Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-09-21
Og³oszenie nr 311632 - 2016 z dnia 2016-09-21 r.
Markowa: Zakup wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Filialnej nr 2 w Markowej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego Priorytet VI Spójno¶æ przestrzenna i spo³eczna, dzia³anie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddzia³anie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Markowa, krajowy numer identyfikacyjny
69058180900000, ul.
,
37120
Markowa, woj.
podkarpackie, pañstwo
, tel.
172 265 352, e-mail
przetargi@markowa.pl, faks
172 265 756.
Adres strony internetowej (URL): www.markowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.markowa.biuletyn.net
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofety nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Gminy w Markowej, 37-120 Markowa 1399
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Filialnej nr 2 w Markowej
Numer referencyjny: IPP.271.5.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jako¶ci i efektywno¶ci nauczania w Szkole Filialnej nr 2 w Markowej poprzez jej rozbudowê i nadbudowê oraz wyposa¿enie w materia³y dydaktyczne i sprzêt ICT" wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego Priorytet VI Spójno¶æ przestrzenna i spo³eczna, dzia³anie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddzia³anie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne. 1.2. Miejscem realizacji zamówienia jest Szko³a Filialna nr 2 w Markowej, Markowa 1127, 37-120 Markowa. 1.2. Miejscem realizacji zamówienia jest Szko³a Filialna nr 2 w Markowej, Markowa 1127, 37-120 Markowa 1.3. Zamawiaj±cy dokonuje podzia³u zamówienia na trzy czê¶ci: CZÊ¦Æ I - dostawa wyposa¿enia Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, dotycz±cy Czê¶ci nr I zamówienia okre¶la do³±czony do SIWZ za³±cznik nr 6 a. CZÊ¦Æ II - dostawa sprzêtu ogrodniczego i do utrzymania czysto¶ci Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, dotycz±ce Czê¶ci nr II zamówienia okre¶la do³±czony do SIWZ za³±cznik nr 6 b. CZÊ¦Æ III - dostawa pomocy dydaktycznych Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, dotycz±ce Czê¶ci nr III zamówienia okre¶la do³±czony do SIWZ za³±cznik nr 6 c. 1.4. Przedmioty zamówienia z czê¶ci. I, II i III: a) s± fabrycznie nowe, wolne od wad, b) s± zgodne z opisem w za³±czniku 6 a, 6 b i 6 c do SIWZ. c) s± wolne od obci±¿eñ prawami osób trzecich, d) posiadaj± atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci, deklaracje zgodno¶ci obowi±zuj±ce na terenie UE . Ponadto musz± byæ dopuszczone do stosowania w szkole , dostosowane do dzieci w wieku 6-9 lat i spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz zgodne z obowi±zuj±cymi normami. (Wy¿ej wskazane dokumenty nale¿y dostarczyæ do zamawiaj±cego w dniu dostawy towarów) e) posiadaj± niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim f) posiadaj± gwarancjê jako¶ci zadeklarowan± przez oferenta w Formularzu Ofertowym. W okresie gwarancji Wykonawca zobowi±zuje siê do bezp³atnego usuniêcia wad i usterek w terminie 7 dni licz±c od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiaj±cego. Okres gwarancji zostanie przed³u¿ony o czas naprawy. 1.5. Wykonawca musi zapewniæ na koszt w³asny i ryzyko za³adunek, transport, roz³adunek dostarczonych materia³ów i urz±dzeñ w pomieszczeniu wskazanym przez dyrektora placówki. W przypadku wyposa¿enia i sprzêtu wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ monta¿u, z³o¿enia dostarczonego wyposa¿enia we wskazanym miejscu, przy czym dat± odbioru bêdzie przekazanie kompletnego z³o¿onego lub zamontowanego wyposa¿enia i sprzêtu. 1.6. Dostawy nast±pi± w godzinach od 8.00 do 14.00. Wykonawca zobowi±zuje siê zawiadomiæ przedstawiciela Zamawiaj±cego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminach dostawy. 1.7. Okre¶lony w za³±czniku nr 6 SIWZ opis przedmiotu zamówienia podano dla wyznaczenia standardu (parametrów, funkcjonalno¶ci). Zamawiaj±cy informuje, ¿e wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu zamówienia s³u¿y wy³±cznie okre¶leniu cech technicznych i jako¶ciowych. Wykonawcy dostawy przys³uguje prawo zast±pienia produktów wskazanymi w siwz na inne produkty o co najmniej równowa¿nych parametrach technicznych przy uwzglêdnieniu wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego (minimum, maksimum, waga, rozmiar itp.). Wykonawca proponuj±cy materia³y i urz±dzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie mo¿liwo¶ci ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod ka¿dym wzglêdem (w tym: w³a¶ciwo¶ci, wymiarów, ciê¿aru, efektywno¶ci wykorzystania w trakcie pracy z dzieæmi). Ilekroæ w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. Intencj± Zamawiaj±cego by³o przedstawienie "typu" towaru spe³niaj±cego wymagania Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y i urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 1.8. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanej dostawy winny mie¶ciæ siê we wskazanych przez Zamawiaj±cego zakresach. 1.9. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu: a) W zakresie Czê¶ci nr I: minimum 12 - miesiêcznego okresu gwarancji b) W zakresie Czê¶ci nr II: minimum 24 - miesiêcznego okresu gwarancji c) W zakresie Czê¶ci nr III: minimum 12 - miesiêcznego okresu gwarancji
II.5) G³ówny kod CPV: 39.10.00.00 - Meble
Dodatkowe kody CPV:39700000-9, 39162100-6, 37400000-2, , ,
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 42
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ co do potwierdzania spe³niania tego warunku. Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ co do potwierdzania spe³niania tego warunku. Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ co do potwierdzania spe³niania tego warunku. Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
Ka¿dy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. (wg za³±cznika nr 4 do SIWZ).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
8.5.1. Wype³niony i podpisany Formularz ofertowy - za³±cznik Nr 1 do SIWZ 8.5.2. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy w zakresie odpowiadaj±cym czê¶ciom zamówienia, na które wykonawca z³o¿y³ ofertê - za³±cznik nr 1.1 i/lub 1.2 i/lub 1.3 8.5.3. Pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy i zaci±gania w jego imieniu zobowi±zañ. Musi byæ za³±czona w oryginale albo za³±czona jako kopia pe³nomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (je¶li dotyczy) 8.5.4. Pisemne zobowi±zania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencja³u technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (je¶li dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci :
Czê¶æ numer I - 2 000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100).
Czê¶æ numer II- 900 z³ (s³ownie: dziewiêæset z³otych 00/100).
Czê¶æ numer III - 700 z³ (s³ownie: siedemset z³otych 00/100).
9.2 Wadium nale¿y wnie¶æ w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.:
? pieni±dzu,
? porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
? gwarancjach bankowych,
? gwarancjach ubezpieczeniowych,
? porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.).
9.3 Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium w pieni±dzu nale¿y przelaæ na konto Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy G³ogów Ma³opolski o/Markowa
Nr rachunku: 63 9159 1036 2004 4000 0084 0002
9.4 W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu za termin wp³yniêcia wadium uznaje siê termin jego ,,wniesienia". Przez ,,wniesienie" rozumie siê uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiaj±cego. Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy przelew (wniesienie) ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w pieni±dzu powinno fizycznie znajdowaæ siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp).
9.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium - Zakup wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Filialnej nr 2 w Markowej - czê¶æ nr........... oraz w³o¿yæ do koperty zewnêtrznej.
9.6 Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
odpowiadaæ co do warto¶ci wysoko¶ci wadium okre¶lonej w niniejszej SIWZ,
musi odpowiadaæ co do terminu wa¿no¶ci terminowi zwi±zania ofert± okre¶lonemu w niniejszej SIWZ,
zawieraæ w swej tre¶ci okoliczno¶ci (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (porêczyciel) wyp³aci kwotê wadium zamawiaj±cemu, wraz z klauzul± mówi±c±, ¿e wyp³ata nast±pi na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego bez protestu gwaranta (porêczyciela),
9.7 Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 uPzp.
9.8 Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
- je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawie omy³ki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejsz±.
9.9. Wykonawca lub podmiot wystawiaj±cy gwarancjê bankow±/ubezpieczeniow± nie mo¿e uzale¿niæ dokonania zap³aty od spe³nienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynno¶ci, jak równie¿ od przed³o¿enia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych o¶wiadczeñ z³o¿onych przez wykonawcê lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 20 |
Termin realizacji zamówienia | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mo¿liwa jest w zakresie i na warunkach wskazanych poni¿ej, tj: a) Zmiana sposobu realizacji zamówienia, wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub wyst±pienia okoliczno¶ci, której nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ b) Zmiany stawki podatku VAT (Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT) 2. Zmiany istotne tre¶ci umowy wymagaj± zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianê umowy (zawarcie aneksu) z³o¿ony przez Wykonawcê. 4. Podpisanie aneksu do umowy powinno byæ poprzedzone, pod rygorem niewa¿no¶ci, sporz±dzeniem protoko³u konieczno¶ci zawieraj±cego uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 30/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: I
Nazwa: Dostawa wyposa¿enia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, dotycz±cy Czê¶ci nr I zamówienia okre¶la do³±czony do SIWZ za³±cznik nr 6 a.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39100000-3, 39531000-3,
30195900-1,
30121300-6,
39515410-2,
32550000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres Gwarancji | 20 |
Termin ralizacji zamówienia | 20 |
Czê¶æ nr: II
Nazwa: Dostawa sprzêtu ogrodniczego i do utrzymania czysto¶ci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, dotycz±ce Czê¶ci nr II zamówienia okre¶la do³±czony do SIWZ za³±cznik nr 6 b.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39700000-9, 16310000-1,
44423200-3,
34928480-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 20 |
Termin realizacji zamówienia | 20 |
Czê¶æ nr: III
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, dotycz±ce Czê¶ci nr III zamówienia okre¶la do³±czony do SIWZ za³±cznik nr 6 c.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39162100-6, 37400000-2,
37520000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 20 |
Termin realizacji zamówienia | 20 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkó³ podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykszta³cenie"
- Dostawa wyposa¿enia na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dzieciêcego w Gzowie
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydzia³u In¿ynierii Zarz±dzania Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
- Dostawa i monta¿ mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w £odzi.
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz monta¿ mebli do pomieszczeñ biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka"
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.