eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyZADANIE Nr 1 Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 743 Góra Puławska - Sadłowice - Nasiłów od km 0+012 do km 0+825 oraz od km 2+175 do km 3+000 odc. Góra Puławska - Sadłowice o długości 1,638 km w technologii cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Puławy: ZADANIE Nr 1 Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 743 Góra Puławska - Sadłowice - Nasiłów od km 0+012 do km 0+825 oraz od km 2+175 do km 3+000 odc. Góra Puławska - Sadłowice o długości 1,638 km w technologii cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo. ZADANIE Nr 2 Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica od km 24+660 do km 26+500 odc. Nałęczów - Łąki o długości 1,840 km w technologii cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo.
Numer ogłoszenia: 34341 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, fax 081 8863163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE Nr 1 Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 743 Góra Puławska - Sadłowice - Nasiłów od km 0+012 do km 0+825 oraz od km 2+175 do km 3+000 odc. Góra Puławska - Sadłowice o długości 1,638 km w technologii cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo. ZADANIE Nr 2 Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica od km 24+660 do km 26+500 odc. Nałęczów - Łąki o długości 1,840 km w technologii cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót obejmuje: Zadanie Nr 1: a) Oznakowanie robót, b) Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni bitumicznej, c) Frezowanie nawierzchni na pow. 455,28 m2 dla odc. od km 0+012 do 0+825 d) Wykonanie cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo o grubości łącznie 1,5 ÷2,0 cm na pow. 10 641 m2. Zadanie Nr 2: a) Oznakowanie robót b) Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni bitumicznej, c) Wykonanie cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo o grubości łącznie 1,5 ÷2,0 cm na pow. 11 040 m2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej. Wartość zamówienia wynosi: 393 442,16 zł netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji 2) Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1. Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. 2. Wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tzn. remont, przebudowa, rozbudowa drogi publicznej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Dysponowanie (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniżej: a) Szczotka mechaniczna - szt. 1 b) Samochód samowyładowczy o ład. Min. 10 t - szt. 2 c) Kombajn samobieżny (wytwórnia i rozkładarka)- szt. 1 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór - Załącznik C). 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca załączy do oferty wykaz minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia ( wzór - załącznik D) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór załącznik - E), zawierający, w szczególności informacje o osobie przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączoną kserokopią jego uprawnień budowlanych branży drogowej oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczoną przez odpowiedni organ samorządu zawodowego oraz życiorysem zawodowym. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca załączy do oferty wykaz potencjału technicznego (wzór - załącznik F).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pok. nr 11 za cenę 13,00 zł brutto, pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A, w pokoju nr 12 Otwarcie ofert nastąpi siedzibie Zamawiającego ( adres j.w) w pokoju nr 11 w dniu 12.03.2008 r o godz. 10.30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 081 886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktów z Wykonawcami uprawnione są osoby: 1) W sprawach technicznych - inż. Zdzisław Minda ( 081 886 31 63) 2) W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak ( 081 886 31 63)

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 743 Góra Puławska - Sadłowice - Nasiłów od km 0+012 do km 0+825 oraz od km 2+175 do km 3+000 odc. Góra Puławska - Sadłowice o długości 1,638 km w technologii cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót obejmuje: a) Oznakowanie robót, b) Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni bitumicznej, c) Frezowanie nawierzchni na pow. 455,28 m2 dla odc. od km 0+012 do 0+825 d) Wykonanie cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo o grubości łącznie 1,5 ÷2,0 cm na pow. 10 641 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 Regeneracja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica od km 24+660 do km 26+500 odc. Nałęczów - Łąki o długości 1,840 km w technologii cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) Oznakowanie robót b) Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni bitumicznej, c) Wykonanie cienkiego dywanika na zimno dwuwarstwowo o grubości łącznie 1,5 ÷2,0 cm na pow. 11 040 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.