Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Giżycko: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW WOJSKA ORAZ INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W M. WĘGORZEWO
Numer ogłoszenia: 343638 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW WOJSKA ORAZ INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W M. WĘGORZEWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe , sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania kierowców, konsultacje specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników wojska 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Usługi medyczne będą świadczone dla żołnierzy i pracowników garnizonu Węgorzewo (Jednostki Wojskowej Nr 2568 Węgorzewo, Jednostki Wojskowej Nr 4311 Grójec Węgorzewo, Grupa Zabezpieczenia Węgorzewo, Węzeł Łączności Węgorzewo). Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia, w ramach danego zadania, musi dysponować gabinetem lekarskim oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych, określonych w załączniku Nr 2 do SIWZ, w miejscowości Węgorzewo. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. 1. Realizacja usługi dla wszystkich zadań odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań, wystawionych i podpisanych przez uprawnionych lekarzy działających w imieniu zamawiającego: a) Jednostka Wojskowa Nr 2568 - Organ kadrowy (personalny) lub lekarz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, b) Jednostka Wojskowa Nr 3411- Organ kadrowy (personalny) lub lekarz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, c) Węzeł Łączności - Organ kadrowy (personalny) lub lekarz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, d) Grupa Zabezpieczenia - Organ kadrowy (personalny 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego) lub lekarz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 8. Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, przez minimum 8 godzin. 9. Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby. 10. Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań 12. Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarzy specjalistów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do siwz), Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2016r
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 09:00, miejsce: 24. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODRACZY W GIŻYCKU Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - badania laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 MORFOLOGIA KRWI szt. 732 2 MOCZ BADANIE OGÓLNE szt. 732 3 POSIEW MOCZU szt. 2 4 MOCZNIK szt. 130 5 KREATYNINA szt. 130 6 CHOLESTEROL szt. 300 7 LDL szt. 300 8 HDL szt. 300 9 TG szt. 300 10 ASPAT szt. 200 11 ALAT szt. 200 12 ŻELAZO szt. 5 13 GLUKOZA szt. 250 14 BILIRUBINA CAŁKOWITA szt. 150 15 KWAS MOCZOWY szt. 20 16 OB szt. 13 17 VDRL szt. 5 18 HBsAg szt. 5 19 P/CIAŁA ANTY HBS szt. 80 20 TSH szt. 55 21 PSA szt. 25 22 JONOGRAM (Na, K) szt. 200 23 HbA1c szt. 10 24 P/CIAŁA IgG PRZECIWKO H.pylori szt. 30 25 KAŁ NA NOSICIELSTWO X 3 PRÓBY szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - badania RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 RTG KLATKI PIERSIOWEJ +OPIS szt. 450 2 RTG KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO (dwie projekcje) szt. 2 3 RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO KRZYŻOWEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - badania TK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TOMOGRAF KOMPUTEROWY GŁOWY szt. 2 2 TOMOGRAF KOMPUTEROWY KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO KRZYŻOWEGO szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - konsultacja okulistyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA OKULISTYCZNA szt. 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - konsultacja laryngologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA szt. 48 2 AUDIOGRAM szt. 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - konsultacja neurologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA NEUROLOGICZNA szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - konsultacja psychiatryczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - konsultacja psychologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA PSYCHOLOGICZNA szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - konsultacja kardiologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA KARDIOLOGICZNA szt. 3 2 EKG + OPIS szt. 20 3 ECHO SERCA szt. 1 4 PRÓBA WYSIŁKOWA szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - konsultacja pulmonologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA PULMONOLOGICZNA szt. 2 2 SPIROMETRIA szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - konsultacja diabetologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - konsultacja gastrologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA GASTROLOGICZNA szt. 2 2 GASTROSKOPIA szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - konsultacja urologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KONSULTACJA UROLOGICZNA szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - badanie kierowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 BADANIE KIEROWCÓW (konsultacje specjalistyczne) + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA pakiet 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
- DOSTAWA RADIOTELEFONÓW PRZENOŚNYCH, MOBILNYCH, BAZOWYCH WRAZ Z UKOMPLWTOWANIEM, ANTENĄ DOOKÓLNĄ, PROGRAMATORAMI ORAZ ZASILACZY AKUMULATOROWYCH NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
- Dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych wraz z przebudową instalacji PPOŻ w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.