Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Brzeg: Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Brzegu
Numer ogłoszenia: 343709 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952 , strona internetowa www.bip.brzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Brzegu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg gminnych na terenie miasta Brzeg, zwanych dalej przedmiotem umowy. W ramach zimowego utrzymania czystości jezdni i chodników dróg gminnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania: a)mechanicznego lub ręcznego oczyszczania jezdni, b)mechanicznego lub ręcznego oczyszczania chodników wraz z połączeniami komunikacyjnymi do jezdni, c)oczyszczania pozimowego, d)opróżniania i mycia koszy przyulicznych, będących własnością Gminy Miasto Brzeg e)prac interwencyjnych. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace związane z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników stosując się do zasad technologii zimowej lub zamiennej, w zależności od istniejących temperatur i warunków atmosferycznych (opady deszczu lub śniegu). Szczegółowe zasady oraz technologie zimowego utrzymania czystości jezdni i chodników dróg gminnych oraz częstotliwość oczyszczania określa, będący integralną częścią umowy, załącznik nr 1- Zasady oraz technologie zimowego utrzymania czystości jezdni i chodników dróg gminnych. Wykaz terenów, na których wykonywane będą prace związane z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg gminnych określony został w załącznikach nr 2, 3, i 4 stanowiących integralną część umowy. Prace związane z utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg gminnych w technologii zimowej zamiennej Wykonawca zobowiązuje się wykonywać z częstotliwością 1 raz w tygodniu na jezdniach oraz chodnikach określonych załącznikami nr 2, 3 i 4 oraz codziennie (7 razy w tygodniu) na jezdniach oraz chodnikach określonych załącznikiem nr 6. Technologia zimowa uwzględnia w przypadku jezdni dwie kategorie zimowego utrzymania wyznaczone na podstawie pilności prowadzonych prac. Wykonawca w pierwszej kolejności zobowiązuje się odśnieżać jezdnie dróg gminnych kategorii I, określone załącznikiem nr 2, a w następnej kolejności jezdnie dróg gminnych kategorii II, określone załącznikiem nr 3. Chodniki, które zostały określone w załączniku nr 4, Wykonawca zobowiązuje się odśnieżać w taki sposób jak jezdnie kategorii I. Po okresie zimowym Wykonawca zobowiązuje się wykonać oczyszczanie pozimowe polegające na usunięciu piasku stosowanego w czasie akcji zimowej wraz z oczyszczaniem rejonu wpustów ulicznych. W ramach opróżniania i mycia koszy przyulicznych będących własnością Gminy Miasto Brzeg, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia z nich śmieci (do godz.1000), zebrania nieczystości wokół kosza, w tym także wysypanych w trakcie wykonywania czynności opróżniania i przewiezienia tych nieczystości na najbliższe składowisko odpadów, przy czym: - opróżnianie koszy wykonywane będzie trzy razy w tygodniu tj. we wtorki, czwartki i soboty, - czyszczenie, dezynfekcję i mycie koszy, Wykonawca zobowiązuje się wykonywać raz w miesią-cu, - wywóz nieczystości Wykonawca zobowiązuje się wykonywać tylko sprzętem przystosowanym do ich transportu. Wykaz dróg gminnych, na których zlokalizowane są kosze, oraz ich ilość zostały określone w załączniku nr 5 do umowy. Prace interwencyjne obejmują czynności związane w szczególności z usuwaniem padłych zwierząt, powalonych drzew, gałęzi, szkła, oleju i innych zanieczyszczeń mogących wystąpić w pasie drogowym w wyniku działania sił przyrody, zdarzeń lub wypadków losowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności: - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Rodzaj i zakres usług uzupełniających jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 354261-2010, Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Zakład Higieny Komunalnej Sp. z o.o., ul. Saperska 1, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
- "Doposażenie magazynu szkoleniowego (...) - urządzenia i licencje klienckie systemu zarządzania przepływem towaru oraz składowaniem w magazynie"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Higieny Komunalnej Sp. z .o.o. w Brzegu
- Dostawa pieczywa, tłuszczy i nabiału do Zakładu Karnego w Brzegu
- "Doposażenie magazynu szkoleniowego w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie" - drugie postępowanie
- Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Opróżnianie koszy rozstawionych wzdłuż ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Roboty porządkowe i utrzymaniowe na moście przez rzekę Wisłę w m. Połaniec-Gliny Małe w ciągu drogi Wojewódzkiej Nr 764 Połaniec - Tuszów Narodowy w km 74+644 PZDW - ŚZDW
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury przystankowej w Czechowicach-Dziedzicach"
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.