eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie w okresie od 23 stycznia 2009 r. do 31 marca 2010 r. usług w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i pracowników ZAMAWIAJĄCEGO, znajdujących się w budynkach położonych przy ul. Ząbkowskiej 41, 41A, 42 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Warszawa: Świadczenie w okresie od 23 stycznia 2009 r. do 31 marca 2010 r. usług w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i pracowników ZAMAWIAJĄCEGO, znajdujących się w budynkach położonych przy ul. Ząbkowskiej 41, 41A, 42 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 342859 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urpl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie w okresie od 23 stycznia 2009 r. do 31 marca 2010 r. usług w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i pracowników ZAMAWIAJĄCEGO, znajdujących się w budynkach położonych przy ul. Ząbkowskiej 41, 41A, 42 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług ochrony obiektu przy ul. Ząbkowskiej 41, 41A polega w dni robocze w godzinach 7:30-16:30 na pełnieniu ochrony przez trzech pracowników WYKONAWCY, w sposób opisany w SIWZ. Świadczenie ochrony obiektu przy ul. Ząbkowskiej 41, 41A polega w dni robocze w godzinach 16:30-7:30, w tym w godzinach nocnych, oraz we wszystkie pozostałe dni przez całą dobę, na pełnieniu ochrony przez dwóch pracowników WYKONAWCY, w w sposób opisany w SIWZ. Ochrona budynku przy ul. Ząbkowskiej 42 jest jednostanowiskowa stała, pełniona przez pracowników WYKONAWCY 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Wymaga się, aby w odniesieniu do usług objętych zamówieniem WYKONAWCA wdrożył i skutecznie realizował w ramach prowadzonej działalności system zapewnienia jakości w zakresie usług ochrony osób i mienia, oparty na odpowiednich normach europejskich, np. EN ISO 9001 2000. Dlatego ZAMAWIAJĄCY żąda, aby WYKONAWCA przedstawił wraz z ofertą zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań WYKONAWCY z systemem zapewnienia jakości, opartym na normach europejskich, np. EN ISO 9001 2000. Załączony do oferty dokument, np. certyfikat, musi być ważny (aktualny) oraz potwierdzać - zgodnie z odpowiednią normą europejską - wdrożenie i skuteczne realizowanie systemu zarządzania jakością w zakresie usług ochrony osób i mienia, prowadzonych przez WYKONAWCĘ w ramach jego działalności.Termin wykonania zamówienia - od 23 stycznia 2009 r. do 31 marca 2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie WYKONAWCY, którzy spełniają warunki szczegółowe ustalone w pkt 1÷3 na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP, a także nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 PZP. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCĄ. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), żaden WYKONAWCA nie może podlegać żadnemu z wyżej określonych wykluczeń oraz konsorcjum albo spółka cywilna musi spełnić ustalone następujące warunki szczegółowe: 1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, co wyraża się poprzez prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie koncesji, określającej zakres i formy prowadzenia tych usług, w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221, ze zm.). 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, co wyraża się poprzez: a) należyte wykonanie lub należyte wykonywanie, w okresie od 1 grudnia 2005 r. do 1 grudnia 2008 r. usług całodobowej ochrony osób i mienia, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie kryterium oceny ofert DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE WYKONAWCY, zgodnie z pkt 3.2.f w związku z pkt 8.6.b SIWZ; b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia WYKONAWCY osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi są osoby bezpośrednio świadczące ochronę fizyczną, posiadające kwalifikacje (wykształcenie, doświadczenie) niezbędne do wykonania zamówienia, przy zapewnieniu obsady co najmniej 1 stanowiska całodobowej ochrony w obiekcie przy ul. Ząbkowskiej 41, 41A oraz obsady stanowiska całodobowej ochrony w budynku przy ul. Ząbkowskiej 42, przez osoby posiadające licencje co najmniej 1. stopnia, wydane na zasadach określonych w przepisach o ochronie osób i mienia; wszystkie osoby skierowane przez WYKONAWCĘ do wykonywania bezpośredniej ochrony fizycznej muszą legitymować się poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego, uprawniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej -zastrzeżone- w rozumieniu ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki określone w lit.a,b zostaną spełnione wtedy, gdy dowolni uczestnicy konsorcjum wykażą odrębnie dla każdego z ww. warunków łączną zdolność, adekwatnie do złożonej wspólnie oferty. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co wyraża się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej WYKONAWCY w zakresie prowadzonej działalności, w tym również za szkody, które mogą powstać w okresie umowy w sprawie zamówienia (do 31 marca 2010 r.); suma ww. ubezpieczenia musi stanowić równowartość kwoty co najmniej 3 000 000,- PLN (trzy miliony ZŁOTYCH); WYKONAWCA nie może zalegać z zapłatą należnej składki albo raty z tytułu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), jeżeli żaden z WYKONAWCÓW nie spełnia samodzielnie powyżej określonego warunku, zostanie on spełniony wtedy, gdy dowolni WYKONAWCY wykażą (w dowolnej konfiguracji), że łączne sumy ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej każdego WYKONAWCY nie są mniejsze od określonej wyżej minimalnej sumy ubezpieczenia w zakresie OC. Sposób dokonywania oceny spełniania wymienionych w pkt 1-3 warunków (ogólnych i szczegółowych) udziału w postępowaniu jest oparty na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń zamieszczonych przez WYKONAWCĘ w dokumentacji ofertowej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) koncesja umożliwiająca prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, wystawiona przez MSWiA albo inny upoważniony organ; 4) aktualne zaświadczenie właściwych: naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że WYKONAWCA uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wyżej określone zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) sporządzony według wzoru załącznika nr 3 WYKAZ USŁUG wykonanych lub wykonywanych w okresie od 1 grudnia 2005 r. do 1 grudnia 2008 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług całodobowej ochrony osób i mienia, wymaganych na podstawie warunku ustalonego w pkt 2.a, z podaniem ich przedmiotu, dat (miesiąc, rok) rozpoczęcia i zakończenia każdej umowy, wartości (z VAT) tych umów oraz nazw i adresów odbiorców tych usług; do WYKAZU należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi (umowy) zostały należycie wykonane w ww. okresie lub są wykonywane należycie w przypadku umów niezakończonych do 1 grudnia 2008 r.; 8) w celu potwierdzenia warunków wymaganych w pkt 2.b - sporządzony według wzoru załącznika nr 4 WYKAZ OSÓB, którymi dysponuje lub będzie dysponował WYKONAWCA i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; jeżeli w ww. WYKAZIE WYKONAWCA wskazał osoby, którymi będzie dysponował, to jednocześnie przedstawia pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia WYKONAWCY osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie umowy w sprawie zamówienia, realizowanej przez WYKONAWCĘ; do WYKAZU należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane w pkt 2.b licencje co najmniej 1. stopnia, a także oświadczenie WYKONAWCY o posiadaniu przez wykazanych pracowników lub gotowości do uzyskania przez nich wymaganych poświadczeń umożliwiających dostęp do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej -zastrzeżone- najpóźniej w ciągu miesiąca od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA posiada w dniu wyznaczonym na składanie ofert ważne ubezpieczenie swojej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z warunkiem ustalonym w pkt 3, tj. suma ww. ubezpieczenia stanowi równowartość kwoty nie mniejszej niż 3 000 000,- PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie zawodowe WYKONAWCY - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urpl.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41; Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41; pok. nr 020 (Kancelaria Główna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.01.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Korzystając z możliwości dopuszczonych w art. 5 ust. 1 PZP w związku z 23. kategorią usług określonych w załączniku IIB do dyrektywy 2004_18_WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 31 marca 2004 r., w zakresie niestosowania przepisów PZP, dotyczących zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości WYKONAWCY, w pkt 8.6.b ustalono kryterium oceny ofert DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE WYKONAWCY, oceniane na podstawie wymaganego WYKAZU USŁUG wraz z dokumentami referencyjnymi, zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.