eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk"Zakup (dostawa) autobusu 19 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360786 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Zagnańsk: "Zakup (dostawa) autobusu 19 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 342507-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Braterskie Serca, krajowy numer identyfikacyjny 260611647, ul. Belno  143, 26-050  Zagnańsk, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413001951, faks 413001951, e-mail elaslewa@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): wtzbelno.jimdo.com/przetargi/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup (dostawa) autobusu 19 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Znak: SBS.Belno.271.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) fabrycznie nowego autobusu (rok produkcji 2016) do przewozu 19 pasażerów + 1 kierowca z możliwością przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla Stowarzyszenia Braterskie Serca w Belnie. Samochód musi być wyposażony w najazd dla wózków inwalidzkich. Wymagania techniczne 1. Autobus fabrycznie nowy, nieużywany, bez wad 2. Rok produkcji - 2016 3. Najazdy składane do wprowadzenia wózka inwalidzkiego 4. Ilość miejsc - 19+ 1 5. Rodzaj silnika - Diesel 6. Pojemność silnika min. 1900 cm3 7. Zbiornik paliwa min 70 l 8. Moc silnika min 140 KM 9. Norma emisji zanieczyszczeń min EURO5 lub wyższa 10. Pojazd musi posiadać pełną homologację na autobus oraz na przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. 11. Skrzynia biegów manualna, min. 6-biegowa + bieg wsteczny 12. Sprzęgło suche 13. Układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy 14. Hydrauliczny system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) 15. Układ hamulcowy dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem 16. Przekładania z blokadą koła kierownicy 17. Wspomaganie układu kierowniczego 18. Koła i ogumienia - 6 szt. 19. Pełnowymiarowe koło zapasowe - 1 szt. 20. Opony letnie z felgami - 6 szt. 21. Opony zimowe - 6 szt. 22. Chlapacze przednich i tylnich kół - 4 szt. 23. Rozstaw osi min 4 100 cm 24. Długość dowolna (cm) 25. Podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną 26. Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego szyby dwuwarstwowe , panoramiczne, zasłonki 27. Szyba przednia ze szkła klejonego z osłoną przeciwsłoneczną dla kierowcy 28. Młoteczki do zbicia szyb umieszczone przy wyjściach ewakuacyjnych 29. Uchwyty do mocowania wózka inwalidzkiego w systemie szynowym 30. Komplet atestowanych pasów bezpieczeństwa zabezpieczających wózki inwalidzkie 31. Trójpunktowe pasy bezpieczeństwa ze zwijaczami na wszystkie fotele pasażerów i kierowcy 32. Fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej 33. Siedzenie kierowcy z zagłówkiem 34. Pokrycie ścian, słupków, sufitu tapicerką miękką dźwiękoszczelną-termiczną 35. Uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie pasażerów 36. Poręcz zabezpieczająca, znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach 37. Obniżony stopień wejścia 38. Szyba za kierowcą/ przegroda za fotelem kierowcy 39. Szyba elektryczna w drzwiach przednich kierowcy 40. Szyberdach mechaniczny z wyjściem awaryjnym 41. Oświetlenie centralne 42. Oświetlenie stopnia bocznego- wejściowego 43. Lusterka elektryczne i podgrzewane z szerokim kątem widzenia 44. Lusterko wewnętrzne 45. Drzwi obok z prawej strony kierowcy otwierane manualnie 46. Poduszka powietrzna kierowcy 47. Tachograf cyfrowy 48. Radio z CD - możliwość odtwarzania MP3, 49. Klimatyzacja kabiny kierowcy i dodatkowa przedziału pasażerów 50. Światła halogenowe przeciwmgielne przednie 51. Światła obrysowe boczne i dachowe, górne kierunkowskazy 52. Immobilaizer 53. Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz 54. Zamek centralny z możliwością otwarcia z pilota zamontowanego przy kluczyku 55. Apteczka autobusowa 56. Trójkąt ostrzegawczy wystawiany na zewnątrz pojazdu 57. Atestowana i ważna gaśnica 58. Zestaw podręcznych narzędzi 59. Autobus musi być objęty co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji, z zachowaniem gwarancji producenta pojazdu bazowego, bez limitu kilometrów. Gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne bez limitu przejechanych kilometrów - min 24 mies. 60. Gwarancja na wady powłoki lakierniczej bez limitu przejechanych kilometrów - min 24 mies. 61. Gwarancja na perforację nadwozia i podwozia bez limitu przejechanych kilometrów - nie mniej niż 6 lat (72 miesiące) 62. Autoryzowany serwis nie może znajdować się więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego 63. Autobus musi posiadać na wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać normy i przepisy o przewozie osobowym oraz przewozie osób niepełnosprawnych 64. Dokumentację umożliwiającą pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii autobus - homologacja 65. Zaczep holowniczy z przodu i z tyłu Inne Wymagania Zamawiającego 1.W chwili dostawy samochód musi posiadać wykonany przegląd zerowy oraz gwarancję określoną w książce gwarancyjnej. 2.Wykonawca w chwili odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekaże Zamawiającemu dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji (kartę pojazdu wyciąg ze świadectwem homologacji, książkę gwarancji oraz fakturę zakupu). Wykonawca zapewni: o przeszkolenie pracowników obsługi w zakresie eksploatacji pojazdu i BHP w warunkach praktycznego użytkowania pojazdu, o W przypadku wystąpienia awarii samochodu w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania go z siedziby Zamawiającego, dokonania naprawy w stacji serwisowej autoryzowanej przez producenta samochodu, oraz do jego odstawienia do siedziby Zamawiającego po usunięciu awarii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34121000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT206666.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
zakład Usługowo - Tapicerski Tomasz Gad,  tomaszgadtapicer@wp.pl,  ul. Spacerowa 26 B,  26-067,  Strawczyn,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242400,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242400,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 251535,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.