Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Rzeczniów: Dostawa artykułów spożywczych dla stołówek szkolnych przy PSP w Grabowcu, Zespole Szkół w Rzeczniowie, Publicznym Przedszkolu w Pawliczce.
Numer ogłoszenia: 343786 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Rzeczniowie , 1, 27-353 Rzeczniów, woj. mazowieckie, tel. 048 6167024 wew. 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeczniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla stołówek szkolnych przy PSP w Grabowcu, Zespole Szkół w Rzeczniowie, Publicznym Przedszkolu w Pawliczce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla stołówek szkolnych przy PSP w Grabowcu, Zespole Szkół w Rzeczniowie, Publicznym Przedszkolu w Pawliczce. Część I: Mięso, produkty mięsne, wędliny CPV15100000-9 Część II: Produkty owocowo - warzywne CPV15300000-1 Część III: Produkty głęboko mrożone CPV15800000-6 (15896000-5) Część IV: Produkty mleczarskie CPV 15500000-3; jaja CPV 03142500-3 Część V: Pieczywo CPV15800000-6 Część VI: Różne produkty spożywcze CPV15800000-6 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na sześć części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach poszczególnych części. Każda część zamówienia jako jedna- dotyczy dostawę artykułów spożywczych dla stołówek szkolnych przy PSP w Grabowcu, Zespole Szkół w Rzeczniowie, Publicznym Przedszkolu w Pawliczce. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających. Zgodnie z art. 67 ust 1 p.z.p. ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających nie może stanowić więcej niż 50% zamówienia podstawowego udzielonego łącznie wybranym Oferentom.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. nr 2 do SIWZ. 3. Parafowany przez osobę podpisującą ofertę wzór umowy - zał. nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy: a-zmiana wysokości ceny brutto oferty - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT cena podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikajacą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Cena netto pozostaje bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeczniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzą Gminy w Rzeczniowie
27-353 Rzeczniów 1
Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Rzeczniowie 27-353 Rzeczniów 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso, produkty mięsne, wędliny dla: a) stołówki szkolnej przy PSP Grabowiec, b) stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Rzeczniowie, c) stołówki szkolnej przy Publicznym Przedszkolu w Pawliczce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres określa załącznik Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów owocowo - warzywnych do : a) stołówki szkolnej PSP w Grabowcu, b) stołówki szkolnej ZS w Rzeczniowie, c) stołówki szkolnej PP w Pawliczce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres określa załącznik Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa produktów głęboko mrożonych do : a) stołówki szkolnej ZS w Rzeczniowie, b) stołówki szkolnej PP w Pawliczce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres określa załącznik Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich do : a) stołówki szkolnej PSP w Grabowcu, b) stołówki szkolnej ZS w Rzeczniowie, c) stołówki szkolnej PP w Pawliczce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres określa załącznik Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pieczywa do : a) stołówki szkolnej PSP w Grabowcu, b) stołówki szkolnej ZS w Rzeczniowie, c) stołówki szkolnej PP w Pawliczce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres określa zalącznik Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych do : a) stołówki szkolnej PSP w Grabowcu, b) stołówki szkolnej ZS w Rzeczniowie, c) stołówki szkolnej PP w Pawliczce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres określa załącznik Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 44 w Gdańsku
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówek Zespołu Placówek Oświatowych w Złotej w 2025 roku
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W MILANÓWKU
- Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 w 2025 roku.
- Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki przedszkolnej w 2025 roku w podziale na części
- Zakup i dostawa mięsa i wyrobów mięsnych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.