Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-03
Ząbkowice Śląskie: ZAKUP CIĄGNIKA DO WYKONYWANIA ROBÓT UTRZYMANIOWYCH NA DROGACH PUBLICZNYCH
Numer ogłoszenia: 344492 - 2009; data zamieszczenia: 03.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151657, faks 074 8153541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP CIĄGNIKA DO WYKONYWANIA ROBÓT UTRZYMANIOWYCH NA DROGACH PUBLICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabryczne nowego ( rok produkcji 2009r ) ciągnika kołowego z silnikiem spalinowym spełniającym europejskie normy spalania, mogącego poruszać się po drogach publicznych i przystosowany do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach publicznych . PARAMETRY TECHNICZNE WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1 Rok produkcji 2009r. fabrycznie nowy. 2 Kolor ciągnika czerwony. 3 Moc ciągnika Min 100 KM wg normy ECE.R.24.03. 4 Rodzaj silnika Diesel. 5 Skrzynia biegów synchronizowana bieg pełzający max 0,55 km/h. 6 Szybkozłącza hydrauliczne Min 8 szt. 7 Układ pneumatyczny dla przyczepy. 8 Niezależny układ hydrauliki zewnętrznej. 9 Masa własna ciągnika 3700 - 4500 kg. 10 WOM tylny 540/540E/1000/1000E obr/min. 11 Mechaniczne sterowaniem TUZ-em. 12 Możliwość zamontowania przedniego :TUZ i WOM . 13 Napęd na 4 koła 4x4 (4WD) . 14 Kabina - ogrzewanie i klimatyzacja . 15 Regulowana kolumna kierownicy . 16 Fotel kierowcy regulowany . 17 Siodełko dla pasażera . 18 Hamulce tarczowe niezależne na cztery koła. 19 Teleskopowe lusterka zewnętrzne. 20 Zaczep górny , przestawialny wysokościowo 21 Światło ostrzegawcze na dachu kabiny. 22 Oświetlenie robocze przednie i tylnie montowane na dachu kabiny. 23 Instalacja pneumatyczna jedno i dwu obwodowa . 24 Oznakowana pneumatyka. 25 Wbudowana instalacja radiowa wraz radiem CD. 26 Pełna dokumentacja ciągnika :, Instrukcja obsługi , książka serwisowa w języku polskim. 27 Homologacja . 28 Zapewniony serwis w odległości max do 65 km od siedziby zamawiającego. 29 Wymagane jest aby układ diagnostyki pokładowej spełniał wymagania dyrektywy UE 2005/78/WE w celu zapewnienia pracy silnika zgodnej z wymaganymi prawnie ograniczeniami emisji spalin. DODATKOWE WYMAGANIA : 1.Zamawiający wymaga aby wykonawca-sprzedający zapewnił możliwość wykonania pracy próbnej sprzętu w trakcie rozpatrywania ofert. 2. Zamawiający wymaga aby Sprzedający wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty , a w szczególności : wyciągi świadectwa homologacji ciągnika , karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim. 3. Zamawiający wymaga aby Sprzedający zapewnił szkolnie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie właściwej dla Zamawiającego i w uzgodnionym terminie , jednak nie później niż 5 dni od dostarczenia sprzętu. 4.Sprzedający zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości max do 65 km od siedziby Zamawiającego. 5.Sprzedający zapewni części do zaoferowanego sprzętu przez okres co najmniej 10 lat. 6.Wymagany minimalny 18 miesięczny okres Gwarancja jakości udzielonej na dostarczony towar , liczony od daty podpisania protokołu odbioru i bez limitu przebiegu kilometrów . 7.Wykonawca-sprzedający dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU towar na własny koszt i ryzyko. 8.Do oferty należy dołączyć oryginalny folder oraz znak producenta CE w języku polskim. (- nie mogą być przedruki z internetu lub inne kopie ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:-2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych ). 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn 29.01.2004r.-Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r. z póź.zIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1.Wykażą , że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ( w tym okresie) wykonali co najmniej 1 dostawę ciągnika z przeznaczeniem do wykonania robót utrzymaniowych na drogach publicznych lub dostawy o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia i o wartości nie mniejszej jak 150.000,00zł brutto każda dostawa. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn.29-01-2004r (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.). 5.Wniosą wymagane wadium. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wb wzoru zał. nr 2, 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. / oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /. 3.1. Koncesję , zezwolenia lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność przez Wykonawcę). 3.2.Dokument stwierdzający, że Wykonawca, który będzie realizował zamówienie jest autoryzowanym koncesjonerem albo współpracuje z autoryzowanym dealerem lub producentem danej marki pojazdu (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność przez Wykonawcę). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych składa dokument lub dokumenty zgodnie z par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19-05-2006r w sprawie dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605). 4.Doświadczenie zawodowe- wg wzoru zał. nr 3, przedłoży dokumenty potwierdzające, że wykonali co najmniej 1 dostawę ciągnika z przeznaczeniem do wykonania robót utrzymaniowych na drogach publicznych lub dostawy o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej jak 150.000,00zł brutto każda dostawa z podaniem daty wykonania dostaw , nazwy i adresu zamawiającego oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie i są o podobnym zakresie finansowym i rzeczowym - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 5. Załączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 w/w ustawy. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie . 6.Złoży pisemne oświadczenie,że spełnienia warunki udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.) wg wzoru zał.nr 1. Przedłożone dokumenty winny spełniać wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 57-200 Ząbkowice Śl. ,ul.Daleka nr 19, pokój nr 10 od poniedziałku do piątku w godz.7:30 do 14:30 po uprzednim uzgodnieniu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 57-200 Ząbkowice Śl. ,ul.Daleka nr 19, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika
- Zakup ciągnika rolniczego
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym i osprzętem.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z zamontowanym ładowaczem czołowym
- Zakup ciągnika dla ZGKiM Gołańcz
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.