To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2016-11-15
Og³oszenie nr 343301 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Markowa: Zakup wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Filialnej nr 2 w Markowej
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego Priorytet VI Spójno¶æ przestrzenna i spo³eczna, dzia³anie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddzia³anie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 311632-2016
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Markowa, krajowy numer identyfikacyjny
69058180900000, ul.
,
37120
Markowa, pañstwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
172 265 352, faks
172 265 756, e-mail
przetargi@markowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.markowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zakup wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Filialnej nr 2 w Markowej
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):IPP.271.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jako¶ci i efektywno¶ci nauczania w Szkole Filialnej nr 2 w Markowej poprzez jej rozbudowê i nadbudowê oraz wyposa¿enie w materia³y dydaktyczne i sprzêt ICT" wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego Priorytet VI Spójno¶æ przestrzenna i spo³eczna, dzia³anie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddzia³anie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne 1.2. Miejscem realizacji zamówienia jest Szko³a Filialna nr 2 w Markowej, Markowa 1127, 37-120 Markowa 1.3. Zamawiaj±cy dokonuje podzia³u zamówienia na trzy czê¶ci: CZÊ¦Æ I - dostawa wyposa¿enia Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, dotycz±cy Czê¶ci nr I zamówienia okre¶la do³±czony do SIWZ za³±cznik nr 6 a. CZÊ¦Æ II - dostawa sprzêtu ogrodniczego i do utrzymania czysto¶ci Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, dotycz±ce Czê¶ci nr II zamówienia okre¶la do³±czony do SIWZ za³±cznik nr 6 b. CZÊ¦Æ III - dostawa pomocy dydaktycznych Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, dotycz±ce Czê¶ci nr III zamówienia okre¶la do³±czony do SIWZ za³±cznik nr 6 c. 1.4. Przedmioty zamówienia z czê¶ci. I, II i III: a) s± fabrycznie nowe, wolne od wad, b) s± zgodne z opisem w za³±czniku 6 a, 6 b i 6 c do SIWZ. c) s± wolne od obci±¿eñ prawami osób trzecich, d) posiadaj± atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci, deklaracje zgodno¶ci obowi±zuj±ce na terenie UE . Ponadto musz± byæ dopuszczone do stosowania w szkole , dostosowane do dzieci w wieku 6-9 lat i spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz zgodne z obowi±zuj±cymi normami. (Wy¿ej wskazane dokumenty nale¿y dostarczyæ do zamawiaj±cego w dniu dostawy towarów) e) posiadaj± niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim f) posiadaj± gwarancjê jako¶ci zadeklarowan± przez oferenta w Formularzu Ofertowym. W okresie gwarancji Wykonawca zobowi±zuje siê do bezp³atnego usuniêcia wad i usterek w terminie 7 dni licz±c od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiaj±cego. Okres gwarancji zostanie przed³u¿ony o czas naprawy. 1.5. Wykonawca musi zapewniæ na koszt w³asny i ryzyko za³adunek, transport, roz³adunek dostarczonych materia³ów i urz±dzeñ w pomieszczeniu wskazanym przez dyrektora placówki. W przypadku wyposa¿enia i sprzêtu wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ monta¿u, z³o¿enia dostarczonego wyposa¿enia we wskazanym miejscu, przy czym dat± odbioru bêdzie przekazanie kompletnego z³o¿onego lub zamontowanego wyposa¿enia i sprzêtu. 1.6. Dostawy nast±pi± w godzinach od 8.00 do 14.00. Wykonawca zobowi±zuje siê zawiadomiæ przedstawiciela Zamawiaj±cego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminach dostawy. 1.7. Okre¶lony w za³±czniku nr 6 SIWZ opis przedmiotu zamówienia podano dla wyznaczenia standardu (parametrów, funkcjonalno¶ci). Zamawiaj±cy informuje, ¿e wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu zamówienia s³u¿y wy³±cznie okre¶leniu cech technicznych i jako¶ciowych. Wykonawcy dostawy przys³uguje prawo zast±pienia produktów wskazanymi w siwz na inne produkty o co najmniej równowa¿nych parametrach technicznych przy uwzglêdnieniu wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego (minimum, maksimum, waga, rozmiar itp.). Wykonawca proponuj±cy materia³y i urz±dzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie mo¿liwo¶ci ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod ka¿dym wzglêdem (w tym: w³a¶ciwo¶ci, wymiarów, ciê¿aru, efektywno¶ci wykorzystania w trakcie pracy z dzieæmi). Ilekroæ w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. Intencj± Zamawiaj±cego by³o przedstawienie "typu" towaru spe³niaj±cego wymagania Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y i urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 1.8. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanej dostawy winny mie¶ciæ siê we wskazanych przez Zamawiaj±cego zakresach. 1.9. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu: a) W zakresie Czê¶ci nr I: minimum 12 - miesiêcznego okresu gwarancji b) W zakresie Czê¶ci nr II: minimum 24 - miesiêcznego okresu gwarancji c) W zakresie Czê¶ci nr III: minimum 12 - miesiêcznego okresu gwarancji
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
39531000-3,
30195900-1,
30121300-6,
32550000-3,
34928480-6,
33100000-1,
39515410-2,
39710000-2,
39700000-9,
39713430-6,
16310000-1,
44423200-3,
39162100-6,
37400000-2,
37520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 | NAZWA: Dostaw wyposa¿enia |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT97391.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 97102.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 3 | NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT25536.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 23871.65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.