Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-14
Ogłoszenie nr 342507 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.
Zagnańsk: "Zakup (dostawa) autobusu 19 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Braterskie Serca, krajowy numer identyfikacyjny
260611647, ul.
Belno
143,
26-050
Zagnańsk, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413001951, e-mail
, faks
413001951.
Adres strony internetowej (URL): http://wtzbelno.jimdo.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://wtzbelno.jimdo.com/przetargi/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://wtzbelno.jimdo.com/przetargi/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Adres:
Stowarzyszenie Braterskie Serca Belno 143 26-050 Zagnańsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup (dostawa) autobusu 19 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D"
Numer referencyjny: Znak: SBS.Belno.271.2.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) fabrycznie nowego autobusu (rok produkcji 2016) do przewozu 19 pasażerów + 1 kierowca z możliwością przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla Stowarzyszenia Braterskie Serca w Belnie. Samochód musi być wyposażony w najazd dla wózków inwalidzkich. Wymagania techniczne 1. Autobus fabrycznie nowy, nieużywany, bez wad 2. Rok produkcji - 2016 3. Najazdy składane do wprowadzenia wózka inwalidzkiego 4. Ilość miejsc - 19+ 1 5. Rodzaj silnika - Diesel 6. Pojemność silnika min. 1900 cm3 7. Zbiornik paliwa min 70 l 8. Moc silnika min 140 KM 9. Norma emisji zanieczyszczeń min EURO5 lub wyższa 10. Pojazd musi posiadać pełną homologację na autobus oraz na przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. 11. Skrzynia biegów manualna, min. 6-biegowa + bieg wsteczny 12. Sprzęgło suche 13. Układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy 14. Hydrauliczny system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) 15. Układ hamulcowy dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem 16. Przekładania z blokadą koła kierownicy 17. Wspomaganie układu kierowniczego 18. Koła i ogumienia - 6 szt. 19. Pełnowymiarowe koło zapasowe - 1 szt. 20. Opony letnie z felgami - 6 szt. 21. Opony zimowe - 6 szt. 22. Chlapacze przednich i tylnich kół - 4 szt. 23. Rozstaw osi min 4 100 cm 24. Długość dowolna (cm) 25. Podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną 26. Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego szyby dwuwarstwowe , panoramiczne, zasłonki 27. Szyba przednia ze szkła klejonego z osłoną przeciwsłoneczną dla kierowcy 28. Młoteczki do zbicia szyb umieszczone przy wyjściach ewakuacyjnych 29. Uchwyty do mocowania wózka inwalidzkiego w systemie szynowym 30. Komplet atestowanych pasów bezpieczeństwa zabezpieczających wózki inwalidzkie 31. Trójpunktowe pasy bezpieczeństwa ze zwijaczami na wszystkie fotele pasażerów i kierowcy 32. Fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej 33. Siedzenie kierowcy z zagłówkiem 34. Pokrycie ścian, słupków, sufitu tapicerką miękką dźwiękoszczelną-termiczną 35. Uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie pasażerów 36. Poręcz zabezpieczająca, znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach 37. Obniżony stopień wejścia 38. Szyba za kierowcą/ przegroda za fotelem kierowcy 39. Szyba elektryczna w drzwiach przednich kierowcy 40. Szyberdach mechaniczny z wyjściem awaryjnym 41. Oświetlenie centralne 42. Oświetlenie stopnia bocznego- wejściowego 43. Lusterka elektryczne i podgrzewane z szerokim kątem widzenia 44. Lusterko wewnętrzne 45. Drzwi obok z prawej strony kierowcy otwierane manualnie 46. Poduszka powietrzna kierowcy 47. Tachograf cyfrowy 48. Radio z CD - możliwość odtwarzania MP3, 49. Klimatyzacja kabiny kierowcy i dodatkowa przedziału pasażerów 50. Światła halogenowe przeciwmgielne przednie 51. Światła obrysowe boczne i dachowe, górne kierunkowskazy 52. Immobilaizer 53. Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz 54. Zamek centralny z możliwością otwarcia z pilota zamontowanego przy kluczyku 55. Apteczka autobusowa 56. Trójkąt ostrzegawczy wystawiany na zewnątrz pojazdu 57. Atestowana i ważna gaśnica 58. Zestaw podręcznych narzędzi 59. Autobus musi być objęty co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji, z zachowaniem gwarancji producenta pojazdu bazowego, bez limitu kilometrów. Gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne bez limitu przejechanych kilometrów - min 24 mies. 60. Gwarancja na wady powłoki lakierniczej bez limitu przejechanych kilometrów - min 24 mies. 61. Gwarancja na perforację nadwozia i podwozia bez limitu przejechanych kilometrów - nie mniej niż 6 lat (72 miesiące) 62. Autoryzowany serwis nie może znajdować się więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego 63. Autobus musi posiadać na wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać normy i przepisy o przewozie osobowym oraz przewozie osób niepełnosprawnych 64. Dokumentację umożliwiającą pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii autobus - homologacja 65. Zaczep holowniczy z przodu i z tyłu Inne Wymagania Zamawiającego 1.W chwili dostawy samochód musi posiadać wykonany przegląd zerowy oraz gwarancję określoną w książce gwarancyjnej. 2.Wykonawca w chwili odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekaże Zamawiającemu dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji (kartę pojazdu wyciąg ze świadectwem homologacji, książkę gwarancji oraz fakturę zakupu). Wykonawca zapewni: o przeszkolenie pracowników obsługi w zakresie eksploatacji pojazdu i BHP w warunkach praktycznego użytkowania pojazdu, o W przypadku wystąpienia awarii samochodu w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania go z siedziby Zamawiającego, dokonania naprawy w stacji serwisowej autoryzowanej przez producenta samochodu, oraz do jego odstawienia do siedziby Zamawiającego po usunięciu awarii.
II.5) Główny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 16/01/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10.7 SIWZ ( jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego( jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Wielkość zużycia paliwa | 10 |
Wielkość emisji dwutlenku węgla | 10 |
gwarancja na perforację nadwozia | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/11/2016, godzina: 15:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI ZAGNAŃSK
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji w ramach zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z termomodernizacją budynku Przedszkola w Samsonowie, gm. Zagnańsk"
- Modernizacja kotłowni internatu oraz sanitariatów w szkole.
- "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, inwestycja na dz. nr ewid.:122/8, obręb Gruszka oraz na dz. nr ewid.: 1/10, 21, obręb Kajetanów, gmina Zagnańsk".
więcej: przetargi ZAGNAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 24 osób
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.