Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Bydgoszcz: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DLA POTRZEB PROJEKTU PN. UTWORZENIE LABORATORIUM TECHNIKI DROGOWO-MOSTOWEJ W ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWLANYCH W BYDGOSZCZY POPRZEZ ZAKUP NOWOCZESNEGO WYPOSAŻENIA WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013 ORAZ BUDŻETU MIASTA BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 343246 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DLA POTRZEB PROJEKTU PN. UTWORZENIE LABORATORIUM TECHNIKI DROGOWO-MOSTOWEJ W ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWLANYCH W BYDGOSZCZY POPRZEZ ZAKUP NOWOCZESNEGO WYPOSAŻENIA WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013 ORAZ BUDŻETU MIASTA BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DLA POTRZEB PROJEKTU PN. UTWORZENIE LABORATORIUM TECHNIKI DROGOWO-MOSTOWEJ W ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWLANYCH W BYDGOSZCZY POPRZEZ ZAKUP NOWOCZESNEGO WYPOSAŻENIA WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013 ORAZ BUDŻETU MIASTA BYDGOSZCZY.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.00.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany warunków gospodarczych, 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 4) w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 20,00 zł płatna na konto Bank Pocztowy S.A. I o/Bydgoszcz 24 13201117 2040 0101 2000 0143.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Budżetu Miasta Bydgoszczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: suszarka o pojemności 200 -250 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw wag laboratoryjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prasa do badania wytrzymałości na ściskanie betonu i rozciąganie prętów stalowych - uniwersalna maszyna wytrzymałościowa o nośności 1500 kN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mieszarka do betonu o poj. od 30 do 50 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do badania asfaltu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stoły laboratoryjne lub warsztatowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.31.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt laboratoryjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektroniczna baza norm polskich i europejskich z zakresu budownictwa drogowego + licencja na wydruk 1500 stron norm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprogramowanie komputerowe wspomagające projektowanie dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt informatyczny i audiowizualny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 48.32.20.00-1, 48.00.00.00-8, 43.30.00.00-6, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Serwis regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń Wojewódzkiego ośrodka Medycyny Pracy
- Wykonanie przeglądów serwisowych aparatury badawczej III
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zakup monitorów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Dostawa serwerów z licencjami
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Dostawa i montaż modułowego ekranu LED (telebimu) wraz z wyposażeniem na potrzeby Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu w Bystrzycy Kłodzkiej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.