zakresie nauki jazdy,II część posiadanie co najmniej jednego wykładowcy o co najmniej średnim wykształceniu z co najmniej dwu letnim doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu tego typu kursów, III część posiadanie co najmniej jednego wykładowcy o co najmniej średnim wykształceniu dopuszcza się posiadanie wykształcenia zawodowego kierunkowego z co najmniej dwu letnim doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu tego typu kursów, IV część posiadania wykształcenia zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmioty oraz uprawnień do wykonywania zawodu , posiadanie co najmniej 2 letniego do doświadczenia zawodowego , część V - posiadanie przez każdego wykładowcę/ instruktora wykształcenia zgodnego z kierunkiem szkolenia lub uprawnień do wykonywania zawodu, posiadanie co najmniej dwu letniego doświadczenia zawodowego. Doświadczenie posiadanie w okresie ostatnich czterech lat przed dnie wszczęcia postępowania - dotyczy wszystkich części
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia warunki/warunków do przeprowadzenia szkolenia, na podstawie wymaganych i złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt X ppkt 2 SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Nie wykazanie w jednoznaczny sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać następujące informacje: - wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Niniejszy dokument powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczony notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana do realizacji, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku spółki cywilnej - do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej określającej sposób reprezentacji spółki, w tym określającej, który lub którzy ze wspólników posiadają prawo do składania oświadczenia woli w imieniu spółki. Dokumenty wymienione w pkt X ppkt 7 SIWZ dołącza każdy Wykonawca lub wspólnik spółki cywilnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3 - Akredytacja kuratora oświaty - 10
- 4 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 5 - program i materiały dydaktyczne - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmierci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; W takim przypadku zaproponowana osoba powinna posiadać - na dzień składania ofert - co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak wykładowca zastępowany; c) zmiana harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; d) zmiana realizacji miejsca zamówienia, w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.bip.pisz.hi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu
ul. Wąglicka 1
12-200 Pisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu 12-200 Pisz, ul. Wąglicka 1 Sekretariat pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Piotytet VII promocja integracji społecznej Działania : 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania :7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Szkolenia dla osób będących beneficjentami Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kat B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawo jazdy kat B dla 22 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.41.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. program i materiały dydaktyczne - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 5. Akredytacja kuratora oświaty - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator wózka widłowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 11 osób biorących udział w projekcie PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI mające na celu uzyskanie uprawnień do pracy dotyczących obsługi wózka widłowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. program i materiały dydaktyczne - 20
- 3. Akredytacja kuratora oświaty - 10
- 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 5. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Piekarz- cukiernik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 8 osób uczestników w ramach projektu PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI mające na celu UZYSKANIE PODSTAWOWYCH UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE PIEKARZ- CUKIERNIK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Akredytacja kuratora oświaty - 10
- 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 5. program i materiały dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OPIEKUN OSÓB STARSZYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 10 osób będących uczestnikami projektu PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI mających na celu nabycie umiejętności w ramach opieki nad osobami starszymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Akredytacja kuratora oświaty - 10
- 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 5. program i materiały dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pracownik biurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dl 6 osób uczestników projektu PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI mające na celu nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu pracy biurowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Akredytacja kuratora oświaty - 10
- 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 5. program i materiały dydaktyczne - 20
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- 1 - Remont DP Nr 1658N (Turowo - Zawady). 2 - Remont DP Nr 1875N (Kumielsk - Cwaliny). 3 - Remont DP Nr 1664N (Stare Guty). 4 - Remont DP Nr 4616N (ul. Jagodna).
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu nauki języka polskiego jako obcego na poziomie B1, B2
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Szkolenia dla kadry akademickiej PW: Cz. 1 - Cyberbezpieczeństwo w uczelni, Cz. 2 - Tworzenie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem AI, Cz. 3 - AI jako asystent kadry akademickiej
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.