To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Imaje pracującej w maszynie pocztowej
Numer ogłoszenia: 407260 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343778 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Imaje pracującej w maszynie pocztowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia polega na dostawie środków eksploatacyjnych do drukarki Imaje pracującej w maszynie listowej w ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego do obiektu Poczty Polskiej przy ul. Prokocimskiej 6 w Krakowie. Ogólna ilość asortymentu w okresie obowiązywania: - tusz fluoroscencyjny do ciągłego druku strumieniowego Tinte Imaje 9738 - 0,8l lub równoważny - 150 szt. - płyn uzupełniający do tuszu Additive Imaje 8713 - 0.8l lub równoważny - 75 szt. - środek do czyszczenia drukarki Imaje i jej podzespołów Cleaning detergent Imaje 5700 - 1l lub równoważny - 45 szt. 3.2 Zaoferowany asortyment musi być kompatybilny z drukarką Imaje i musi posiadać parametry tj. właściwości fizyczne i chemiczne określone w zał. nr 5 do siwz bądź lepsze. 3.3 Dostawy będą realizowane sukcesywnie i odbywać się będą nie częściej niż 2 razy w miesiącu. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego faksem lub e-mailem nie może być dłuższy niż 15 dni kalendarzowych. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania mniejszej ilości asortymentu niż określono w ppkt - cie 3.1. Gwarantuje się zrealizowanie umowy co najmniej w 70%. 3.5 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku niewykorzystania w pierwotnym terminie obowiązywania umowy jej wartości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki 44.83.22.00 - Rozcieńczalniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COLEMAN INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
COLEMAN INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Coleman International sp. z o.o., ul. Królowej Marysieńki 76, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34532,25
Oferta z najniższą ceną: 34532,25 / Oferta z najwyższą ceną: 34532,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.