Ogłoszenie z dnia 2009-10-03
Kudowa-Zdrój: Modernizację pomieszczeń sanitarnych wraz z wyposażeniem - budynek nr 1
Numer ogłoszenia: 344438 - 2009; data zamieszczenia: 03.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zdrojowa 34, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661404, faks 074 8661404 w. 371.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację pomieszczeń sanitarnych wraz z wyposażeniem - budynek nr 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont pokoi wraz z węzłami sanitarnymi; nr 105, 106, 206, 207, 306, 307 - w bud nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonanie zamówienia. - Wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należycie wykonane roboty (referencje), aby były prawidłowo załączone winny zawierać, termin wykonania, wartość zbliżoną do wartości oferty, zakres robót tożsamy z przedmiotowym oraz opinię Zamawiającego, dla którego roboty te były wykonane. - Wykażą się personelem posiadającym uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia; nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 oraz art.24 - ustawy. Ponad powyższe w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w powyższych artykułach należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że oferent wykona przedmiot zamówienia w terminie. 3. Kosztorys ofertowy 4. Formularz ofertowy z ceną ryczałtową zawierającą podatek od towarów i usług /VAT/ 5. Szczegółowy harmonogram robót z podziałem na etapy: 1.roboty demontażowe 2.roboty montażowe 6. Oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez 30 dni od dnia otwarcia ofert i że zobowiązuje się, do zawarcia umowy w przypadku gdy wygra przetarg. 7. Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia . 8. Oświadczenie o udzieleniu minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. 9. Dokumenty potwierdzające należycie wykonane roboty (referencje) odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiące przedmiot zamówienia (minimum 3 roboty budowlane). 10. Wykaz personelu kierowniczego posiadającego uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zdolnych do wykonania zamówienia. 11. Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty zawarte w punkcie 1. ( od a do b ), zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r.), mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wszur.pl/przet.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
w Kudowie Zdroju ul.Zdrojowa 34 pokój nr 24, budynek nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2009 godzina 09:00, miejsce: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Kudowie Zdroju ul.Zdrojowa 34 , sekretariat budynek nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.