Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-20
Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Imaje pracującej w maszynie pocztowej
Numer ogłoszenia: 343778 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Imaje pracującej w maszynie pocztowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia polega na dostawie środków eksploatacyjnych do drukarki Imaje pracującej w maszynie listowej w ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego do obiektu Poczty Polskiej przy ul. Prokocimskiej 6 w Krakowie. Ogólna ilość asortymentu w okresie obowiązywania: - tusz fluoroscencyjny do ciągłego druku strumieniowego Tinte Imaje 9738 - 0,8l lub równoważny - 150 szt. - płyn uzupełniający do tuszu Additive Imaje 8713 - 0.8l lub równoważny - 75 szt. - środek do czyszczenia drukarki Imaje i jej podzespołów Cleaning detergent Imaje 5700 - 1l lub równoważny - 45 szt. 3.2 Zaoferowany asortyment musi być kompatybilny z drukarką Imaje i musi posiadać parametry tj. właściwości fizyczne i chemiczne określone w zał. nr 5 do siwz bądź lepsze. 3.3 Dostawy będą realizowane sukcesywnie i odbywać się będą nie częściej niż 2 razy w miesiącu. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego faksem lub e-mailem nie może być dłuższy niż 15 dni kalendarzowych. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania mniejszej ilości asortymentu niż określono w ppkt - cie 3.1. Gwarantuje się zrealizowanie umowy co najmniej w 70%. 3.5 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku niewykorzystania w pierwotnym terminie obowiązywania umowy jej wartości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki 44.83.22.00 - Rozcieńczalniki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie min. 1 dostawę środków eksploatacyjnych do drukarek kodu kreskowego o wartości brutto co najmniej 40 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1. 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - sposób obliczenia ceny oferty. 3. Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 - oświadczenie w zakresie parametrów. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 4.4, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Poczta Polska S.A. CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.12.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są: Sprawy merytoryczne: Józef Moskała - tel. 12 652-33-86, 502 014 550 Sprawy proceduralne: Magdalena Kurdziel - tel. 12 619-05-37.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń dla Instytutu L-15 w budynku W-13 (10-29) WIL Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych sprężonych i gazów technicznych w stanie skroplonym wraz z dzierżawą butli i zbiorników na gazy skroplone dla wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Prace remontowe pomieszczeń, w tym zaplecza kuchni, w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie
- " Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do nagrań muzycznych dla Studia Nagrań Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie"
- "Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku bazy magazynowej i stolarni ZKnW przy ul. Lindego 5 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.