eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa czterech żelbetowych komór intensywnego kompostowania na terenie Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk - zamówienie częściowe w ramach inwestycji Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów. 2.W zakres zamówienia wc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Płońsk: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa czterech żelbetowych komór intensywnego kompostowania na terenie Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk - zamówienie częściowe w ramach inwestycji Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów. 2.W zakres zamówienia wchodzi: a.budowa czterech komór bioreaktora w konstrukcji żelbetowej wylewanej, b.budowa ściany oporowej magazynu odpadów zielonych, c.budowa zadaszenia wentylatorów.
Numer ogłoszenia: 34470 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, faks 023 6624278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa czterech żelbetowych komór intensywnego kompostowania na terenie Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk - zamówienie częściowe w ramach inwestycji Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów. 2.W zakres zamówienia wchodzi: a.budowa czterech komór bioreaktora w konstrukcji żelbetowej wylewanej, b.budowa ściany oporowej magazynu odpadów zielonych, c.budowa zadaszenia wentylatorów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 -opis przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 3 - przedmiar robót i w załączniku nr 2 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.80 - Roboty budowlane w zakresie kompostowni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenie wadium w wysokości 10 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)wykazali, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: .zrealizowali co najmniej trzy roboty, polegające na wykonaniu żelbetowych murów oporowych lub żelbetowych ścian oporowych, których łączna objętość wbudowanego betonu wynosiła nie mniej niż 150 m3 betonu w każdej z wykazanych robót, .zrealizowali co najmniej trzy roboty, polegające na wykonaniu posadzek przemysłowych, wykonanych w konstrukcjach żelbetowej lub zbrojonej zbrojeniem rozproszonym, których objętość wbudowanego betonu wynosiła nie mniej niż 250 m3 w każdej z wykazanych robót, oraz potwierdzili należyte ich wykonanie, np. referencjami, protokołami odbioru, itp. Powyższe dane należy przygotować w oparciu o załącznik nr 6 do siwz, w którym należy wykazać rodzaj robót, wartość robót, datę i miejsce wykonania, b)wykazali na załączniku nr 7 do siwz, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcji budowlanych, wpisanym na Okręgową Listę Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonym polisą OC wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, c)potwierdzili poprzez złożenie odpowiednich dokumentów, że osoba wskazana w załączniku nr 7do siwz, posiada wymagane przez zamawiającego uprawnienia, d)wykazali na załączniku nr 8 do siwz, że dysponują lub będą dysponować deskowaniami systemowymi drobnowymiarowymi i wielkogabarytowymi. e)w przypadku nie posiadania własnego sprzętu i urządzeń, potwierdzili poprzez złożenie odpowiednich dokumentów, że deskowania systemowe drobnowymiarowe i wielkogabarytowe zostaną udostępnione Wykonawcy przez inny podmiot na czas budowy. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300 tys PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b)nie podlegali wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Złożą poprawnie wadium przetargowe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do specyfikacji. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz zrealizowanych robót budowlanych, popartych referencjami lub innymi dokumentami, z których wynika należyte ich wykonanie, przygotowany w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2. lit. a , z wykorzystaniem załącznika nr 6 do siwz, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przygotowany w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2 lit. b, z wykorzystaniem załącznika nr 7 do siwz, c)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 7 do siwz wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d)dokumentów, stwierdzających, że osoba wymieniona w załączniku nr 7 do siwz posiada wymagane uprawnienia, e)wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia przygotowany w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2 lit. d , z wykorzystaniem załącznika nr 8 do siwz, f)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 8 do specyfikacji wykonawca wykazał, że będzie nim dysponował. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi opiewać na kwotę nie niższą niż 300 tys. PLN. 4.Wniosą wadium w wysokości 10 000 PLN w formach określonych w pkt 4 specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.